{Perspectief Levi}
"Dat optreden was echt vet! Ik wist niet dat die jongens zo goed konden zingen." zeg ik. Het optreden van FOURCE is afgelopen en we lopen naar de uitgang van het attractiepark. J/n wilde nog even backstage gaan, om Ian te zien, maar het was te druk, dat we niet door de menigte van fans konden. Het verbaasde me echt hoeveel fans er waren. Ik wist niet dat FOURCE zo bekend was. "Het was echt super leuk. Jammer dat ik Ian niet meer gezien heb..."zegt J/n. "Snap ik, maar het was echt te druk. We konden er gewoon niet door. En je ziet Ian vast snel weer." "Ja... Dat is waar." Ik ben blij dat we Ian niet meer gezien hebben. Die gast is nog steeds smoorverliefd op J/n. Dat zie ik. Heel duidelijk zelfs... "Het was inderdaad leuk! Zullen we nu nog wat eten en drinken met z'n allen? Ik heb namelijk nog geen zin om naar huis te gaan." zegt Julia. Zij en Finn waren ook mee naar het optreden. We hadden dus een soort van dubbeldate vandaag. "Ik vind het prima, maar... Kan ik straks ook nog even alleen zijn met mijn vriendin? We zijn echt al de hele dag met z'n vieren" zegt Finn. "Oeh, schatje. Wat ben je van plan?" lacht Julia. Ik moet ook lachen. Ik weet gewoon dat Finn iets van plan is. "Niks. Ik wil gewoon nog even met jou alleen zijn." "Oke, is goed." "Jaja, is goed jongen. We drinken nog iets en dan gaan J/n en ik wel weg, zodat jullie alleen kunnen zijn." zeg ik en ik geef Finn een grijns. Hij grijst terug. "Yes! Zullen we naar de Mac gaan?" "Ja prima!" J/n en Julia vinden het ook prima. We lopen het attractie park nu uit en zien de parkeerplaats al. Ik loop naast J/n, sla mijn arm om haar schouders heen en fluister in haar oor: "Als wij straks ook alleen zijn , zullen we dan een film kijken bij mij?" "Ja gezellig!" J/n lacht. Ik geef haar een kus op haar wang. Haar reactie is echt te lief. Daarom vind ik haar ook zo leuk. Ze is echt geweldig! Ik houd van haar en ik weet niet wat ik zou doen als het uit zou gaan. Of als ze mijn vertrouwen zou schaden...
JE LEEST
Wat heb ik je ooit misdaan?
Roman d'amourDit verhaal gaat over liefde, vriendschap, jaloezie en vertrouwen... {Voltooid} {Geschreven 7 juni 2020 - 22 augustus 2021}