Tolik lidí?!

638 43 12
                                    

Seděl jsem v autě a koukal z okénka. „Dabi..." Otočil jsem se na Dabiho. Hmm?" „Proč si mě vzal sebou?" Chci aby jsme se sblížili a stali se třeba kamarády. A rád bych s tebou trávil víc času."Když tohle řekl trochu jsem zrudl a otočil se rychle zpět aby mě neviděl. Proč se vlastně červenám? Co to zase dělám!!! Je to můj soupeř a je slavný a všichni ho milují proto ho taky mi... NESNÁŠÍM! Ani nevím co mi to vběhlo do hlavy. Láska? Ccc neexistuje! A rozhodně nemiluji tohohle bastarda!

Koukla jsem na Shigarakiho který se otočil hned po tom co jsem mu zalichotil. Trochu jsme se usmál a natáhl k němu ruku a chytl ho za ní.

Okamžitě jsem zareagoval na dotyk co jsem ucítila rychle se otočil. Byl to Dabi. Překvapivě... Ale tohle jsem nečekal. Chvíli jsem mu koukal do těch jeho krásných očí a mě zrychlil tep a začal jsem mnohem rychleji dýchat. Dabi se na mě usmál a začal se ke mě přibližovat. Ne znova se nenechám nachytat! Ale když mojí a jeho ruku propletl zrudl jsem úplně celý. Podíval jsem se na Dabiho rty a své lehce pootevřel chci jeho rty chci vědět jak chutná! Chci cítit jeho jemné rty jak se otírají ty mé. Dabi Byl kousek ode mně když v tom zastavilo auto. Dabi se najednou vzpamatoval a sedl si jako by se nic nestalo. To je už po druhé co Dabi něco takového udělal. Ale teď dokážu přiznat. Ano chci ho! Chci ho celého! Není to pro mě kamarád protože ho nesnáším ale zároveň ho miluji. Ten chlap otevřel Dabimu dveře a Dabi vystoupil. Otevřel jsem si je sám a také vystoupil. A nemohl se divit. Stáli jsme před velkou bílou budovou. „Wow."

Otočil jsem se na Shigarakiho který byl naprosto unešený z tohoto místa. Pomalu jsem se rozešel u dveří jsem se zastavil a otočil na Shigarakiho. Drž se blízko mě ať se neztratíš jasný?" On jen na souhlas zakýval hlavou a já otevřel dveře. Všude běhalo jako vždy několik lidí a manažerky. Ccc tolik lidí jen kvůli pár debilním fotkám mě. Nikdy jsem to nepochopil. Hned si mě všimla jedna z manažerek a šla rychlou chůzí ke mě. D-Dobrý den. Dnes Je tu větší chaos než obvykle moc se omlouváme. " Úplně v pořádku." A mile jsem se usmál. Ta manažerka mě začala vést k šatně a za mnou šel hned Shigaraki.A kdo je tohle?" Ukázala znechuceně na Shigarakiho. Zatvářil jsem se na ni naštvaně. Tohle je můj vzácný host! Tak se prosím chovejte mile." M-Moc se omlouvám." A začal čumět do papírů. Ccc kráva... Jo a Dabi. " Hmm?" Toga se stále nenašla musela utéct někam daleko očividně toho měla už moc. "V duchu jsem se usmál ale na venek jsem zůstal kamenný. To mě mrzí." Shigaraki koukal s hvězdičkami v očích na celý salon a nemohl se nabažit. Vlezl jsem do své šatny a Shigarakiho stáhl sebou.

Vůbec jsem nepobíral co se děje ale miluji to. Bylo to tam tak krásné. A někde tam vzadu mám povit jsem vidět stůl s jídlem. „Hej Shigaraki?" Najednou jsem byl zase v realitě a koukal na mě Dabi. Copak už vnímáš?" „Jojo. Promiň ale je to tu opravdu moc krásné." Najednou si Dabi sundal tričko A já zrudl. „Co děláš?!" Dabi se jen usmál a šel pomalu ke mě. Chci se pouze připravit na focení." A Najednou jsem byl přilepený ke zdi a Dabi opět blízko mě. Ale ještě něco mám nevyřízené." Dabi se usmál a přišel ke mě ještě blíž. Už nebudu čekat. Chytl jsem ho za hlavu a políbil ho.

Hvězda nebo vrah?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat