Toga se radovala zatím co mě tekly slzy. Proč? Koukl jsem na Dabiho vystrašeně a se slzami v očích. PROČ?! Proč jsem mu věřil. Jsem naivní idiot. Toga se radovala ale pak se na mě podívala. „Shigaraki moc mě to mrzí. Ale... asi je to naposledy co se vidíme." „Ale vždyť si byla tak milá... Víš lidi se mění a nehodlám chcípnout kvůli takové nule jako jsi ty." To mě zničilo vnitřně ještě víc. Cítil jsme se mrtvý jako tělo bez duše. Dabi se jen na mě usmál a já sklopil pohled. „Togo mám nápad. Co takhle když je to tvoje první zabití tak aby si měla zavázané oči? Nezní to skvěle? Přece jen poprvé je to traumatizující." Toga se otočila na Dabiho s úsměvem. „Pokud si to přeješ udělám to." Dabi se usmál vzal lepenku dal ji do ruky nůž a obvázal jí ruce aby měla ten nůž rovně přímo na mě. „Dabi prosím nedělej to prosím..." „Já? Co já? Já tě nejdu zabít to tady pros jinde." Jen jsem začal brečet. Dabi zavázal Togě oči a a šel pomalu ke mně. Chytl mě a nadzvedl. „Dabi prosím ne!!! Prosím!!!" Křičel jsme z plných plic. Kouknul jsem na ten nůž ke kterému jsem se pomalu blížil. Tak počkat... Koukl jsem na Dabiho překvapeně. Ten nůž je otočený proti ní. „Dabi?" „Psss- Nechceš aby si toho všimla ne? Prostě křič." Zašeptal a zaryl mi nehty do stehen. Začal jsem křičet bolestí. Byl jsem od Togy už kousek když v tom se dotkla špička nože Togy kůže. „Tak počkat!" Ale v tom mě Dabi přirazil na Togu a celý nůž ji zajel do podbříšku. Zakřičela bolestí a já se na ní koukal vystrašeně najednou zakašlala a z její pusy na můj obličej vylítla krev. Dabi mě pustil na zem a tím nožem v jejím břiše zatočil. Toga v tu chvíli padla na zem a začala všude jen téct krev. Koukal jsem vystrašeně na již mrtvé tělo. „Shigaraki?" Zvedl jsem beze slov hlavu na Dabiho. „Víš že si ji zabil?" Z toho se mi udělalo špatně a začal jsem zvracet. Dabi ke mě došel a pohladil mě po vlasech. „Tak pojď je čas si dát sprchu." Chytl mě do náručí a nesl pomalu pryč ze sklepa. Jen jsem sledoval tělo Togy jak tam leží. Já ji nechtěl zabít. Dabi mě přenesl do nejspíš koupelny a posadil mě do vany. Sundal mi spodní prádlo a za začal rudnou a dávat nohy víc k tělu. Ale Dabi mi chytl ty nohy a natáhl je. „NE!" Dabi na mě pustil vodu a vzal do ruky nějaké mýdlo a začal mě umývat. Celou dubu jsem byl rudý. A nevěděl co mám dělat. Dabi mi přejel žíňkou přes bradavku a já se lehce zachvěl. Začal se mi dělat lehký problém protože jsem si vzpomněl na ten den v ateliéru. Dabi přestal a podíval se na mě s lehkým úsměvem. „Aby si věděl jsi úchyl"
ČTEŠ
Hvězda nebo vrah?!
HorrorShigaraki je celkem normální kluk co chodí na střední školu. Jednoho dne má přijít na školu nový spolužák. Spolužačky šílí to je Dabi ten slavný zpěvák. Ale nikdo neví jaký Dabi opravdu je.