ᴏɴᴄᴇ

7K 398 30
                                    

------------------------------

~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ʜᴀᴄᴇs ʀᴏɢᴀʀ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ~

------------------------------

ᴅᴇᴜᴄᴇ:

sᴇ ϙᴜᴇᴅᴀʀɪᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏᴛᴇ ɪᴍᴘʀᴇsɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴛᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴜɪsᴛᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀsᴇ ʀᴏɢᴀs ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ᴇsᴏ ʟᴏ ᴛᴏᴍᴏ ᴅᴇsᴘʀᴇᴠᴇɴɪᴅᴏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ ʟᴏ ʜᴀʀɪᴀ ϙᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ᴍᴀs ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ғᴀᴄᴇᴛᴀ ᴛᴜʏᴀ.

--- ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ ᴅᴀᴍᴇ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ʜᴀᴢʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ɴᴀᴅɪᴇ ᴇsᴛᴇ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴇs ᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴏsᴏ ---

ʀᴇɪʀɪᴀs sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅ@ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀs ϙᴜᴇ ʟᴏ ʜɪᴄɪᴇʀᴀ ᴀɴᴛᴇs ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴍᴀғɪᴏsᴏ ʏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴀʟʟɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʀᴏɢᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ᴀsɪ ϙᴜᴇ sᴇ ʟᴏ ᴅᴀʀɪᴀs.

ᴠɪʟ:

ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ʟᴏ ɪᴍᴀɢɪɴᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ʜɪᴄɪsᴛᴇ ᴅᴇ ʀᴏɢᴀʀ ᴘᴜᴅᴏ ᴠᴇʀᴛᴇ ᴀᴜɴ ᴍᴀs ʟɪɴᴅx ᴅᴇ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀs ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀs sᴏʀᴘʀᴇɴᴅᴇʀʟᴏ.

--- ᴠᴀᴍᴏs ɴᴏ sᴇᴀs ᴍᴀʟ@ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ sᴏʏ ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ʟɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ʀᴏɢᴀʀᴛᴇ ---

ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴅɪᴊᴇʀᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ʜɪʙᴀ ᴀ ʀᴏɢᴀʀᴛᴇ ғᴜᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ᴇɴ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴏ ᴛᴇ ʜɪᴢᴏ ʀᴇɪʀ ɴᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴠɪʟ ᴀᴄᴛᴜᴀʙᴀ ᴀsɪ ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʟᴏ ʙᴇsᴀʀɪᴀs ᴄᴏᴍᴏ ʀᴇᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀ.

ʀᴏᴏᴋ:

ᴘᴏʀ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴀᴢᴀᴅᴏʀ ᴅɪsғʀᴜᴛᴀʙᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴀs ʀᴏɢᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴘʀᴇsᴀ ϙᴜᴇ ɪɴsɪsᴛᴇ ᴇɴ ʜᴜɪʀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴛᴇᴍᴇʀᴀʀɪᴏ ᴇɴᴇᴍɪɢᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴄᴀᴢᴀᴅᴏʀ.

--- ᴍᴏɴ ᴀᴍᴏᴜʀ ʟᴜᴄᴇs ᴛᴀɴ ʟɪɴᴅ@ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇɴɢᴏ ϙᴜᴇ ʀᴏɢᴀʀᴛᴇ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ ʙᴇsᴀᴍᴇ ---

ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴛᴇ ᴀᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴏ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ʟᴏ ʙᴇsᴀʀɪᴀs ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴛᴇ ʜᴀʀɪᴀs ᴅᴇ ʀᴏɢᴀʀ ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴀʜᴏʀᴀ ᴛᴇ sᴇɴᴛɪʀɪᴀs ᴍᴜʏ ᴀᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴀᴅ@.

ʟɪʟɪᴀ:

ᴊᴀᴍᴀs ᴇɴ ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ʟᴀʀɢᴀ ᴠɪᴅᴀ ʜᴀʙɪᴀ ʀᴏɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴏ ʏ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ʟᴏ ʜɪᴄɪᴇʀᴀs ʀᴏɢᴀʀ ʟᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀʙᴀ ᴀᴜɴ ᴍᴀs.

--- ғᴜғᴜ ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ ɴᴏ ᴍᴇ ᴅᴇᴊᴇs ᴄᴏɴ ʟᴀs ɢᴀɴᴀs ᴅᴇ ʙᴇsᴀʀᴛᴇ ---

ϙᴜɪᴢᴀs ᴛᴇ ʀᴏɢᴀʀɪᴀ ᴍᴀs sᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴀᴅᴏʀᴀʙᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴀs ɪɴsɪsᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴ sɪᴍᴘʟᴇ ʙᴇsᴏ ᴇsᴏ ᴅᴇᴍᴏsᴛʀᴀʙᴀ ʟᴏ ʟᴏᴄᴏ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴛɪ.

Reacciones ~Twisted Wonderland~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora