07.12.2020
***
Sabah dışarıdan gelen seslerle uyandı Batu. Gözlerini açıp etrafına bakındı. Yanı boştu. Üzerinde ki örtüyü çekip pencereye ilerledi.
Özcan dışarda odun kırıyordu. Üzerindeki kazağın kollarını sıyırmış elindeki baltayla oduna vurup önünde ki büyük kütüğe vurdu.
Kırılan odunu diğerlerinin yanına attı.
Batu manzarayı izlemeye devam etmek isterdi ama hâlâ çıplak olduğunu fark etti. Bu nedenle dikizlemeyi bırakıp banyoya ilerledi.
Hızla duş alıp üstünü giyindi. İçeriye girdiğinde şömine yanıyordu. Mutfaktan güzel kokular gelince oraya yöneldi. Tavada bir şey kızartan Özcan'ın arkasından kollarını beline dolayıp yüzünü sırtına yasladı.
"Su sıcak mıydı?"
"Hıhı..." Özcan gülümseyip ona döndü. Burnuna ve dudaklarına öpücük kondurup yanda ki ekmeği verdi. "Hadi masaya git geliyorum şimdi." Batu gülümseyip kafasını salladı. Masaya gidip ekmeği bırakıp yerine oturdu.
Özcan da geldiğinde çayları doldurup Batu'nun önüne itti bardağı.
"Bugün biraz ormanı gezeriz. Çok değişik ağaç türleri var burada."
"Olur." heyecanla ışıldayan gözlere bakıp gülümsedi genç adam.
"Yarın mı gidiyoruz?"
"Evet" Batu cevapla gerildi. Aras'a geleceğini söylemişti. Umarım bir sorun çıkmaz diye düşündü.
Kahvaltı sonrası montlarını ve botlarını giyip ormanda yürümeye başladılar. Özcan bildiği ağaçlar hakkında bilgi veriyordu.
Ara ara Batu'da sorarak yürümeye devam etti.
"Boş zamanlarımız da daha sık gelelim buraya." Batu'ya dönüp onayladı. "İstediğin zaman geliriz."
Omzundan tutup kendine çekti. Başına bir öpücük kondurup yan yana yürümeye devam ettiler.
*****
Huzurlu geçen iki günün ardından eve dönme vakti gelmişti. Hiç mutlu olmasalar da hazırlanıp yola çıktılar.
Hafif tonda bir müzik ile sessizce yolu izledi Batu. Yarın buluşmak için sözleşmişlerdi.
Aklına geldikçe midesi kasılıyordu. Acaba hata mı ediyorum diye düşündü. Belki de vazgeçmeliydi.
Onu kandırıyor olabilir miydi? Ondan her şeyi beklerdi...
"Batu duymuyor musun beni?" Batu anında irkilip sevdiğine döndü.
"He?"
"İstersen müziği değişirebilirim diyorum."
"Yoo iyi bu." tekrar başını cama yaslayıp sisli havayı izlemeye başladı.
Özcan yandan küçüğüne baktı. Dağ evinde gayet iyiydi. Yola çıkınca sessizleşmişti. Neyi olduğunu sorunca cevap da vermiyordu.
Giderek huzursuzlaşıyordu. Umarım ona söylediğim şeyler başımıza gelmez diye düşündü. Umarım huzurumuzu kendi eliyle bozmaz...
*****
Ertesi gün Batu uyku tutmadığı için erkenden uyandı. Özcan iş için birkaç saat önce çıkmış olmalıydı.
Sömestir gelmişti ve Sedef hanım kızının düğünü için şehir dışına çıkmıştı. Bu nedenle evde kimse yoktu.
Batu yataktan kalkıp kahvaltı yapmak için aşağıya indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Kovulduğu kafeden sonra iş arayan Batu'nun, iş için başvurduğu barın sahibine, yani patronuna aşık olması hiç hesapta yoktu... Başlangıç:10.10.2020 Bitiş:12.12.2020