ᴅɪᴇᴢ

7.1K 381 31
                                    

----------------------------

~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀɴ ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴛᴇɴᴇʀ ᴜɴ ɴᴏᴠɪᴏ ~

----------------------------

ᴊᴀᴄᴋ:

ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴜɴɪʀɪᴀ ᴀ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴘᴀᴛᴇᴀʀʟᴇs ᴇʟ ᴛʀᴀsᴇʀᴏ ᴀ ᴘᴜɴ̃ᴏ ʟɪᴍᴘɪᴏ ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴍᴜʏ ᴄʟᴀʀᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇɴ ϙᴜᴇ ᴍᴇᴛᴇʀsᴇ ᴄᴏɴᴛɪɢᴏ.

--- ¡¿ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀ sᴜ ʜᴏɴᴏʀ ᴄᴏᴍᴏ ʀᴇsɪᴅᴇɴᴛᴇs ᴅᴇ sᴀᴠᴀɴᴀᴄʟᴀᴡ?! ¡ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴜsᴛᴇᴅᴇs! ---

ʜᴀʙʟᴀʀɪᴀ ᴄᴏɴ ʟᴇᴏɴᴀ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴀɴ ᴜɴ ᴄᴀsᴛɪɢᴏ ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ᴀɴᴛᴇs ʏ ᴅɪɢᴀᴍᴏs ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴇʟ ғᴏɴᴅᴏ ᴋɪɴɢsᴄʜᴏʟᴀʀ ᴛᴇ ᴄᴏɴᴄɪᴅᴇʀᴀʙᴀ ᴜɴ ᴀʟɪᴀᴅᴏ ᴄᴇʀᴄᴀɴ@ ᴀ ᴜɴ ᴀᴍɪɢ@ ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴇᴅᴇʀɪᴀ.

ʀɪᴅᴅʟᴇ:

ɴᴏ ᴇʀᴀ sᴏʟᴏ ᴜɴᴀ ᴏғᴇɴsᴀ ᴀʟ ᴅᴏʀᴍɪᴛᴏʀɪᴏ ʜᴇᴀʀᴛsʟᴀʙʏᴜʟ ɴɪ ʟᴀ ʀᴇɪɴᴀ ᴅᴇ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴᴇs ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ϙᴜᴇ ᴀᴍᴀʙᴀ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ʀᴏᴊᴏ ʏ ᴄᴀsɪ ʜᴜᴍᴇᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴅɪʀɪᴊɪʀɪᴀ ᴀ ʟᴏs ʙʀᴀᴠᴜᴄᴏɴᴇs.

--- ¡sɪɴ ᴠᴇʀɢᴜᴇɴᴢᴀs ᴜɴ ᴀᴄᴛᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ ᴛɪᴘᴏ ɴᴏ ᴍᴇʀᴇᴄᴇ ᴘɪᴇᴅᴀᴅ ɴɪ ᴍɪsᴇʀɪᴄᴏʀᴅɪᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴄᴏʀᴛᴇɴʟᴇs ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ! ---

ᴀᴍʙᴏs ᴜsᴀʀɪᴀɴ ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴅᴇʟɪʙᴇʀᴀᴅᴏ ʏ ᴘʀᴏʟᴏɴɢᴀᴅᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴜɴ ᴄᴏʟʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜsᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ʟᴇᴄᴄɪᴏɴ ᴘᴏʀ ғᴀʟᴛᴀʀᴛᴇ ᴇʟ ʀᴇsᴘᴇᴛᴏ ᴅᴇ ɴᴏ sᴇʀ ᴘᴏʀ ᴛʀᴇʏ ᴇsᴏs ᴅᴏs ɴᴏ ᴠᴏʟᴠᴇʀɪᴀɴ ᴀ ᴜsᴀʀ ᴍᴀɢɪᴀ.

ғʟᴏʏᴅ:

ɴᴏ ᴅᴜᴅᴀʀɪᴀ ᴇɴ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪʀsᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs ᴀɢᴀʀʀᴀʀɪᴀ ᴀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴏs ᴘᴏʀ ʟᴏs ʜᴏᴍʙʀᴏs ᴅɪsғʀᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜs ᴛᴇᴍʙʟᴏʀᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ʀɪᴅɪᴄᴜʟᴏ ᴘᴏʟʟᴏ sɪɴ ᴘʟᴜᴍᴀs.

--- ɴᴇᴇ~ ᴀʜᴏʀᴀ ᴍɪsᴍᴏ ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ᴘᴏʀ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴍᴜʏ ᴍᴀʟ ᴀ ᴍɪ ᴄᴀᴍᴀʀᴏɴᴄɪᴛᴏ ¿ᴏ ϙᴜɪᴇʀᴇɴ ʜᴜɪʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴏs ɢᴀʟʟɪɴᴀs? ---

sɪɴ ᴅᴜᴅᴀ ᴇʟᴇɢɪʀɪᴀɴ ʟᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴀ ᴏᴘᴄɪᴏɴ ᴀʟᴇᴊᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇʟ ɢᴇᴍᴇʟᴏ ʜᴇᴛᴇʀᴏᴄʀᴏᴍᴀᴛɪᴄᴏ ᴛᴏʀᴘᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴇ ᴛᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴄᴏɴ ᴊᴀᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴀsᴛɪɢᴀʀɪᴀɴ.

ᴀᴢᴜʟ:

ʜᴀʀɪᴀ ᴜɴ ᴄᴏɴᴛʀᴀᴛᴏ ʙᴀsᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀs ϙᴜᴇ ᴛᴇ ʙᴇɴᴇғɪᴄɪᴀʀɪᴀ ᴀ ᴛɪ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄɪᴇɴᴅᴏʟᴏs ᴅᴇ ғɪʀᴍᴀʀ sɪ ɴᴏ ϙᴜᴇʀɪᴀɴ ϙᴜᴇ ʟᴏs ɢᴇᴍᴇʟᴏs ʟᴏs ʜɪᴄɪᴇʀᴀɴ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀʀ ᴀ ʟᴀs ᴍᴀʟᴀs.

--- ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟ@ ɴᴀᴅɪᴇ ᴍᴀs ᴛᴇ ᴅᴀɴ̃ᴀʀᴀ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴍᴀɴᴄʜᴀʀᴍᴇ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀs ¿ϙᴜᴇ ᴛᴀʟ ᴜɴᴏs ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇs sɪʀᴠɪᴇɴᴛᴇs? ---

ɴᴏ sᴇ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅᴇʀɪᴀ sɪɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴇs ᴜsᴀʀʟᴏs ᴛᴜ ᴊᴀᴍᴀs ғᴜɪsᴛᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴠᴇɴɢᴀᴛɪᴠx ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴇsᴏ ɴᴏ sɪɢɴɪғɪᴄᴀ ϙᴜᴇ ᴇʟ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴀ ᴜsᴀʀʟᴏs ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴏsᴛʀᴏ ʟᴏᴜɴɢ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴀɢᴀʀ ᴜɴᴀ ʟᴀʀɢᴀ ᴅᴇᴜᴅᴀ.

Reacciones ~Twisted Wonderland~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora