Bölüm 2

46.2K 2.5K 2.1K
                                    

11.10.2020

***

Dj'in açmış olduğu son ses müzik ile pistte dans eden insanları izliyordu genç adam. Orta ve üst sınıfa mensup 18-50 yaş aralığında geniş bir kitleye hitap eden bu bar, iş ve özel hayatındaki sorunları kısa süre içinde olsa unutturuyordu.

Elinde tuttuğu viski bardağını ufak ufak sallayan genç adam kollarını, bulunduğu locanın balkon demirliklerine yaslamıştı. Kapıdan tanıdık bir yüz girdi. dikkatini oraya vermişti.

Sarı oğlan... üzerinde gözleri ile aynı renk olan bir tişört, kot pantolon ve ince gri hırkası vardı. Etrafa meraklı bakışlar atarak bara doğru yaklaştı. Barda ki Ali ile konuşup işaret ettiği yöne doğru adımladı.

İzlendiğini hissetmiş gibi kafasını kaldırıp locaya baktı Batu. Tüm ihtişamı ile ona bakıyordu patron. Beyaz gömlek altına siyah pantolon giymişti genç adam. Gömleğinin, üstten 2 düğmesini açmış kollarını kıvırmıştı. Normalde yakasını açan erkekleri sevmezdi ancak bu adamda çok seksi duruyordu. Kendisini izleyen adama tatlı bir tebessüm gönderen Batu, adamın kısa bir süre afallamasına neden olmuştu. Bakışlarını Batu'nun üzerinden çekemeyen genç adam arkadaşının seslenmesi ile mecburen ona döndü.

''Özcan. Kimi izliyorsun sen abicim?''

''İnsanları izliyorum Barış kimi izleyeceğim?''

''Tamam abi atar yapma'' dedi iki elini havaya kaldıran Barış. Göz devirip içkisinden bir yudum aldı Özcan. Bir süre insanları izlemeye devam eden ikili, kapıdan giren küçük bedeni fark ettiler.

Etrafı inceleyerek bara doğru giden Batu oldukça heyecanlıydı. Üstünü değiştirmiş locaya çıkmıştı. Barda onu bekleyen Osman'a doğru yürüdü.

''Merhaba ben Batu. Size yardımcı olacak garson.'' Bakışlarını karşısındaki sevimli surata çeviren Osman, sıcak bir gülümseme gönderip: ''Merhaba Batu. Memnun oldum. Etrafta kimse olmadığı zamanlar siz diye hitap etmene gerek yok.''

''Peki'' dedi kocaman gülümseyerek.

Osman'ın ona işi göstermeye başladığı esnada balkon demirlerine yaslanmış onları izleyen iki adama çevirdi bakışlarını. Yanındaki arkadaşı Batu'yu gösterip bir şeyler diyordu. Deli gibi merak eden Batu daha fazla bakmayıp Osman'a döndü.

''Kim bu minik şey.'' Söylediği şey üzerine Barış'a döndü Özcan.

''Minik şey?''

''Görmüyor musun abi minicik bebek gibi bir şey. Çokta tatlı lan bu!'' dedi gülerek. Özcan göz devirip:

''Abartma o kadar da küçük değil. Garson olarak çalışacak burada.''

''Hadi ya. Buraya gelen davarlar yer bunu söyleyeyim.'' Barış'ın söyledikleri üzerine bakışlarını arkadaşına çeviren Özcan tek kaşını sorarcasına kaldırdı.

''Ne demek bu şimdi.''

''Nasıl ne demek? Buraya, uçan dişi sineğe sarkan adamlar geliyor biliyorsun Özcan. Güzel bir çocuk bu. Az çok biliyorsun öncekilerin neler yaşadığını.''

Kaşları çatık bir şekilde arkadaşına bakan Özcan söylenilenleri düşünmeye başladı. Bu çocuğu o kurtlara yedirmemeliydi. Böylesine masum, küçük ve güzel... Güzel?

''Al bunu Barış beye götür. Bak Özcan beyin yanında''

''Tamam'' dedi sevinçle. Bunu bekliyordu çünkü. Adımlarını hararetli bir şekilde konuşan adamların önünde durdurdu.

PATRON | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin