ɴᴜᴇᴠᴇ

7.1K 393 9
                                    

----------------------------

~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴ ᴘʀᴇsᴜᴍɪʀ ϙᴜᴇ ᴇʀᴇs sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ~

-----------------------------

ᴋᴀʟɪᴍ:

ᴛᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀɪᴀ sᴀʟᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴀʟᴇɢʀɪᴀ ᴘʀᴇsᴜᴍɪᴇɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇʀᴇs ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ɪɴᴄʀᴇɪʙʟᴇ ʏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ʟᴀs ᴄᴏsᴀs ʙᴜᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ϙᴜᴇ ʜᴀᴄᴇs ᴄᴏɴ ᴇʟ.

--- ¡ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sɪɴ ᴅᴜᴅᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴇxɪsᴛɪʀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ϙᴜᴇ sᴇ ʀᴇsɪsᴛᴀ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ! ---

ᴘᴀsᴀʀɪᴀ ᴇʟ ᴅɪᴀ ʜᴀʟᴀɢᴀɴᴅᴏᴛᴇ ʏᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ʜᴀʙɪᴀs ᴇsᴛᴀᴅᴏ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ϙᴜᴇʀɪᴀ ʀᴇᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀʀᴛᴇʟᴏ.

ᴛʀᴇʏ:

ɴᴏ ɪʀɪᴀ ᴄᴏɴᴛɪɢᴏ sɪɴᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ϙᴜᴇʀɪᴀ ᴛʀᴀs ʟᴀ ᴘᴀʀᴇᴅ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴᴅᴏ sᴏɴʀɪᴇɴᴅᴏ ᴀᴍᴘʟɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ᴘʀᴇsᴜᴍɪʀʟᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴇxᴀɢᴇʀᴀᴅᴀ.

sɪɴ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ᴍᴀs ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴄᴏʀʀᴇʀɪᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ ᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀᴛᴇ ᴛᴀʀᴛᴀs ᴀ ᴍᴏɴᴛᴏɴᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴛɪ ɴᴀᴅɪᴇ ᴍᴀs ᴀʜᴏʀᴀ ϙᴜᴇʀɪᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇʀᴛᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇ ᴅɪʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ᴛᴏᴅᴏ.

--- ¿ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴀɴ? ϙᴜᴇ ʙᴜᴇɴᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴇᴠɪᴛᴀʀ sᴀᴛɪsғᴀᴄᴇʀ ᴀ ʟᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴅᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ---

ʀᴜɢɢɪᴇ:

ᴜsᴀʀɪᴀ sᴜ ᴜɴɪᴄᴀ ᴍᴀɢɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟʟᴇᴠᴀʀᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀᴛᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʀᴇɪᴀ ʙᴀᴊᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴀʀᴅɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ʀᴏᴊᴏ ᴇɴ ʟɪᴛᴇʀᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴛᴜ ᴄᴀʀᴀ.

ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴀʟɢᴀɴ ᴅᴇ ᴄʟᴀsᴇs ɪʀɪᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴᴛɪɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʟᴀɢᴀʀᴛᴇ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴇʟ ᴀʟᴍᴜᴇʀᴢᴏ ʏ ᴅᴇᴊᴀʀᴛᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴅᴇ sᴜs ᴅᴏɴᴀs.

--- sʜsʜsʜ ᴀʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴᴅʀᴀs ᴀʟɢᴏ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴇsᴜᴍɪʀ ᴀ ᴛᴜ ɴᴏᴠɪᴏ ᴄᴏɴ ᴛᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ---

ᴇᴘᴇʟ:

ʀᴇᴜɴɪʀɪᴀ ᴇʟ ᴠᴀʟᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀᴛᴇ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴏɪʀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏ ʜᴀʟᴀɢᴀʙᴀs ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴏs ᴅᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴅᴇ ʜᴇᴀʀᴛsʟᴀʙʏᴜʟ ʏ ᴛᴜ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴏ ɢʀɪᴍᴍ.

--- ¡ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇʀᴇs ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴀsᴏᴍʙʀᴏsᴀ ᴍᴇ ᴀʟɪᴠɪᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇ ᴀʙᴜʀʀᴀs ᴅᴇ ᴍɪ! ---

ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀɪᴀs ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ sᴜ ᴠᴇʀɢᴜᴇɴᴢᴀ ᴅɪsᴍᴜʏᴇʀᴀ ʀᴇᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ϙᴜᴇ ᴊᴀᴍᴀs ᴛᴇ ᴀʙᴜʀʀɪʀᴀs ᴅᴇ ᴛᴇɴᴇʀ ᴀ ᴜɴ ɴᴏᴠɪᴏ ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴏ.

Reacciones ~Twisted Wonderland~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora