Truth

711 58 3
                                    

"Baby, ေရခ်ိဳးခ်င္ရင္ ခ်ိဳးလို႔ရၿပီ။ ကိုယ္ Indigo ဘက္ကူးလိုက္ဦးမယ္"

"ဪ၊ အင္း။ ဘာထူးလို႔လဲ?"

"ဟိုကိစၥ သြားရွင္းလိုက္မလို႔"

CCTV ကို လက္ညႇိဳးညႊန္ျပလာတဲ့ Chain ေၾကာင့္ Lock မ်က္လံုးေတြဝိုင္းသြားၿပီ။

"ေအး၊ ျမန္ျမန္သြား"

"ဟုတ္"

¤

"Nick, ဝီရိယေကာင္းလွခ်ည္လား? ဘာထူးလို႔လဲ?"

"ဟုတ္၊ လာတာေတာ့ မမေလးခိုင္းထားတာေလး လာလုပ္ေပးတာပဲ။ အခုကက် Live လာၾကည့္သလို ျဖစ္ေနၿပီ။ Chain က ဘာလို႔ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ႀကီး ဒီေရာက္လာတာလဲ?"

ဒီအခန္းထဲ ေလာေလာဆယ္ ကိုယ္ရယ္၊ Nick ရယ္၊ မနက္ပိုင္းတာဝန္က် Technician, Owen ရယ္သာရွိေနၿပီး Nick စကားေၾကာင့္ Owen က ျပံဳးသြားတာ သတိထားမိတယ္။ ဘာကို Live ၾကည့္တယ္လို႔ ေျပာတာလဲ? ဘာကိုျမန္တယ္လို႔ေျပာတာလဲ?

"ငါက ဘယ္အခ်ိန္မွ ဒီထဲေရာက္လာရမယ္လို႔ သတ္မွတ္ထားလို႔လား Nick? ၿပီးေတာ့ Owen, မင္းတို႔ ၾကည့္တဲ့ Live ကို အခုဖ်က္။ လံုးဝမက်န္ေစနဲ႔"

"ဟုတ္ကဲ့ Chain"

Owen က နာခံေပမဲ့ Nick က အထြန္႔တက္လာျပန္တယ္။

"ကၽြန္ေတာ္တို႔က Live ကို အစအဆံုးမၾကည့္ရလည္း ဘာသတင္းေလးမ်ားၾကားရမလဲလို႔ ေစာင့္ေနတာ။ ဘာမွမထူးဘူးလား အခုက"

"ငါ မေသေသးဘူးေလ။ နာေရးသတင္းေစာင့္ေနတာလား"

"ဆရာသမားကလည္း မဦးမခၽြတ္။ အဲဒါဆို ေနာက္ဆက္တြဲသတင္းမရွိဘူးေပါ့? ညံ့လိုက္တာ"

"မင္း ဘယ္သူ႔ကို ဘာေျပာတာလဲ Nick?"

"Owen ေလ"

"ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္မိလို႔လဲ Nick?"

"ခင္ဗ်ား ဒါေလးဖ်က္ေနတာ အဲဒီေလာက္ၾကာသလားလို႔။ ညံ့လိုက္တာဗ်ာ"

"အမ္း၊ ကၽြန္ေတာ္က အလြတ္မရေသးလို႔ပါ"

"ဘာကိုအလြတ္မရတာလဲ?"

"မဟုတ္ဘူးေလ ဆရာရယ္။ အခ်ိန္ ... အခ်ိန္ကိုေျပာတာပါ။ အဲဒါဘယ္အခ်ိန္လဲဆိုတာ အလြတ္မရ၊ အတိအက်မသိေတာ့ စကၠန္႔ပိုင္းနဲ႔ပါျပန္ရွာရလို႔ ၾကာတာလို႔ ေျပာတာပါ။ ဒီမွာ၊ ဒီမွာ ပ်က္ၿပီေနာ္။ စစ္ၾကည့္သြားပါဦး"

ကျည်တစ်တောင့်အဖြစ် ပြန်လည်ရှင်သန်ခွင့် / က်ည္တစ္ေတာင့္အျဖစ္ ျပန္လည္ရွင္သန္ခြင့္Where stories live. Discover now