{Perspectief J/n}
Een paar weken later
Het is vrijdagavond en ik lig in bed met mijn vriendje Levi te appen. Jaja! Levi en ik hebben een relatie. Toen we die avond, na het schoolfeest, aankwamen bij mijn huis heeft hij gevraagd of ik zijn vriendin wilde zijn. Ik zei meteen ja! En ja... Ik weet dat we elkaar nog helemaal niet lang kennen, maar ik voelde dat ik ja moest zeggen. Levi is gewoon super lief en hij laat me echt zien dat hij mij leuk vindt. Hij toont interesse. Onze ouders weten van onze relatie en ik heb zijn ouders al één keer gezien. Het zijn super aardige mensen en zijn broer en zusje ook. Levi heeft mijn ouders ook al gezien, maar dat was op een avond, toen hij me ophaalde om naar de film te gaan. Hij heeft toen alleen even hallo gezegd en daarna zijn we weggaan. Gelukkig maar... Mijn ouders zijn niet per se tegen onze relatie, maar ze vinden het wel een beetje vroeg. Mijn moeder heeft al een paar keer gevraagd of ik hem wel echt ken en of het niet te vroeg is. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik weet dat het misschien vroeg is, maar dat ik Levi echt al goed ken en dat ik hem vertrouw. Mijn moeder zei toen dat ik gewoon moest oppassen en daarna begon ze over iets anders. Ik hoop dat ze het niet nog eens gaat zeggen en Levi gewoon gaat vertrouwen, want dat is hij ook. Echt! Trouwens... Mijn moeder is niet de enige die raar doet sinds ik iets heb met Levi. Ian doet de laatste tijd ook raar. Hij heeft veel minder tijd om af te spreken en hij reageert minder op mijn berichtjes. Ik snap er helemaal niks van. Hij zegt dat hij het heel druk heeft, maar ik weet het niet. Het begon eigenlijk al toen ik hem vertelde van Levi. Ian deed heel vaag, ging meteen weg en nam zijn telefoon niet. Later zei hij dat hij zijn moeder moest helpen en dat zijn telefoon leeg was. Ik geloof hem wel, maar ik hoop gewoon dat hij het niet erg vindt dat ik iets heb met Levi. Eigenlijk is er maar één iemand die wel blij voor me is en dat is Julia. Ik had haar gelijk gebeld, nadat Levi me had gevraagd. Ze was super enthousiast en blij voor me. Ook vertelde ze me dat ze iets met Finn heeft en ze vertelde dat hij nog leuker was dan ze dacht. Ik was ook super blij voor haar en we kletsten die avond nog vet lang door over onze vriendjes. Julia en ik zien elkaar nu wel wat minder, maar we proberen nog steeds wel af te spreken en leuke dingen te doen. We hebben natuurlijk al vakantie en wachten op de examenuitslagen, dus dat scheelt. Morgen hebben we afgesproken en gaan we lekker shoppen. Maar eerst nog even met Levi appen!
JE LEEST
Wat heb ik je ooit misdaan?
RomanceDit verhaal gaat over liefde, vriendschap, jaloezie en vertrouwen... {Voltooid} {Geschreven 7 juni 2020 - 22 augustus 2021}