Öhm öhmNasılsınız babystay fnfndn
Size uzun bir bölümle geldim ve ıhm,
Yorumlarınızı merak ediyorum,
Bölüm sonunda tahminleri alalımmmm
İyi okumalarrrrrrr :*
,
Nf, got you on my mind
XI¦Sadece Senin Yanın İyi Hissettiriyor
Eve gelmiştim.
Kapıdan içeri adımı atar atmaz ilk iş banyoya girmiş, musluğun soğuk tarafını açıp buz gibi suyu birkaç kez çarpmıştım yüzüme ayılmak adına. Terlere karışmıştım resmen. Kendimi hırkamı gördüğümden beri inanılmaz yorgun hissediyordum. Kan tutardı beni. Elimden geldiğince yaralanmamaya dikkat ederdim.
Şimdiyse istemediğim kadar kan görmüştüm.
"Lanet olsun.." diye mırıldandım üzerimi çıkarıp atarken. Suratımı buruşturmuş, banyodan çıkıp mutfağa girmiştim. Hyunjin bana yarardan çok zarar getiriyordu. Aslında zerre değeri olmayan hırkamı bahane ederek yol boyunca ona sövmüştüm. Bitik hissediyordum. Arkadaşıma herkesin içinde bağırmıştım.
Başka? Başka ne yapacaktım acaba?
Tuzlu bir şeyler aradım raflarda. Dengesizleşmiştim git gide ve bunun sonu nereye varacaktı hiçbir fikrim yoktu. Koskoca üniversitede 'kanlı' bir kavga olmuştu ve tanrı aşkına!
İsa'nın siktiğim hiçbir kulu buna müdahale falan etmemiş miydi?
Hoş, ben aralarına dalıp kendimi olay yerinin tam ortasına atarken de izlemek dışında hiçbir şey yapmamıştı kimse. Kafayı yiyecektim. Tüm bu olanların yanında bir de insanların duyarsızlığı delirtiyordu beni. Zaten tepem atmıştı. Bir yandan Hyunjin'in kavga sayesinde ders almış olabileceğini düşünüp seviniyordum, diğer yandansa 'ben ne bok saçmalıyorum' diyip kendime sövüyordum. Aklım almıyordu,
Gözümün önüne o zemini getirdikçe dahi elim ayağım buz kesiyordu resmen.
Başımı iki yana salladım hızla. Öğürme nöbeti falan geçirmek istemiyordum giderayak. Zaten mideme zar zor hakim olmuştum,bir atakla daha uğraşamazdım. Dolapları karıştırmaya devam ettim böylece. Fakat aradan geçen dakikaların sonucunda yalnızca kahverengi tıknaz bir şişe ve çeşitli ilaç kutuları elime geçebilmişti.
Kaşlarımı çatmıştım incelerken.
İlaç kutularında yazanlar ufak çaplı kaşlarımı kaldırmama neden olsa da, beni asıl şaşırtan şey o değil, şişenin arkasında yazanlar olmuştu.Çünkü kutudakiler uyku hapları, şişedeki ise antidepresanın tekiydi.
Bildiğim kadarıyla anti depresanlar, zaten uyku getirici maddeler içeriyordu. Üzerine üstlük bir de hap alınması, sanırım yetemeyen etki yüzünden olmalıydı.
"Changbin?"
Bunları kullandığını bilmiyordum.
Üstelik, yine bana söylememişti?
Sıkıntılı bir nefesin ardından gözlerimi sıkıca yumup açmış, ardındansa elindekileri ses çıkaracak bir biçimde lavaboya koyup tuzlu bir şeyler aramayı kesmiştm.
İçim rahat değildi.
Ne kendi arkadaşım adına,
Ne de o geri zekalı adına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Any | hyunlix
FanfictionWhy'd you only call me when you're high? 070121-hyunlix#2 10,20 04,22