Snaha o pomoc

478 39 5
                                    

Ležel jsem v slzách na zemi zatím co Dabi odcházel. Furt si přeju že toto je jen špatný sen on přece není tak zlý... Toga opět na mě zavolala a začala mi něco říkat ale přes moje tlačili se myšlenky v hlavě a moje popáleniny od vroucí vody jsem nebyl schopný vnímat lidský hlas. Najednou se opět otevřeli dveře a v nich stál Dabi koukl na mě ale nešel za mnou. Přímo si to mířil k Toge která se začala víc mačkat ke zdi celá se třásla a já přestal brečet a začal se strachem sledovat co se stane. Dabi si stáhl kalhoty a chytnul Togu za vlasy a přitáhl si ji ke svému penisu. Toga se slzami v očích pomalu vzala do pusy jeho penis a začala Dabiho uspokojovat. Nevěděl jsem co mám dělat jen jsem seděl a sledoval Togy pohyby hlavou začal se mi z toho dělat lehký problém. Nemůžu mít sakra problém z toho vždyť to je sexuální obtěžování kdyby jen to to je znásilnění. Toga otevřela jedno oko a očima mě prosila ať ji pomůžu Dabi ji ale chytl za hlavu a přitiskl ji víc na své tělo bylo vidět že se Toga dusí ale Dabimu to bylo jedno jen si to užíval. Dabi najednou chytl Togu pod krkem a ohnul ji v pase a stáhl ji kalhotky. Lehce jsem zrudl. Musím ji pomoc ona mi taky chtěla pomoc když jsem sem přišel. Zvedl jsem pohled na Dabiho který si mého pohledu všimnul a naštvaně zahýbal hlavou na stranu aby mi naznačil že ať to nedělám. Nechci poslouchat násilníka a kdo ví co je vše. „Dabi měl by si přestat." Dabiho to ale nezajímalo a vzal svůj penis a začal ho směrovat k Toge. „STEJNĚ SI TĚ POLICIE NAJDE!" Zakřičel jsem a Dabi se zastavil. Otočil na mě svůj zrak a rozešel se ke mě. Co si to řekl?!" Začal jsem se lehce třást a po těle mi tekl studený pot. Dabi mě chytnul pod krkem a řekl dost naštvaným tónem. Já jsem ten co rozkazuje a policie mě nikdy nenajde. Chtěl jsem být mírný ale řekl sis o to." Vzal mě za vlasy což pro mě byla neskutečná bolest jelikož za ty vlasy co mě chytil byly blízko mé rány. Zvedl mě a ohnul přes takový starý stůl. Ani jsem si nevšimnul že tady nějaký stůl byl. Dabi mi začal sundat kalhoty a já sebou začal mrskat. „Jdi ode mě ty úchyle!" Dabi se zasmál a přirazil. Do očí se mi nahrnuly slzy a začal jsem křičet o pomoc ale zároveň bolestí... Takto jsem si své poprvé nepředstavoval řekl jsem si v duchu smutně.

Hvězda nebo vrah?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat