------------------------------
~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ʙᴇsᴀs ʏ ᴍᴀʀᴄᴀs ᴇɴ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ ~
ᴀᴅᴠᴇʀᴛᴇɴᴄɪᴀ: ʜᴀʙʀᴀ ɪɴsɪɴᴜᴀᴄɪᴏɴᴇs ᴅᴇ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴇs sᴇxᴜᴀʟᴇs sɪ ᴇsᴛᴇ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ ɴᴏ ᴇs ᴅᴇ ᴛᴜ ᴀɢʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ ɴᴏ ʟᴏ ʟᴇᴀs
------------------------------
ғʟᴏʏᴅ:
ᴀᴜɴ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ɴᴏ ᴘᴇʀᴅᴇʀɪᴀ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴛᴇ sᴜ ɪɴᴜsᴜᴀʟ ʏ ғɪʟᴏsᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴅᴇᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴀɢʀᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʜɪᴄɪsᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴄᴜᴇʟʟᴏ.
--- ɴᴇᴇ~ ᴄᴀᴍᴀʀᴏɴᴄɪᴛᴏ ᴀ ᴍɪ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴀʀɪᴀ ᴍᴏʀᴅᴇʀᴛᴇ ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ᴘᴀʀᴀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴇɴᴅʀᴀ ᴇsᴛᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ---
ʟᴀ ᴀᴜᴅɪᴇɴᴄɪᴀ ᴇɴʀᴏᴊᴇᴄɪᴏ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀɴ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴘᴇʟɪ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ᴛᴇ sɪɢᴜɪᴇʀᴀ ᴇʟ ᴊᴜᴇɢᴏ ʏ ᴀᴜɴ ᴍᴀs ᴇɴ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ sɪ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴀᴍɪɴᴀʙᴀs ʟᴏs ᴍɪʟᴀɢʀᴏs ᴇʀᴀɴ ᴘᴏsɪʙʟᴇs.
ᴠɪʟ:
ᴄʟᴀʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ғᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ɪɴᴠᴏʟᴜɴᴛᴀʀɪᴏ ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴀʟ ᴍɪʀᴀʀᴛᴇ ɴᴏ ɴᴏᴛᴏ ᴛɪᴍɪᴅᴇᴢ ɴɪ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ sɪɴᴏ ϙᴜᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴛᴀᴘᴀʀᴀ ᴛᴜs ʟᴀʙɪᴏs ᴇsᴛᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʟɪɢᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴜʀᴠᴀᴅᴏs ᴇɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ.
--- sɪ ᴇsᴛᴀ ᴇs ʟᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴛᴇɴᴅᴇɴᴄɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛɪ ɴᴏ ʜᴀʙʀᴀ ɪɴᴄᴏɴᴠᴇɴɪᴇɴᴛᴇs ᴇɴ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴛᴇ ᴅᴇ ᴄᴏɴsᴇᴊᴏs ---
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ᴛᴜᴠɪsᴛᴇ ᴇʟ ᴠᴀʟᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀʟᴇ ᴛᴇ ᴀʀʀᴀsᴛʀᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ᴛɪᴇɴᴅᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴘᴀ ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴘᴀʀ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴅᴇ ᴢᴀᴘᴀᴛᴏs.
sɪʟᴠᴇʀ:
ɴᴏ ɪʙᴀ ᴀ ᴅᴀʀᴛᴇ ʟᴀ ᴠɪᴄᴛᴏʀɪᴀ ᴀᴜɴ sɪ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴅɪᴊᴇʀᴀ ᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴄɪᴏɴ ᴇʀᴀ ᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴏsᴏ ʏ ᴠᴀʏᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ᴇʀᴀ ʟᴏ ᴅɪʀɪᴀ ʜᴏʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ ᴀ sᴇʀ ᴇʟ ᴠᴇɴᴄᴇᴅᴏʀ.
--- ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ɪɴsᴏᴍɴɪᴏ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴛᴇ ᴜɴᴀ ᴄᴜᴄʜᴀʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴛᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴍᴇᴅɪᴄɪɴᴀ ---
ᴛᴏsɪsᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ɪᴍᴘʀᴇsɪᴏɴ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴄᴇɴ̃ᴏ ғʀᴜɴᴄɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴠᴇʀɢᴜᴇɴᴢᴀ ʏ ᴜɴ ᴀʀᴅɪᴇɴᴛᴇ ʀᴏᴊᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏɢʀᴀsᴛᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀᴛᴇ.
ᴀᴄᴇ:
ᴛᴏᴄᴀʀɪᴀ ʟᴀ ᴍᴀʀᴄᴀ ʏ ᴅᴏɴᴅᴇ ʙᴇsᴀsᴛᴇ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏᴛᴇ ғɪᴊᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴏᴊᴏ sᴏɴʀɪᴇɴᴅᴏ ᴘɪᴄᴀʀᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏᴛᴇ ʙʀɪɴᴄᴀʀ ᴀʜᴏʀᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ.
--- ᴘᴏʀ ᴄᴀsᴜᴀʟɪᴅᴀᴅ ¿sᴀʙᴇs ϙᴜᴇ ᴅᴏʀᴍɪᴛᴏʀɪᴏ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀs ᴄᴇʀᴄᴀ ᴀʜᴏʀᴀ ᴍɪsᴍᴏ? ---
ᴇɴʀᴏᴊᴇᴄᴇʀɪᴀs ʏ ʀᴇᴛʀᴏᴄᴇᴅᴇʀɪᴀs ʜᴀsᴛᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀᴛᴇ ᴜɴᴀ ʙᴏʟɪᴛᴀ ʜᴜᴍᴇᴀɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ʟᴀ ɪɴᴍᴇɴsᴀ ᴠᴇʀɢᴜᴇɴᴢᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴜᴠɪsᴛᴇ ᴏʏᴇɴᴅᴏ ʟᴀs ʀɪsᴀs ᴅᴇʟ ᴄʜɪᴄᴏ ¿ᴄᴏᴍᴏ sᴀʟᴅʀɪᴀs ᴅᴇ ᴇsᴛᴏ ᴀʜᴏʀᴀ?
ESTÁS LEYENDO
Reacciones ~Twisted Wonderland~
FanficLos personajes no son mios son de Disney y Aniplex Te doy la bienvenida al mundo de los villanos