EP 35 : ឈ្លក់វង្វេង?

2.3K 154 18
                                    

Warning soft smut:15+

    ជំហ៊ានជើងមាំក្រាស់ពោរពេញទៅដោយកម្លាំងរឹងមាំតែក្នុងខ្លួននាយវិញបែរជាកំពុងតែបៀមជាប់គំហឹងទៅវិញ។នាយក្ដៅក្រហល់ក្រហាយនៅមិនសុខសោះឡើយប្រសិនបើបានឃើញអាល្អិតនេះទៅនិយាយស្និទ្ធស្នាលនឹងអ្នកដទៃទាំងដែលមិនទាន់ស្គាល់គ្នាបាន1នាទីផង?ដំបូងឡើយនាយមិនគិតថានឹងធ្វើបាបគេទេ ព្រោះខ្លួនបានឃើញកន្លែងសប្បាយមួយដើម្បីបន្ធូរអារម្មណ៍ទៅហើយ តែបែរជាគេដោយខ្លួនឯងប៉ុណ្ណោះដែលមកបង្កាត់វាឡើងវិញ ដូច្នេះគេក៏ជាអ្នកដែលត្រូវពន្លត់ភ្លើងនេះដូចគ្នា។MekអូសHazardកាត់ តាមវាលខ្សាច់ខណៈដំណើរលឿនៗសឹងតែមិនចង់ទាន់ទៅហើយ។

«លែង..ខ្ញុំប្រាប់ថាឱ្យ-...អឹម...-អ្ហឹម»ប្រយោគមិនទាន់បញ្ចប់បបូរមាត់តូចច្រមិចត្រូវបាននាយកម្លោះចាប់ទាញកញ្ចឹងករហើយខាំញិចលើមាត់នោះខ្លាំងៗដោយមិនគិតថាគេឈឺយ៉ាងណាឡើយ ពេលនេះសូម្បីតែស្រាក៏វាស្វាងដែរ ព្រោះគេកំពុងតែប្រទះហេតុការណ៍នេះម្ដងទៀត ចឹងគេមិនអាចនៅស្ងៀមឱ្យម្សៀរកំពូលព្រានចូលមកលូកលាន់គេទៀតឡើយ។ដៃតូចស្រឡូនប្រឹងច្រានទ្រូងគេចេញ តែសូម្បីតែរោមជើងមួយក៏វាមិនរង្គើផង គេអាចរួចខ្លួនដោយរបៀបណា?

ផាច់*មួយកំភ្លៀង

«ថោកទាប លោកគិតថាខ្ញុំជាស្អីបានជាមកលូកលាន់ខ្ញុំម្ដងជាពីរដងបែបនេះ?»កម្លាំងដៃមួយទំហឹងទះទៅលើថ្ពាល់ស្រស់សង្ហារក្រោយពេលដែលនាយដកវាចេញ ផ្ទៃមុខរបស់នាយបែរទៅម្ខាងតាមកម្លាំងដៃHazard នេះដាស់កំហឹងគេហ៎?

«ទះមួយដៃរំលោភឯងមួយយប់ទល់ភ្លឺ» និយាយរួចMekចូលទៅចាប់លីHazardមុននឹងឈានជើងញាប់ៗសម្ដៅទៅបន្ទប់សណ្ធាគារដោយមិនខ្វល់ពីការរើបម្រះរបស់អ្នកខាងបន្តិចសោះឡើយ ពាក្យសម្ដីដែលគេនិយាយមិញនេះមិនមែនលេងសើចនោះទេ មួយកំភ្លៀងគិតថាវាស្រាលអ្ហេស?ឈឺគ្រាន់បើ~,~

ព្រូស*

   រាងកាយតូចស្រឡូនត្រូវបោះទៅលើគ្រែលោតឡើងដូចជាបាល់ខណៈដែលម្ចាស់សាមុីខ្លួនកំពុងតែព្យាយាមរត់គេចមិនឱ្យបុរសម្នាក់នេះប៉ះពាល់បានឱ្យសោះ តែគំនិតមួយនេះវាគ្មានថ្ងៃអាចក្លាយជាការពិតបានឡើយ ព្រោះតែដៃទាំងសងខាងរបស់គេត្រូវMekយកខ្សែរក្រវាត់មកចងពាត់ឡើងទៅលើអស់ទៅហើយ គេអាចរត់ទៅណាកើត?

Lovely WriterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora