Final

23.1K 1.2K 615
                                    

12.12.2020

***

6 yıl sonra

"Bir kaç gün ayağının üzerine basmasın. Sargıyı yenileyip kremi sürersiniz" Kadın kafasını sallayıp köpeği kucağına aldı. "Teşekkür ederim doktor bey"

"Rica ederim. Ben ilaçları poşete koyayım." Batu ilaçları da hazırlayıp kadına verdi. Kadın ücreti verip çıktı.

"Abi paspas attım arka tarafa." Tekniker çocuk Burak, arka taraftan elinde paspasla çıktı. "Tamam Burak. Sen buraları da hallet ben giyineyim. Sonra beraber çıkarız evine bırakırım seni."

"Tamam abi" Batu içeriye girip üstünü değiştirdi. Işıkları kapatıp girişe geldi. Burak çantasını alınca beraber kapıya çıktılar.

Batu kliniği kitleyip arabasına ilerledi. Burak yan koltuğa oturduğunda arabayı çalıştırdı.

Burak'ın evi yakın olduğu için kısa sürede varmışlardı. "İyi akşamlar Batu abi. Eşine selam söyle" Batu tebessüm edip: "Aleyküm selam sende sizinkilere selam söyle"

"Aleykümselam" deyip kapıdan çıktı. Batu gülümseyip eve doğru sürdü. Eşini özlemişti. Zaten son günlerde yoğun oldukları için birbirlerini göremiyorlardı.

Bu nedenle daha hızlı sürdü. Uyumadan önce vakit geçirmek şu aralar hayali olmuştu.

Sessiz geçen yolcuğun sonuna doğru telefonu çaldı. Arayan arkadaşı Mine'ydi.

"Efendim Mine?"

"Batu nasılsın minnoşum?" Son yıllarda daha da yakın arkadaş olmuşlardı. "İyiyim sen nasılsın?"

"İyi ben de ne yapayım çocuklarla uğraşıyorum." Mine 3 sene önce evlenmiş ve geçen sene ikizleri olmuştu. Bir sonraki hafta doğum günüydü.

"Doğum gününe geliyorsunuz değil mi?"

"Geliriz geliriz merak etme." Mine sevinçle çığlık attı. "Harikasın Batu. Off çok heyecanlıyım. Çocuklarımın ilk doğum günü olacak." Batu sırıtarak dinliyordu onu.

"Bak sakın cayma. En önemli günüm. Hem ben sizinkine geldim sizde benim çocuğumun doğum gününe geleceksiniz!" Dedi tehditkar bir tavırla.

Batu görmese de göz devirdi. "Gelicez dedik ya Mine!"

"Off tamam be bağırma. He birde... seninkine söyle şu tatlısından yapsın ya çok beğeniyorum ben."

"Tamam söylerim." Mine tekrar sevinçle bağırınca çıkan sesle yüzünü buruşturdu. "Tamam kanka görüşürüz."

"Görüşürüz." deyip telefonu kapattı. Konuşana kadar yolun sonuna varmıştı. Arabayı park edip çıktı.

Evin kapısına doğru giderken yoğun günün ardından ailesini göreceği için mutlu ve huzurluydu.

*****

"Babacım tadına bakabilir miyim?" Özcan sebzeleri yerleştirdiği tepsiye şöyle bir baktı. Eksik yok gibiydi.

Ardından kendisine seslenen kızına baktı. "Kızım daha pişirmedik ki?"

PATRON | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin