Po dlouhém objetí jsem Shigarakiho pustil a pohladil ho po hlavě. „Už je ti líp?" Jen kývl hlavou na souhlas a lehce se usmál. Vzal jsem ho do náručí a přenesl do koupelny kde jsem ho posadil do vany. „Oblečení dolů ta zaschlá krev musí dolů." Shigaraki bez jakéhokoliv odmlouvání i bez jediné reakce v obličeji hned udělal co jsem řekl. Pustil jsem vodu a hodil mu houbičku. „Je ti jasný že tu musím kvůli bezpečnosti že si nic neuděláš nebo že neutečeš tu musím být." On jen kývl hlavou. tohle mi nesedí. Je nějaký až moc hodný a až moc poslušný. Když v tom promluvil. „Dabi..." A kouknul se na mě smutně. „Můžeš mi prosím umýt záda? Nedosáhnu si na místa od krve..." Došel jsem otráveně k němu a vzal do ruky houbičku a opatrně smýval krev z jeho zad. Když už jsem je domyl chtěl jsem odstoupit ale Shigaraki mě chytil za ruku což se mi opravdu nelíbilo. „Počkej prosím mám ještě krev na obličeji někde?" „Jen nějaké šmouhy..." „A kde omyješ to já na to nevidím." To už se mi začal cukat koutek tady opravdu něco nesedí. Začal jsem mu smývat šmouhy z obličeje. Když v tom se Shigaraki natáhl a políbil mě. Okamžitě jak se naše rty potkaly odtrhl jsem se a dal mu dost velkou facku. „Co si kurva myslíš že děláš?!" Zakřičel jsem na něj. Shigaraki si jen setřel krev ze rtu a řekl. „Jen jsem se chtěl odvděčit za to že jsi mě zachránil." „Nic a rozhodně ne já ti dává oprávnění na mě sahat rozuměl jsi!" Hodil jsem do vody tu houbičku a třískl s dveřmi když jsem odcházel. Nebude dělat něco takového idiot co si sakra myslí! Naštvaně jsem bouchl pěstí do zdi. Nesnáším ho!
Rychle nebo alespoň jsem se snažil rychle vylézt z vany a najít něco čím bych ho mohl zabít. Prášky? Cokoliv. Přece tu něco musí být! Přece jsem toho idiota nepolíbil jen tak! Slyšel jsem kroky z dálky opět mířící ke koupelně rychle jsem se doplazil k vaně věděl jsem že do ni už nevlezu bez pomoci. Proto jsem se dal do polohy aby to vypadalo že jsem spadl když jsem se snažil dostat ven a pak jsem jen loktem bouchl do země aby to znělo jako rána že jsem spadl z vany (Pro některé proč třeba nepoužil aby plácl rukou aby si neublížil. Vydalo by to zvuk spíš plesknutí než zvuk padnutí z vany proto radši použil loket) Hned jak jsem bouchla loktem do země kroky se začaly přibližovat rychleji a mě se bolestí začaly hrnout slzy do očí. „Co to sakra?!" „J-j-já j-je-jen ch-chtěl ven... chtěl jsem se omluvit co jsem udělal..." „To je sice hezké ale nemusíš se u toho zabít. Jsi v pohodě?" „Jo docela jo---" Chytl mě do náručí a kráčel kdo ví kam jediné čeho jsem si všimnul byli hlavní dveře šel jsem nějakou uličkou po levé a po práce straně byli dveře a za námi byli hlavní dveře před námi kuchyně musí být způsob jak uni- *zvuk zvonku* V tu chvíli se Dabi zastavil a podíval se na mě dost naštvaně. „Haló! tady policie vyšetřujeme zmizení jednoho kluka!"
ČTEŠ
Hvězda nebo vrah?!
HorrorShigaraki je celkem normální kluk co chodí na střední školu. Jednoho dne má přijít na školu nový spolužák. Spolužačky šílí to je Dabi ten slavný zpěvák. Ale nikdo neví jaký Dabi opravdu je.