Deel 11

219 0 0
                                    

      {Perspectief J/n}
Oke! Er is net iets gebeurd... Het is dus vrijdagavond en ik was lekker met Levi aan het appen. We hadden het over wanneer we weer zouden afspreken, toen hij mij opeens een foto gestuurde. Geen normale foto, maar een foto van hem in zijn boxershort. Ja, in zijn boxershort... Ik vroeg meteen waarom hij dat stuurde en toen vertelde hij mij dat hij me vertrouwd en het leuk vond om zoiets te sturen. Ik vind het heel fijn dat Levi me vertrouwd, maar moet je dan echt zo'n foto sturen? Ik wist gewoon niet wat ik er mee moest. En al helemaal niet toen hij vroeg of ik ook een foto wilde sturen. Een foto van mij in mijn ondergoed... Hoort dat zo in een relatie? Dat je zulke foto's naar elkaar stuurt? Ik weet het zelf niet, want Levi is mijn eerste vriendje, maar ik vraag het me gewoon af. Zelf lijkt het mij een beetje ongemakkelijk om zoiets te sturen of zelfs te maken. Ik vertrouw Levi echt honderd procent, maar toch. Het is ongemakkelijk. Ik weet ook niet of ik het wel wil doen. Maar hoe ga ik dat nou tegen Levi zeggen? Ik ben bang als ik zeg dat ik het niet wil, dat hij het dan uitmaakt. Ik ben bang dat hij dan denkt ik hem niet vertrouw of dat hij vindt dat ik een mietje ben. Ik ben gewoon bang voor zijn reactie als ik het niet doe... Levi toont met de foto wel dat hij mij echt vertrouwd en dat vind ik heel lief. Misschien moet ik toch gewoon een foto naar Levi sturen... Dat is wel zo lief tegenover hem... En wat kan er nou gebeuren? Ik vertrouw Levi en dat is het belangrijkste! Ja! Ik doe het gewoon! Ik stuur de foto! Langzaam klim ik mijn bed uit en doe het licht aan. Mijn ouders mogen niet weten dat ik nog wakker ben en helemaal niet wat ik aan het doen, dus ik moet zachtjes zijn. Het is ook al 00.30 uur. Mijn telefoon leg ik op mijn bureau. Die heb ik zo nodig! Levi heeft me een berichtje gestuurd met waarom ik niet antwoord. Nou ja. Als ik straks de foto stuur, weet hij wel waar ik mee bezig was. Ik trek mijn pyjama uit en sta dan opeens in mijn ondergoed in mijn kamer. Ik pak mijn telefoon weer, om de foto te maken. Ik lach in de camera en maak een paar foto's. Daar zit wel een leuke bij! Na een paar minuten heb ik een foto's uitgekozen. Als ik eerlijk mag zijn vind ik de foto zelf best leuk geworden. Mijn haar zit dan wel in een simpele knot, ik draag geen mascara en ik sta natuurlijk in mijn ondergoed. Ik vind de foto leuk! Hopelijk vind Levi dat ook... Ik ga naar onze chat en selecteer de foto. Ga ik hem echt versturen? Ja! Het is een leuke foto en er kan toch niks gebeuren! Zonder nog te twijfelen druk ik op verzenden...

Wat heb ik je ooit misdaan?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu