ᴅᴏᴄᴇ

6.9K 401 55
                                    

------------------------------

~ ʟᴀ ʀᴇᴀᴄᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴜᴇʀᴍᴇs ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏ ʏ ʙᴀʙᴇᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴀʟᴍᴏʜᴀᴅᴀ ~

sɪᴛᴜᴀᴄɪᴏɴ: ᴛᴜᴠɪsᴛᴇ ᴜɴ ʟᴀʀɢᴏ ʏ ᴀʀᴅᴜᴏ ᴅɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴀᴄᴀᴅᴇᴍɪᴀ ʟᴏ ᴜɴɪᴄᴏ ϙᴜᴇ ϙᴜᴇʀɪᴀs ᴀʜᴏʀᴀ ᴇʀᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀ ʏ ᴅɪᴏ ʟᴀ ᴄᴀsᴜᴀʟɪᴅᴀᴅ ϙᴜᴇ ᴘᴇɴsᴀsᴛᴇ ᴇɴ ᴛᴜ ɴᴏᴠɪᴏ ᴀsɪ ϙᴜᴇ ғᴜɪsᴛᴇ ᴀ sᴜ ᴅᴏʀᴍɪᴛᴏʀɪᴏ ʏ ᴛᴇ ʟᴀɴᴢᴀsᴛᴇ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ sᴏʀᴘʀᴇsᴀ ᴅᴜʀᴍɪᴇɴᴅᴏᴛᴇ ɴɪsɪϙᴜɪᴇʀᴀ ᴀ ʟᴏs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇ ʟʟᴇɢᴀʀ.

------------------------------

ᴊᴀᴍɪʟ:

ᴀʟ ɴᴏᴛᴀʀ ϙᴜᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀʙɪᴇʀᴛᴀ ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ɴᴏ ᴀʟᴄᴀɴᴢᴀʀɪᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴄʀɪʙɪʀ sᴜ ғᴜʀɪᴀ.

--- ʟᴀʀɢᴏ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴍᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ sɪ ᴛᴇ "ᴇϙᴜɪᴠᴏᴄᴀsᴛᴇ" ᴅᴇ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ϙᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ʀᴇᴘɪᴛᴀ ---

ϙᴜᴇᴅᴀʀɪᴀ ʟɪᴛᴇʀᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴜᴅᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀᴛᴇ ᴀʟʟɪ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀᴍᴀ ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏ ʏ ʙᴀʙᴇᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴀʟᴍᴏʜᴀᴅᴀ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏᴛᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴜᴍʙʀᴀʟ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇs.

ᴍᴀʟʟᴇᴜs:

ᴇsᴛᴀʀɪᴀ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ʏ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴇs ᴇɴ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴛᴇ ᴍɪʀᴀʀɪᴀ ғɪᴊᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ɢʀᴀʙᴀʀᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀ ɴᴏ ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀʀsᴇ ᴅᴇ ᴛᴀɴ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏsᴀ ɪᴍᴀɢᴇɴ

ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴀʙʀᴀs ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴛᴇ ᴛᴏᴍᴀʀᴀ ʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇʀᴀᴛᴜʀᴀ ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏ ᴠɪsᴛᴇ ᴇɴʀᴏᴊᴇᴄɪsᴛᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʏ ɴᴏ ᴛᴇ ғᴀʟᴛᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴄᴜʟᴛᴀʀᴛᴇ ᴛʀᴀs ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ.

--- ᴘɪᴇɴsᴏ ϙᴜᴇ sɪ ᴇʀᴇs ᴜɴᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴛᴀɴ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏsᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀs ʜᴀᴅᴀs ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴍᴀs ---

ᴋᴀʟɪᴍ:

sɪ ᴍɪʀᴀʀᴛᴇ ʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʙʀɪɴᴄᴀʀ ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ ɪᴍᴀɢɪɴᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴠɪᴏ ᴀʟʟɪ ᴅᴜᴇʀᴍɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴀɴ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟ@ ᴄᴏɴ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀɪᴀ ᴀ ᴛɪ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀᴛᴇ ᴍᴀs.

ᴄʜɪʟʟᴀʀɪᴀs ᴀɢᴜᴅᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴀ sɪϙᴜɪᴇʀᴀ ɪʀʀᴇʟᴇᴠᴀɴᴛᴇ ᴅɪsᴛᴀɴᴄɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ʙᴇsᴀʀᴛᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ sᴏɴʀᴇɪsᴛᴇ sᴀʙɪᴀs ϙᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ʜɪᴢᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴛᴇ ʜᴀʙʀɪᴀ ɢᴜsᴛᴀᴅᴏ sɪ ʟᴀ ɢᴜʙɪᴇʀᴀ ᴛᴇɴɪᴅᴏ.

--- ¡ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ɴᴏ ϙᴜɪsᴇ ᴀsᴜsᴛᴀʀᴛᴇ sɪ ᴛᴇ sɪʀᴠᴇ ᴅᴇ ᴄᴏɴsᴜᴇʟᴏ ʏᴏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ʙᴀʙᴇᴏ ᴍɪ ᴀʟᴍᴏʜᴀᴅᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴜᴇʀᴍᴏ!---

ᴇᴘᴇʟ:

sᴀʙɪᴀ ʟᴏ ɪɴᴍᴀᴅᴜʀᴏ ϙᴜᴇ sᴏɴᴀʙᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴇʟᴏsᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴏᴊɪɴ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀ ᴇɴᴠᴇɴᴇɴᴀᴅᴀ ϙᴜᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʙᴀs ϙᴜᴇʀɪᴀ sᴇʀ ᴀʙʀᴀᴢᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ.

ᴛᴀʀᴅᴀʀɪᴀs ᴇɴ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴛᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ϙᴜᴇʀɪᴅᴏ ʙʙ ʟᴏ ᴠᴀʟᴅʀɪᴀ ʏᴀ ϙᴜᴇ ᴇɴ sᴜ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ ᴛᴜ ᴅᴀʙᴀs ʟᴏs ᴍᴇᴊᴏʀᴇs ᴍɪᴍᴏs ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴏs ᴅᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʏ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀ sᴜᴇʀᴛᴜᴅᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ғᴜᴇʀᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ.

--- sɪ ϙᴜɪᴇʀᴇs ᴀʙʀᴀᴢᴀʀ ʏ ʙᴀʙᴇᴀʀ ᴀʟɢᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ sᴇʀ ʏᴏ ɴᴏ ᴜɴ ᴛᴏɴᴛᴏ ᴄᴏᴊɪɴ ᴄᴏɴ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴢᴀɴᴀ---

Reacciones ~Twisted Wonderland~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora