Deel 13

220 0 0
                                    

{Perspectief Ian}
"Lekker gedaan boys! Het klonk echt goed en het zag er ook goed uit!" zegt onze choreograaf als we klaar zijn met onze repetie. Het is vandaag zaterdag en morgen hebben ik en de andere jongens van FOURCE een optreden. Dit was onze laatste repetitie en ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik heb echt zin om weer op te treden en fans te ontmoeten! Als ik optreed denk ik alleen daar aan en niet aan andere dingen, zoals J/n bijvoorbeeld. Ik heb haar de laatste tijd niet zo vaak gezien. Ze heeft me veel geappt met de vraag of ik weer eens wilde afspreken, maar ik heb gezegd dat ik het te druk had. Dat was niet zo, maar ik ben bang als ik met haar afspreek dat ze erachter komt dat ik haar leuk vindt of dat haar alleen nog maar lekker ga vinden. Ze is nu met Levi en dat moet ik accepteren, dus ik denk dat het gewoon beter is dat ik J/n een tijdje niet zie. Misschien gaat mijn verliefdheid dan wel weg... Op dat laatste hoop ik echt al sinds het moment dat ik J/n echt leuk begon te vinden, maar ja... Als je haar bijna elke dag ziet, gebeurd dat zeker niet. Daarom denk ik dat dit wel gaat helpen, ook al mis ik haar nu wel heel erg. Ik vind het niet leuk om haar af te wijzen. J/n is niet alleen het meisje waar ik verliefd op ben, maar ook mijn beste vriendin. Ik kan altijd lol maken met haar maken en we kunnen ook altijd lachen. Dat mis ik nu heel erg... Maar dit is beter! Beter voor ons allebei... Pling... Pling... Dat was mijn telefoon. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik twee berichten van J/n heb. Als ik er klik erop, schrik ik. Ik zie twee foto's, een van J/n in haar ondergoed en een van Levi in zijn boxershort. De foto van J/n is wel heel mooi, maar wat moet ik hiermee?! Voordat dat ik dat kan vragen, heeft ze de foto's alweer verwijderd en een berichtje met 'Sorry! Verkeerde chat!' gestuurd. Ik blijf een paar seconden niet begrijpend naar het scherm kijken, als er een steek van jaloezie door mij heen gaat. Levi en J/n hebben die foto's naar elkaar gestuurd! Dit kan niet... Dit kan toch niet?! Waarom zou ze dat naar hem sturen?! Waarom?! Mijn jaloezie wordt steeds groter. Dit trek ik echt niet! Het liefst wil ik nu weg, naar buiten. Ik kijk naar Max en Niels, die druk in gesprek zijn en naar Jannes die ook op zijn telefoon zit. Ze hebben gelukkig niks van dit alles gezien. Ik moet nu zo normaal mogelijk doen en proberen weg zien te komen... "Jannes ik ga er vandoor." "Ga je niet nog mee iets eten?" vraagt hij. "Nee sorry! Andere keer." "Oke... Toch morgen dan man!" "Ja! Tot morgen!" Ik zeg de andere jongens, onze choreograaf en Peter ook gedag en ren dan naar buiten. Daar schop ik tegen het eerste de beste aan. Ik begrijp het gewoon niet! Waarom vertrouwt ze die jongen nu al?! Waarom stuurt ze zulke foto's naar hem?! WAAROM?! Van boosheid schreeuw ik het gewoon uit. "WAAROM?!" Sommige mensen kijken me raar aan, maar lopen dan door. Ik wil nog eens gaan schreeuwen als ik achter me mijn naam hoor. Ik draai me om en zie daar J/n en Julia staan. Verbaasd...

Wat heb ik je ooit misdaan?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu