Bölüm 19

24.5K 1.4K 445
                                    

08.11.2020

***

Sabah müthiş bir baş ağrısı ve kuru bir boğaz ile uyanan Batu, bedenin dürtüklenmesi ile tamamen gözlerini açtı.

Karşısında gördüğü polisle yerinden doğrulup adama baktı.

''Oğlum sen gece burda mı kaldın? Kimin kimsen yok mu senin?'' Kafasını olumsuz anlamda sallayan Batu, hareket edince bile ağrıyan başını tutup yüzünü buruşturdu.

''İyi misin?'' kendisine endişeyle bakan adama gözlerini odaklamaya çalışarak baktı ama şu an çok zordu. Adamın elini alnına koymasıyla soğuk değen teni ürperdi.

''Aboo ateşin de var senin. Kalk bakayım hastaneye götürelim seni''

''Hastaneye gerek yok ama...''

''Ama?''

''Beni arkadaşımın yanına bırakabilir misiniz? Lütfen. Dilenci filan değilim. Arkadaşım evden kovdu. Başka bir arkadaşımın yanına gitmem lazım'' Kendisini süzen polis biraz düşündü. Normalde böyle bir şey yapmazdı ama hasta olan bu çocuğu sokakta bırakmak istemiyordu.

''Tamam gel hadi.'' Yerinden doğrulmaya çalışan çocuğun halsiz duruşunu fark eden adam bir eline bavulu aldı. Diğer eliyle de Batu'nun kolunu tutarak destek oldu.

Beraber polis aracına binen ikili, diğer polisin kendilerine şaşkınlıkla bakmasına neden olmuştu.

''Hayırdır abi? Bu çocuk kim?''

''Parası yokmuş otobüse binecek. Gideceği yere kadar bırakacağız.'' Batu'ya kısa bir bakış atan adam direksiyonu kavrayıp nereye gideceklerini sordu. Barın adresini veren Batu yorgunluk ve bulduğu sıcaklıkla kafasını koltuğa yasladı.

Geldiklerinde yeniden dürtüklenerek uyandırıldı. Uyanan Batu hemen arabadan çıkıp kapıya yürüdü. Poliste onunla gelip arkadaşını görmek istemişti. Bavulunu alıp peşinden gelen polise bakan diğer polis, göz devirdi.

''İşini de yaptırıyo velet!''

Bara girdiklerinde Ali'yi sıkıntılı bir şekilde tezgah silerken gördüler.

''Ali!'' Kendisine seslenen Batu'yu gören Ali heyecanla yerinden çıkıp Batu'ya doğru yürüdü.

''Batu! Nerdesin sen?'' Gelip Batu'ya sarıldı. Kendini geriye çekip yüzüne baktı. ''İyisin değil mi? Ateşin var sanki.'' Batu kafasını eğip üzgün üzgün baktı çocuğa.

''Herkes deli gibi seni arıyor Batu. Neden kimseye haber vermedin?'' Batu kimlerin aradığını merak etmişti.

''Telefonumun şarjı bitti. K-kimler aradı?''

''Özcan bey, Emre bey ve Barış bey. Hatta diğer herkesi sorguya çektiler. Hâlâ seni arıyorlar.'' Ali yeni yeni kendine gelirken etrafına baktı. Polisi görünce onları göstererek:
''Batu polis ne alaka? Başını belaya sokmadın değil mi?'' Diye sordu endişeyle.

Anında kafasını sallayıp: ''hayır bir şey yok merak etme. Beni buraya getirdiler otobüse verecek param yoktu.'' Dedi.

Mahcup bir şekilde kafasını eğen çocuğa bakıp iç çekti.

''Ah Batu ah...''

Batu polislere dönüp getirdikleri için teşekkür etti. Bir sorun olmadığını gören polisler gittiler.

''Sen geç otur. Bende Özcan bey'i arayayım. O gelene kadar nane limon yapayım sana.''

Kafasını sallayan Batu yandaki tabureye oturdu. Sabah olduğu için kimse yoktu barda.

PATRON | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin