Úniková hra?

556 38 17
                                    

Seděl jsem v křesle u ředitele a celý zmlácený a se zlomenou rukou jsem řešil s ředitelem co se stalo a že bych chtěl opustit školu. Ředitel se mě snažil přesvědčit ale tentokrát poslechnu Dabiho měl pravdu prostě jsem ho měl poslechnout. Stoupl jsem si a podal si ruku s ředitelem a začal odcházet ke dveřím a zavřel za sebou hned jsem objal Dabiho který vypadal dost nerovně. Tak co?" „Ukončil jsem to už sem chodit nebudu." To mám radost teď budeš šťastnější se mnou. A aby ti bylo líp vymyslel jsem pro nás výlet." „Výlet?" Ano celé jsem to vymyslel. Co takhle úniková hra s únosem a domem vraha tématem?" Koukl jsem na Dabiho překvapeně. „Proč tenhle témat?" Když by ses bál tak já tě tam ochráním a budu tam po tvém boku." Usmál jsem se a objal ho znovu. „Rád s tebou půjdu." Dabi se usmál a oba jsem šli pomalu ke mě domu. Dabi říkal že tam půjdeme zítra ale dnes nemůže u mě přespat musí to tam prý jít domluvit. Upřímně se těším. Můžu hrát vystrašeného a pak ho chytit za ruku. A pak se políbíme a... Hej Shigaraki! Posloucháš mě?" To mě vytrhlo ze snění a koukl na Dabiho který měl na sobě kabát a vypadalo to že chce někam jít. „Kam jdeš?" Možná kdyby si mě poslouchal tak to víš... Jdu už musím zařídit tu únikovku..." „Ale Dani tak brzo? To ji budeš sám vytvářet ne?" A začal jsem se smát. Ale Dabi vypadal že opravdu odejde a já ho rychle předběhl a klekl jsem si na kolena před něj. Dabi se ušklíbl. Co děláš?" „Ještě ne Dabi prosím ještě chvíli prosím~." Dabi přišel ke mě blíž a pohladil mě po hlavě. Chytl mě za ní a začal si rozepínat kalhoty, Koukl jsem na Dabiho dost překvapeně. „Já si myslel že hvězdy jako ty jsou hodný a ne takový ďábel co si," Dabi se lehce zasmál. A to ještě o mě nevíš vše." Tu větu jsem ale nezareagoval protože se na mě vymrštilo něco velkého. Dabi se usmál a pohladil mě po hlavě. Dělej svojí práci a bacha na zoubky." Vzal jsem do ruky Dabiho penis a olízl ho po celé délce a strčil ho do pusy. Dabi mě hned chytil za hlavu a začal si určovat tempo. Nemohl jsem kloudně dýchat. Naštěstí to Dabimu tak dlouho netrvalo. Hned jak jsem dodělal Dabiho on si zapal kalhoty a řekl. Byl jsem tu s tebou dýl a teď už musím jít." Zabouchl dveře a odešel. Já se zvedl a šel do koupelny vyplivnout co mi Dabi po sobě přenechal. Zajímá mě jak bude vypadat ta úniková když Dabi kolem toho tolik nadělá. Šel jsem do kuchyně a udělal si čínskou polívku. Vzal jsem si do ruky telefon a začal skrolovat internetem. Skočila ne mě oznámení vraždy. Počkat není to ta paní co nás provázela altánem když jsem tam byl. Z toho dne si pamatuji jen jedno ale zbytek ne. Moc jsem to neřešil a zapal si YouTube a začal sledovat videa. Po nějaké době mě napadlo zavolat Dabimu ale on mi to nebral. To nemá čas ani tři vteřiny? Zkusil jsem mu zavolat znovu ale nic. Odhodil jsem mobil a opět si lehl pod peřinu. Po chvilce se ozval telefon a já ho rychle vzal do ruky. Dabi. Zvedl jsem to a začal mluvit. „Heeej Dabi tak jak to jde?" Dabi se lehce zasmál. Pomoc mi! Nechoď k němu je to v-." V tu chvíli ta holka zakřičela bolestí. „Co to bylo?!"Tohle? Jen jedna z hereček. Doufám že tě to moc neodradilo nebo se snad bojíš?" Hned jsem nasadil pohrdavý pohled. „Ne! Já nikdy a nikoho!" Tak se těším. Zítra si pro tebe dojdu ano?" Dabi zavěsil a já si šel dát vanu přece jen už byla půlnoc hodil jsem na sebe trenky a šel spát. Zítra je důležitý den musí se vše povést. Na tenhle den budu navždy vzpomínat.




Jooo Shigaraki kdyby si jen věděl...😄

Hvězda nebo vrah?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat