{Perspectief Ian}
De volgende dag
"Boys, hebben jullie er ook zoveel zin in?" vraagt Jannes. We zitten met onze manager Peter in de auto, onderweg naar Toverland. "Ja! Dit optreden wordt echt vet!" zegt Max. "Ja! Peter, hoelang moeten we nog?" vraagt Niels. "Ik denk nog ongeveer 20 minuten." "Oke!" Ik zit al de hele tijd op mijn telefoon een beetje door insta te scrollen en zeg niet zo veel. De jongens hebben gemerkt dat er iets is, want ze hebben er al een paar keer naar gevraagd. Ik heb gewoon gezegd dat ik slecht heb geslapen, want ik ga hun echt niks vertellen over mijn gevoelens voor J/n. Ik wil niet dat zij zich ermee gaan bemoeien, want dat trek ik niet. Al helemaal niet vandaag. J/n komt namelijk samen met Levi kijken bij optreden... Ik hoop dat ik ze zoveel mogelijk kan ontlopen, want ik kan ze echt niet samen zien. Ik krijg dan een misselijk gevoel, dat ik niet kan omschrijven. Ik weet wel dat het de jaloezie is. Wat ziet J/n nou in hem?! Weet je waar ik gisteren achter ben gekomen. Ik heb ontdekt dat mijn telefoon de foto's heeft opgeslagen. De foto's staan dus nog op mijn telefoon en ik kan er mee doen wat ik wil. Het liefst wil ik die foto van Levi gewoon doorsturen, zodat iedereen hem kan zien. Ik weet dat dat niet mag, maar ik denk dat ik het niet langer trek. Als ik die foto doorstuur, gaat het sowieso uit tussen Levi en J/n en dat is wat ik wil. Maar straks komt J/n erachter dat ik de foto heb doorgestuurd en dan... Dan wil ze waarschijnlijk nooit meer zien. Ik moet het dus maar gewoon laten en de foto's verwijderen van mijn telefoon. Ja... Dat is beter..."Over 10 minuten moeten jullie op jongens! Zijn jullie er klaarvoor?" vraagt Peter. "Ja!" roepen we allemaal tegelijk. We staan nu backstage en moeten over 10 minuten op. Bij het podium staan al heel veel fans te wachten tot we opkomen. Ik heb echt zin in het optreden! Gelukkig heb ik J/n nog niet gezien. Tot nu... Ik zie aankomen haar aankomen lopen samen met Levi, Julia en een of andere Finn aanlopen. "Hey Ian!" zegt J/n en ze geeft me een knuffel. "Hey..." "Leuk dat we naar je optreden mogen komen." zegt Levi. Ik moet me inhouden om niet over hem heen te kotsen, want ik ben nu al misselijk door hem. "Ja... Graag gedaan..." "Wij gaan naar het podium. Zien we straks nog?" vraagt J/n. "Geen idee..." "Oh oke. Nou ja... Veel succes en misschien nog tot straks!" Ze geeft me nog een knuffel, roept 'hoi' naar de andere boys en loopt met Levi, Julia en Finn weg. "Was die jongen bij J/n haar vriendje?" vraagt Max. Ik stond ze blijkbaar na te staren, want Max komt naast me staan. "Ja... Dat is Levi..." "Chille gast denk ik." "Mwah... Valt mee... Maar ik moet nog even wat doen. Ben zo terug." "Oke..." Ik loop naar mijn tas en pak mijn telefoon. Ik had helemaal geen zin om met Max over Levi te praten en ik moest sowieso nog iets doen. Ik wil gewoon dat Levi en J/n uit elkaar gaan en daar is maar 1 manier voor. De foto van Levi doorsturen. Sorry J/n, maar ik moet dit doen. Ik selecteer de foto van Levi en stuur hem in van mijn klas met de tekst 'Stuur deze foto door.' Het maakt niet uit als ik in de problemen kom, als J/n en Levi maar uit elkaar gaan. Ik hoor dat ik op moet, dus leg ik mijn telefoon weg en loop naar podium. Alsof er net niks gebeurd is...
JE LEEST
Wat heb ik je ooit misdaan?
RomanceDit verhaal gaat over liefde, vriendschap, jaloezie en vertrouwen... {Voltooid} {Geschreven 7 juni 2020 - 22 augustus 2021}