sᴇɪs

7.6K 389 54
                                    

------------------------------

~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ʀᴇᴛᴀɴ ᴀ ᴅᴀʀʟᴇs ᴜɴᴀ ɴᴀʟɢᴀᴅᴀ ~

sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏɴ: ᴀᴄᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴏᴅᴏ ʙᴜᴇɴ ᴀᴍɪɢᴏ ϙᴜᴇ ϙᴜɪᴇʀᴇ ᴀʀʀᴜɪɴᴀʀᴛᴇ ᴇʟ ᴅɪᴀ ɴᴏ sᴏʟᴏ ᴄᴏɴ sᴜs ʙᴜʀʟᴀs ʏ ᴇsᴄᴇɴᴀʀɪᴏs ᴄᴏɴ ɢʀɪᴍᴍ ᴘᴏʀ ᴄᴏsᴀs ɪʀʀᴇʟᴇᴠᴀɴᴛᴇs ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ᴛᴇ sᴜʙᴇsᴛɪᴍᴀʀᴀ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴛᴇ ʀᴇᴛᴀʀᴀ ᴀ ϙᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴇs ᴜɴᴀ ɴᴀʟɢᴀᴅᴀ ᴀʟ ᴄʜɪᴄᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴀᴍɪɴᴀʙᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ɴᴇɢᴀʀɪᴀs ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴘᴇʀᴏ sᴜs ʙᴜʀʟᴀs ᴛᴇ ᴀɴɪᴍᴀʀɪᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀ ᴄᴜᴄʜᴀʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴍᴇᴅɪᴄɪɴᴀ.

------------------------------

ᴀᴢᴜʟ:

ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴍᴀs ᴅᴇᴄɪʀ ϙᴜᴇ ʙᴜᴇɴᴏ ᴇʀᴀ ɢᴜᴀᴘᴏ, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙʟᴇ ʏ ᴄᴏɴ ʙᴜᴇɴ ᴛʀᴀsᴇʀᴏ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ᴅᴇ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ʀᴜɪᴅᴏ ɪʀɪᴀs ᴛʀᴀs ᴇʟ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴀᴄᴇ ᴛᴇ ᴅᴀ sᴇɴ̃ᴀʟᴇs ʀᴀʀᴀs.

ʟᴏ ᴠᴇʀɪᴀs sᴏʙʀᴇsᴀʟᴛᴀʀsᴇ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴘᴀʟᴍᴀᴅᴀ ᴀ sᴜ ᴛʀᴀsᴇʀᴏ ɢɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴍɪʀᴀʀᴛᴇ ғʀᴜɴᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴇɴ̃ᴏ ʀᴏᴊᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀs ᴏʀᴇᴊᴀs sᴇ ᴍɪʀᴀʀɪᴀɴ ᴜɴᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ʜᴜɪʀɪᴀs ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs.

--- ϙᴜᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴇᴄᴇs ᴘɪᴇɴsᴀ ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴍᴜʏ ᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴏsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ ---

ᴅᴇᴜᴄᴇ:

ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ ʟᴇ ᴅᴀʀɪᴀs ᴜɴ ᴅɪsᴄʀᴇᴛᴏ ɢᴏʟᴘᴇ ᴀ ᴀᴄᴇ ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴍᴜʏ ʟᴇᴊᴏs ʏ ɴᴏ sᴇ ɪʀɪᴀ sɪɴ ᴘᴀɢᴀʀ ʟᴀs ᴄᴏɴsᴇᴄᴜᴇɴᴄɪᴀs ᴛᴏᴍᴀʀɪᴀs ᴇʟ ᴠᴀʟᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀ ᴛᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴀ sᴜ ᴛʀᴀsᴇʀᴏ ʏ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜᴀᴠɪᴅᴀᴅ.

ʟᴀᴍᴇɴᴛᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴇ ɴᴏ ғᴜᴇ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴛᴜ ᴍᴀɴᴏ ʏ ʟᴀ ɢᴏʟᴘᴇᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀs ғᴜᴇʀᴢᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀᴅᴀ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴇɴᴅᴏᴛᴇ.

--- ¡¿ϙᴜɪᴇɴ ʜɪᴢᴏ ᴇsᴏ?! ¡ᴜsᴛᴇᴅᴇs ᴘᴀʀ ᴅᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀs ʟᴏs ʜᴀʀᴇ ᴘᴜʀᴇ! ---

ᴏʙᴠɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ʀᴏᴊᴏ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴇsᴏs ɢʀɪᴛᴏs ɴᴏ ɪʀɪᴀɴ ᴅɪʀɪɢɪᴅᴏs ᴀ ᴛɪ sɪɴᴏ ϙᴜᴇ ᴀ ɢʀɪᴍᴍ ʏ ᴀᴄᴇ ᴘᴏʀ sᴇʀ ʟᴏs ᴍᴀs ᴀᴘᴛᴏs ᴀ ʀᴇᴀʟɪᴢᴀʀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴀᴄᴛᴏ.

ᴋᴀʟɪᴍ:

sᴀʙɪᴀs ϙᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀɪᴀ ʏ ᴘᴏᴅɪᴀs ᴍᴇɴᴛɪʀʟᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ғᴏʀᴍᴀs ᴇsᴛᴀʀɪᴀs ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴀᴅx ᴀᴅᴇᴍᴀs ᴀᴄᴇ ᴛᴇ ʟᴏ ʀᴇsᴛʀᴇɢᴀʀɪᴀ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴅɪᴀs.

ɪʀᴀs ᴛʀᴀs ᴇʟ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀ ɴᴀʟɢᴀᴅᴀ ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴏ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴅᴇ ᴄᴜᴀʟϙᴜɪᴇʀ ᴛᴇᴍᴀ ɴᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʜɪᴄɪsᴛᴇ ᴀɴᴛᴇs.

--- ¡ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ᴅɪᴍᴇ ϙᴜᴇ sɪɢɴɪғɪᴄᴏ ᴇsᴏ ᴊᴜʀᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴅɪɢᴏ ᴀ ɴᴀᴅɪᴇ ᴅɪᴍᴇ ᴅɪᴍᴇ! ---

ɴᴇɢᴀʀɪᴀs ᴛᴀɴᴛᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ᴅᴏʟᴇʀɪᴀ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴊᴀᴍɪʟ ʟʟᴇɢᴏ ʏ ᴀᴄᴀʙᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴅʀᴀᴍᴀ ᴇɴ ᴇsᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴇsᴇᴀʙᴀs ϙᴜᴇ ʟᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴛᴇ ᴛʀᴀɢᴀʀᴀ sɪɴ ɴɪɴɢᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴇxᴄᴜsᴀ ʀᴇᴄɪʙɪʀɪᴀs ᴘᴀʟᴍᴀᴅᴀs ʀᴇᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴋᴀʟɪᴍ ϙᴜɪᴇɴ ʀᴇɪᴀ.

sᴇʙᴇᴋ:

ᴄʟᴀʀᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ ᴛᴇ ᴀᴄᴏʀʙᴀᴅᴀʀɪᴀs ᴛᴇ ᴅᴏʟɪᴀɴ ʟᴏs ᴏɪᴅᴏs ᴅᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ϙᴜᴇ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ᴇʟ ᴀᴅᴜʟᴀᴅᴏʀ ᴅᴇ ᴛsᴜɴᴏᴛᴀʀᴏᴜ ᴘᴀsᴀʀɪᴀs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ғᴏʀᴄᴇᴊᴇᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴀᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇ ᴀᴄᴇʀϙᴜᴇ ᴀʟ ᴘᴇʟɪᴠᴇʀᴅᴇ.

ғʀᴀᴄᴀsᴀʀɪᴀs ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴛʀᴀɪᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ɢʀɪᴍᴍ ʏ ᴅᴇᴜᴄᴇ ϙᴜɪᴇɴᴇs ᴛᴇ ᴍɪʀᴀʙᴀɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴏᴄᴀsᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ɢʀɪᴛᴏɴ ᴀᴄᴇ ʜᴜʏᴏ ʟᴇ ᴅɪsᴛᴇ ᴜɴ ɢᴏʟᴘᴇ ᴇɴ ʟᴀs ɴᴀʟɢᴀs ʏ sᴀʟɪsᴛᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴅᴇ ᴘᴏʟᴠᴏ.

--- ¡ʜᴜᴍᴀɴᴏ ɪʀʀᴇsᴘᴇᴛᴜᴏs@ ʀᴇɢʀᴇsᴀ ᴀϙᴜɪ ʏ ᴘɪᴅᴇᴍᴇ! ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀs ---

ᴀᴄᴀʙᴀʀɪᴀ ʀᴏᴊᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀs ᴏʀᴇᴊᴀs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟɪʟɪᴀ ʟᴏ ʀᴇᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ʏ ᴀʟɢᴜɴᴀ ϙᴜᴇ ᴏᴛʀᴀ ʀɪsᴀ ɴᴀᴅɪᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇᴄʜᴏ ᴛᴀʟ ᴄᴏsᴀ.

Reacciones ~Twisted Wonderland~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora