~82~

378 29 2
                                    

June

-Mi? Hova?-értetlenkedtem.

-Majd meglátod.-mosolyodott el sejtelmesen.

-Nincs nagyon kedvem semmihez.-nyávogtam.

-Nem hagyom, hogy ilyen állapotban egyedül töltsd az éjszakát.-mondta védelmezően.- na gyere.-indult meg a szálloda felé.

Beléptünk a liftbe, megnyomta a 3.emelet gombját kiszálltunk majd a szobája felé vettük az irány, az ajtaja előtt kicsit megtorpantam, mert nem tudtam mik a szándékai velem kettesben a szobájában.

-Nyugalom, nem eszlek meg.-bátorított mikor észrevette, hogy kétségek gyötörnek.

-Aha, azt gondoltam, de mit csinálunk itt?-kíváncsiskodtam, csak azért is tudni akartam.

-Tudod, valamiért véres a kezed és ettől a pólód is az, és ahogy megöleltél az enyém is olyan lett.-mondta visszafojtott mosollyal az arcán.

-Ne már komolyan?!-néztem végig a hófehér McLaren-es ingemen, ami valóban koszos volt.- miért nem mondtad eddig?-kérdeztem kiégve.

-Mert eddig mással voltál elfoglalva.-nyitotta ki az ajtót.

Kinyitotta a gardrób szekrényét, elővett egy pólót, majd lazán levette az előzőt és akkor megláttam tökéletesen kidolgozott felsőtestét. Kicsit zavarba jöttem és próbáltam nem odanézni, de egyszerűen nem tudtam levenni a szemem róla.

-Öhm minden oké?-kérdezte.

-Nem, Pierre semmi sincs rendben.-válaszoltam szomorúan.

-Tudom, bocs.-simított végig a karomon.

-Tudnál adni nekem is egyet?-kérdeztem.

-Persze.-nyújtott oda nekem egy fekete pólót.

-Köszönöm, elfordulnál kérlek.-mondtam zavartan.

-Igen.-mondta majd elfordult.

Annyira sajgott a kezem a saját hülyeségem miatt, hogy nem bírtam kigombolni az ingem.

-Na jó, ez most nagyon ciki és ha ma mind ez nem történt volna velem nem kérnélek, hogy tedd meg, de most már teljesen mindegy nekem, minden méltóságomat elvesztettem.-vezettem fel.

-Nagyon kíváncsi vagyok.-nevetett fel, de még mindig nem fordult felém.

-Kigombolnád az ingem? Nagyon fáj a kezem, én nem bírom.- hadartam el gyorsan, hogy minél hamarabb túl legyek rajta.

-Hát ha ragaszkodsz hozzá.-mondta majd visszafordult felém és elkezdte kigombolni az ingem. Olyan volt mintha direkt lassan csinálná, főleg a mellemnél, itt már fel is köhintettem, hogy hagyja már abba. Aztán teljesen szétnyílt az ingem, ő pedig lehúzta a karjaimról is, ekkor esett csak le, hogy itt állok egy száll melltartóban Pierre Gasly előtt. A keze megakadt a karomnál, a szája, pedig vészesen közelített az enyémhez...

Maradj velemWhere stories live. Discover now