Awsular, kontrol ettim ama yine de yazım hatası görürseniz Wilde kb diyor 🙈
Umarım beğenirsiniz, sizi seviyorum~
-
Ariana Grande,Bloodline
VIII¦Haşmetli Vücut ve Düşünceli bir Kalp
Bazen, buraya gelmeden önceki anlarımı düşünmeden edemiyordum. Lisedeyken bulaştığım belalı tipleri, başımın derde girdiği anları, okulun zorba çocuğunu ve kaçmaktan dolayı sürekli ağı yırtılan beden eğitimi şortumu.
Siktir, gerçekten şu an şu saydıklarım öylesine sıradan geliyordu ki...
Hyunjin'in yanında.
O dururken, ağı yırtılan şortum halt etmişti resmen. Moral bozmada üstüne yoktu.
Çünkü sabah uyandığımda ciddi ciddi yerdeydim.
Onun durumu , tamamen bambaşka bir leveldi ama işte.. Her neyse.
Malum yer, yatak kadar rahat olmadığından kalktığımda sırtımdan kalçama kadar ağrı, dört bir yanımdan taarruza geçerek sabahın ilk saatlerinden ağzıma sıçmıştı. Eh, olay faili de olması gereken - aslında olmaması gereken - yerde olmadığından öfkeden köpüre köpüre bir hal olmuştum. Aslında evden gittiği için sevinmem falan gerekiyordu.
Fakat gitmemişti çünkü yabancı bir telefon yastığın üzerinde bana göz kırptığından saniyesinde işi çakmıştım. Evimdeydi,
Ve bir yerleri işgal ediyordu.
Neyse ki koridora çıktığımda ışığı açık olan banyoyu gördüğüm gibi ortalığı karıştırmadığı için bir nebze daha içim rahatlamıştı. Fakat, kapının önüne geldiğim anda kulağıma vuran su sesinden,
Sandığım şeyin tam aksi olan bu durum, bir kez daha omuzlarımı çökertmekten geri durmamıştı.
Derin bir nefes verdim ve bir elimle suratımı ovuşturup diğeriyle kapıyı tıklattım. Çok geçmeden 'demek uyandın ha' sesiyle direkt kapıyı açmış ve buhar götüren banyo kısa süreli gözlerini kırpıştırmama neden olmuştu. Ama en önemlisi, açık mavi duş perdesinden gördüğüm silüeti neden olmuştu buna.
Bir dakika ne?
O buradaydı ve çıplaktı.
Sahte bir boğaz temizlemeyle beraber o tarafa bakmayı alelacele kesip irileştirdiğim gözlerimi lavaboya kaçırmış, musluğun oraya varıp kendime gelmek adına suyu açıp yüzümü yıkamaya başlamıştım. Bu yanlıştı!
O kimdi de benim evimde kalıp banyomda yıkanabiliyordu lan..
Tabi içime içime söylendim.
Yüzümü yıkamayı kesip diş fırçama ve macunuma uzanmış, fırça yüzeyini tamamen kaplayacak miktarda bir macunu sürdükten sonra beklemeden dişlerimi fırçalamaya başlamıştım.
"Ah.. Karadutlu duş jeli mi kullanıyorsun lan sen?"
Sorusuna karşı sinirle gözlerimi devirip cevap vermeden devam ettim işime. Gördüğü halde neden soruyordu? Kullanıyorsam kullanıyorum işte.
Beğenmedi mi acaba?
İrislerim aynadaki görüntüme odaklanıp inecelerken gömleğimde gördüğün kusmuk izleriyle bundan anında vazgeçmiştim. Berbat duruyordum. Daha ötesinde korkunç.
Leş gibiydim.
"Demek cevap vermiyorsun.."
Görmeyeceğini bile bile küçük bir çocuk gibi omuzlarımı silkmiş, sonra ise ağzımı açıp tam köpüğü tüküreceğim sırada duraksamama neden olacak başka bir şey söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Any | hyunlix
FanfictionWhy'd you only call me when you're high? 070121-hyunlix#2 10,20 04,22