We

622 66 21
                                    

"အစ္ကိုေလး ဘာမွမျဖစ္ဘူးေနာ္?"

"အဲဒီကိစၥက ၾကာခဲ့ၿပီ။ မင္း ဒီေန႔ Date ကိုၾကည့္ၿပီးၿပီမဟုတ္လား?"

"အဲဒါ ဘာျဖစ္တာလဲ?"

"မင္းေခါင္းထဲကသတၱဳစကို ခြဲထုတ္လိုက္လို႔ အတိတ္ေမ့သြားတယ္။ ဆယ္ႏွစ္သားမွတ္ဉာဏ္နဲ႔ မင္းေနေနခဲ့တာ"

"ဗ်ာ! အဲဒီကိစၥကို ဘယ္လိုသိသြားၾကတာလဲ? ၿပီးေတာ့ အဲဒါက ... Hepius အတြက္လည္း ..."

"ငါ့အတြက္မလြယ္ေပမဲ့ Medic Hell အတြက္က သေဘာက်စရာ Challenge တစ္ခုေလ"

"Mr. Hell ကိစၥပါ သိတာလား?"

ေျပာရင္း Lily ဆီအၾကည့္ေရာက္သြားတဲ့ Chain ေၾကာင့္ Lily က

"မီးငယ္ အဲဒီေလာက္အထိ မေတာ္ခဲ့ပါဘူး။ Hurricane သိသြားတာပါ"

"ဟင္? Hurricane က ..."

"ဟာကြာ၊ ငါစိတ္မရွည္လာေတာ့ဘူး။ မင္းမသိေစခ်င္လို႔ ဖံုးထားသမၽွေတြ ငါတို႔အကုန္သိၿပီးၿပီ။ ဒီၾကားထဲျဖစ္သြားသမၽွေတြထဲ မင္းလိမ္ထားတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသိၿပီးၿပီ"

"ကိုကိုကလည္း ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ?"

"ကိုကိုေျပာတာ မွားလို႔လား မီးငယ္"

"အစ္ကိုေလး၊ Bermuda က ... ဟို ..."

"အဲဒီကိစၥလည္း သိၿပီးၿပီ Hippogriff. တကယ္ဆို အဲဒီကိစၥေတာင္ မင္းနဲ႔ငါ စာရင္းမရွင္းရေသးဘူး"

"အဲဒါက ..."

"ကိုကိုေရ၊ ေတာ္ေတာ့ကြာ။ မီးငယ္ပဲ ဆက္ရွင္းျပလိုက္မယ္ေလ"

"လၽွာရွည္ၿပီး မလိုတာေတြထည့္ရွင္းျပမေနနဲ႔ မီးငယ္"

"ေျပာပံုကလည္း"

"Hepius, ငါေျပာစရာရွိလို႔ အလုပ္ခန္းထဲသြားရေအာင္"

"အင္း၊ သြားေလ"

သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္သား အလုပ္ခန္းထဲေရာက္လာၾကၿပီးေနာက္

"Chain က ျပန္လာတဲ့လမ္းမွာကတည္းက ၿငိမ္ေနတာ။ အိမ္ေရာက္ေတာ့လည္း တစ္ခုခုေတြးေနပံုပဲ။ ငါ CCTV record စစ္လိုက္ေတာ့ အလုပ္ခန္းထဲဝင္ၿပီး ငါမွတ္ဉာဏ္ေပ်ာက္ေနတုန္းကေရးထားတဲ့ Dairy ကိုယူဖတ္တယ္။ အဲဒီထဲမွာ သူနဲ႔ငါ Pandora's Box ကို ျပန္ေရာက္မသြားခင္ညအထိ အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ငါေရးထားတယ္"

ကျည်တစ်တောင့်အဖြစ် ပြန်လည်ရှင်သန်ခွင့် / က်ည္တစ္ေတာင့္အျဖစ္ ျပန္လည္ရွင္သန္ခြင့္Where stories live. Discover now