Mé světlo

658 36 11
                                    

Koukl jsem se na Shigarakiho překvapeně a zároveň se usmál. Už ho jen dostat ke mě domu. „Promiň já nevím co to do mě vjelo. Prostě jen jsem chtěl-." V tu chvíli jsem ho chytl za hlavu a začal líbat.

Když mě začal Dabi líbat nejdřív jsem byl překvapený a nevěděl jak reagovat. Ale po chvíli jsem se uvolnil a začal si to neskutečně užívat. Oba jsme se začali zběsile líbat a Dabi mi zajel rukou pod tričko a začal si hrát s mojí bradavkou. Občas jsem do našich polibků lehce zavzdychal ale Dabi pokračoval dál. Když nám došel dech oba jsme se na sebe podívali a Dabi se šibalsky usmál a ve zlomku vteřiny jsem byl bez trička. Neskutečně jsem zrudl. „Dabi co to děláš!?" Dabi ale neodpověděl pouze mi položil prst na rty a chytl mě za zadek a nadhodil si mě a já se obmotal kolem jeho těla jak nějaká koala. Přešli jsme k stolu a Dabi shodil na zem všechny věci a posadil mě na ten stůl. Kousek ode mně odstoupil a sundal si tričko. Jeho tělo bylo tak dokonalé měl krásně vyrýsované tělo a ty břišáky. Opět ke mě přišel a zašeptl mi do ucha. Teď už se nebojíš ne?" Mě přejela husina po těle a sledoval jeho tělo.

Chytl jsme opět Shigarakiho za hlavu a začal líbat. Nesnáším tuhle část. Ccc s Togou to bylo stejné. A už vůbec si nechci máčet péro do nějakého idiota který si snad myslí že je to láska. Vtipné. Teď už je můj a ze školy už ho dostanu. Začal jsem mu sundavat kalhoty a zmačkl mu jeho již problém. Jak nechutné... Chytl jsem ho a otočil ho na břicho a sundal mu i jeho trenky.

Šel na to tak rychle že jsem nebyl schopný reagovat co se vlastně děje. Ale s ním mi to nevadí. Sice je to moje poprvé ale s ním cokoliv. Konečně můžu mít někoho koho miluji a on mě. Ano nesnášel jsem ho ale tenhle den... To je ten den co jsem si to uvědomil. Nikdy jsem v životě neměl štěstí ale on je moje světlo. Najednou jsem se vzpamatoval když jsem ucítil ve svém pozadí neskutečnou bolest. „Dabiii~ Počkej." A stekla mi slza po tváři. Dabi začal hned tvrdě přirážet a mě se do očí hrnuli jen slzy. Čím byl hlouběji tím mě to víc bolelo. „Dabi prosím ne tak krutě to vážně bolííí~" Ale Dabi mě neposlouchal ale jako by ještě zrychlil.

Čím víc říkal že to bolí tím víc jsem přidával. Chci aby cítil bolet a mě bolest druhých uspokojuje. Když najednou někdo zaklepal na dveře. Okamžitě jsem dal Shigarakimu před pusu svojí ruku ale nepřestával jsem přirážet. CO JE!" P-Pardon ale za tři minuty máte být na place." Fajn." Potřebujete něco?" Usmál jsem se a koukl na Shigarakiho který ležel hlavou v křečích a oči plných slz na stole. Aktuálně ne." Pak jsem jen slyšel jak ta osoba odchází a já dal pryč svojí ruku kterou jsem měl poslintanou od Shigarakiho. „Dabi prosím dost... co kdyby vešla dovnitř a nebo co kdyby tady byli kamery." Naklonil jsem se k němu. „Ještě nejsem hotový a namůžu snad jít na plac se stojákem." „Ale prosím trochu ube-." A přirazil jsem opět tvrdě a pokračoval ve své práci když v tom jsem už cítil puls ve svém penisu a udělal se přímo do Shigarakiho. Usmál jsem se a plácl ho přes zadek. Otočil jsem Shigarakiho aby ležel čelem mě ale netušil jsem jak vypadal. Měl obličej plný slz a nos plný a umatlaný od slin. Vypadal že každou chvílí omdlí a já se lehce zděsil. Hej hej hej no tak. Nemůžeš mi tu padnout" A dal mu malou facku. Ale Shigaraki jen koukla na mě a dýchal jak zběsilí. Dabii! Už máš být na place jdu dovnitř!" Otočil jsem se vyděšeně na dveře. Do predele!" Dabi co to má znamenat!"

Další část nooo... už Dabi Shigarakiho má ale nechá se Shigaraki jen tak nalákat k Dabimu domu bude tak naivní? A co jim řekne manažerka když je načape? Hmmm zajímavé 🤔❤️

Hvězda nebo vrah?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat