June
Aztán eszembe jutott, hogy még nem meséltem neki a cserediákprogramról már majdnem elmondtam neki mikor megcsörrent a telefonja.
Idegesen vette fel majd hasonlóképp szólt bele:
-Szia apa.
Nos nem is volt kérdés, hogy kivel beszél, természetesen az apjával. Mivel elég nagy volt a csend azt is hallottam ahogy az apja beszélt.
-Mi az, hogy élned kell az életed? Biztos az July tehet róla, vele vagy nem?!-kiabált a telefonba .
-Majd találkozunk szia apa.-tette le a telefont lazán.
-Úgy látszik apukádnak nem mennek a hónapok.-mondtam elgondolkozva.
-Tessék?-kérdezett vissza értetlenül.
Éreztem, hogy most már muszáj elmondanom neki az igazat.
-Még nem mondtam, de egy évet éltem Barcelona-ban egy cserediákdiákprogram keretein belül és emiatt folyékonyan beszélek spanyolul.-hadartam.
-És ezt mikor tervezted elmondani?-kérdezte kissé kiégve.
-Igazából most az előbb akartam elmondani, de igazad van hamarabb kellett volna.-feleltem megbánóan.
-Szóval, amikor spanyolul beszéltem vagy beszéltünk azt mind értetted?-realizálta.
-Igen, de nem éltem vele vissza.-válaszoltam komolyan.
-Akkor most már kommunikálhatunk spanyolul?-kérdezte vigyorogva.
-Megoldható, de az angol jobban megy.-válaszoltam spanyolul.- de meg kell tanulnod magyarul.-tettem hozzá mosolyogva.
-Igen is főnök asszony.-ölelt magához szorosan.
Még félórát pakolgattam aztán készen is voltunk.
-Na kicsi szívem irány a Balaton.- mondtam miközben bezártam a bejárati ajtót.
Majd a garázs felé vettem az irány Carlos, pedig jött utánam.
-Tudom, hogy ez amúgy a férfi dolga meg Forma 1-es pilóta is vagy, de most én szöktetlek meg téged szóval én fogok vezetni.-mondtam mosolyogva.
-Öhm' rendben.-nézett rám furcsán.
Egy Fiat 500-am van, amit az ösztöndíjamból és 4 évi nyárimunkából vettem meg, mint minden ember, aki szereti az autóját én is elneveztem így nekem csak Luigi.
-Szóval bemutatom neked Luigi-t.- mondtam komolyan. -Carlos, ő Luigi. Luigi ő itt Carlos és éppen megszöktetem a világ elől.- beszéltem meg az autóval a teendőinket.
-Minden rendben van?-kérdezte visszafolytott mosollyal.
-Persze csak közel áll hozzám ez az autó.-mondtam büszkén. -na szedd a csülkeid és szállj be.-sietettem.
Reggel nyolc előtt egy kicsivel elindultunk el így sikerült belekeverednünk a legnagyobb dugóba, abba a tipikus Budapestibe, ahol 10 perc alatt tettünk meg 10 métert.
-Üdvözöllek Budapesten.-néztem Carlosra mosolyogva.
VOUS LISEZ
Maradj velem
Roman d'amourJune és Jade 22 éves ikerpár. Ők azok a tipikus ikrek, akik mindenben egyetértenek, mindketten óriási Forma 1 drukkerek bár ezt inkább a bátyjuknak köszönhetik, aki négy éves kora óta minden futamot megnézett. Nem véletlen, hogy ő a híres McLaren cs...