Bölüm 12

29.7K 1.6K 223
                                    

25.10.2020

***

5k şerefine 🎉❤️🌺 Yorum ve vote bırakmayı unutmayın keyifli okumalar ☺️❤️


Batu tahtada ders anlatan hocanın söylediklerini not alıyordu ama yanında ki sıra arkadaşının sürekli oflaması ona hiç yardımcı olmuyordu.

''Ahmet yeter artık oflayıp durma!''

''Çok sıkıldım. Üstelik uykum geldi kahve içmem lazım.''

''Daha sessiz sıkıl lütfen.'' Arkadaşının göz devirmesine takmadan defterine döndü. Bir ton not birikmişti yine. Özcan'la bu aralar çok geziyorlardı ve ders çalışmaya vakti kalmıyordu.

Gezmelere ara verip dersine odaklanmalıydı. Ama bunu sevdiğine nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Onunlayken o kadar mutluluk sarhoşu oluyordu ki, aklını toplayamıyordu. Yeniden aklına gelince gülümsedi. Çok seviyordu hem de çok...

Telefonuna gelen bildirim ile hocaya bir göz atıp elini cebine attı.

Özcan: Çıkışta bir yere kaybolma yanına geliyorum.

Bir an mutlu olsa da dersleri aklına gelmişti. Telefonunun mesaj bölümüne girip durumu açıklayacağı esna da hocanın sesini duydu:

''Batu telefonunu çantana koy evladım. Derse odaklan'' Utanarak telefonunu cebine attı. Normalde diğer öğrenciler telefonunu elinden düşürmezdi ona gelince hocanın bakıp uyarası gelmişti. Oflayarak kalemini eline alıp not almaya devam etti.

''Sende sıkıldın değil mi?'' Ahmet'in ona söylediği şey ile kaşlarını çatıp:

''He?'' diye sordu.

''Ofladın. Sıkıldın mı dedim.'' Cevap vereceği esnada hocanın ikinci uyarısıyla önüne döndü. Sadece benimi görüyor diye düşündü. Yapacak bir şey yok diyerek derse döndü.


*****


Ders bitmiş öğrenciler dağılmışken çantasını toplayıp çıkmaya hazırlanıyordu. Arkadaşı Ahmet yanına gelip:

''Kahve içmeye gidelim mi?'' diye sordu. Aklına gelen Özcan ile gözlerini sonuna kadar açıp:

''Allah! unuttum ben!'' diye bir tepki verdi.

''Neyi?'' Arkadaşının şaşkın bakışlarına aldırmadan çantasını omzuna atıp çıkışa koştu.

''Gidiyorum ben.'' deyip sınıftan çıktı. Arkasından şaşkınlıkla bakan Ahmet, eşyalarını toplayıp kafeye doğru gitti.

Okul binasından çıkan Batu otoparka doğru gitti. Muhtemelen sevgilisi oradaydı. Otoparka geldiğinde tahminlerinde yanılmadığını anladı. Özcan tüm ihtişamı ile onu bekliyordu. Arabasına yaslanmış sigara içerken etrafına bakıyordu. Yanından geçen kızların hayran bakışlarını fark ediyordu Batu. Sinirle yerinde tepinerek sevgilisine doğru adımladı.

Onu gören Özcan ise inci gibi dişlerini sergileyen gülüşü ile yaslandığı arabadan ayrılıp Batu'ya doğru yürüdü.

''Hoş geldin.''

''Hoş bulduk bebeğim.'' Yanına yaklaşıp öpeceği sırada etrafa bakan Batu'nun rahatsızlığını fark ettiği için kendini durdurdu.

''Cevap vermedin. Derstesindir diye tahmin ettim. Yolda olduğum içim geri dönmek istemedim'' Sevgilisinin mahcup haline üzülen Batu:

''Gelirken haber vermene gerek yok. Ne zaman istersen gelebilirsin. Okulda olduğum zamanlarda tabi.'' dedi gülümseyerek. Özcan mutlulukla gülerken arabayı işaret etti.

PATRON | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin