Bölüm 7

37.9K 1.9K 877
                                    

17.10.2020

***

Alt dudağı emilen Batu ufak bir inleme kaçırdı ağzından. Bunu duyan Özcan daha sert öpmeye başladı. Birkaç dakika öpüşen çift kapının hızla açılıp duvara çarpılması ile önce gelen kişiye, sonra birbirlerine baktılar.

Duvara çarptığı kapıya yaslanarak gözü kapalı soluklanan adama baktılar. Kendine gelmeye çalışan sarhoş adam savsak adımlarla lavaboya doğru yürüdü. Özcan hızla kendinden ayırdı Batu'yu. Çıkışa doğru itti. Yanından hızla geçtikleri sarhoş adam dengesini kaybederek lavaboya çarptı.

''Ne oluyoo yaa...!''

''Pardon beyefendi.'' dedi ve kolundan tuttuğu Batu'yu sürükleyerek çıkardı.

''Nereye gidiyoruz?'' kolunu tuttuğu çocuğa baktı. Hakikaten nereye gidiyordu?

''Ee bilmem. Yani sen çalışacaksın galiba...'' Karşısında saçmalayan adama bakıp kıkırdadı.

''Yerime bakacak kimse olmadığına göre...'' Kafasını sallayan Özcan bara doğru yürüdü. Ne yapıyordu böyle. İlk kez aşık olan ergenler gibi hissediyordu kendini.

Batu ise patronunun arkasından sırıtarak bakıyordu. Resmen öpüşmüşlerdi. Hem de bu sefer patronu öpmüştü.

Daha fazla burada dikilemeyeceği için toparlanıp bara doğru gitti. Osman nerde olduğunu sorunca geçiştirdi.

Çıkış saati geldiğinde kapıda Özcan'ı bekledi. Kalbi delicesine atıyordu. Bundan sonra ne olacaktı? aralarındaki ilişki; sevgili mi olacak, yoksa işçi-patron ilişkisi olarak mı kalacaktı...

Sanırım anlık bir şeydi diye düşündü. Koskoca patron Batu gibi birine bakmazdı değil mi? Batu gibi mi? Kendimi neden küçümsüyorum ki? Benim ondan ne eksiğim var? diye düşündü. Tamam biraz boy ve bolca para...

Düşüncelere dalmışken önünde araba durdu. Kafası dik ve özgüvenli olduğunu düşündüğü bir duruşla arabaya bindi. Yandan bir bakış attığı adam ellerini direksiyonun üzerine koymuş dimdik ileriye bakıyordu. Stresli gibiydi. Yada Batu öyle anlamıştı.

Sonunda arabayı çalıştırmayı akıl eden genç adam, Batu'nun evine doğru sürmeye başladı. Bundan sonra aralarında ki ilişki ne olacak diye düşündü. Çocuğun kendisinden hoşlandığının farkındaydı. Bir şeyler yapmalıydı. Onu kaybedemezdi.

Düşünceler içinde kaybolmuşken apartmanın önüne geldiler.

''Teşekkür ederim bıraktığınız için. İyi geceler Özcan bey.''

''Batu... bir dakika bekle.'' Kendisine bakan adama dönen Batu, patronunun ne söyleyeceğini merakla bekledi.

''Bu akşam olanlar... Ben... ben bu şekilde olsun istemezdim.'' Duydukları üzerine gözleri dolmaya başlayan çocuk sertçe yurkundu.

Özcan ise suratı düşen çocuğa baktı şaşkınlıkla. Yanlış birşey mi söylemişti? Batu'nun onu sarışın kadınla görmesinin ardından tuvalet köşelerinde öpmesi doğru değildi. Kalbinin bu denli heyecan ile çarptığı bu çocuk daha iyi şeyler hak ediyordu. Daha iyi bir ortamda ona olan sevgisini göstermeliydi.

''Tamam daha fazlasına gerek yok. Ben anladım sizi. İyi geceler.'' Kapıyı açıp çıkan çocuğa afallayarak baktı. Sanırım yanlış anlaşılmıştı. Hızlı düşünmeliydi.

Kapıları kitleyip arabanın tavanındaki ışıkları söndürdü. Gecenin karanlığında, küçük bir ışıkla aydınlanan araba da, kapkaranlık bir ortam oluşmuştu. Özcan, şaşkınlıkla kendisine bakan Batu'yu, ne olduğunu anlyamadan kolundan çekip kucağına oturttu.

PATRON | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin