"Oğlum..."
"Anne! Baba!"
"Oğl...um ç-çık! Se-se...n k-kur-kurt..."
"Baba! Baba kalk! Baba! Ba-b... Baba..."
"Oğ-lum..."
"Anne..."
"Ba-ek... Kaç... Kurta-r kend..."
"Anne kalk -öksürük- kalk gidelim! Baba! N'olur kalkın, n'olur!"
"Baek, git..."
"Oğlum gi..."
"Kalkın! Anne, baba! Kalk- Kal... Kalkın... Lütf... -öksürük- K... -öksürük-"
Gözlerimi açtığımda kendimi gerçek dünyada buldum. Alnımdan akıp yanağımda yol çizen terimi gelişigüzel elimin tersiyle silerken yatakta doğruldum ve hızlı soluklarımın arasında birkaç yudum su içtim.
Gözlerimi kapayıp bir süre sessizliğe bıraktım kendimi. Ancak göz kapaklarımda yine geçmişimdeki kötü anılar yer etmeye başlayınca geri açtım. Karşımdaki saate bakınca uyuyakalmamdan bu yana sadece bir saat kadar geçtiğini fark ettim.
Soluk alış verişim sakinleşirken yataktan çıktım ve banyoya gittim. Sıcak suyun buharları banyoyu kaplamaya başlarken üzerimdekileri çıkarıp suyun altına girdim. Vücudum sıcak suyun altında gevşemeye başlamıştı. Kafamı duvara yasladım. Yıllardır uyku problemi çekiyordum. Bunun sebebi yaşadığım şeyleri kafamdan atamamakta ısrar etmemdi.
Nasıl atabilirdim ki? Bana, aileme bunları yaşatan şerefsizleri yok etmeden, yaşadıklarımın binlerce kat daha fazlasını onlara yaşatmadan nasıl rahat uyurdum? İçimde yanan intikam ateşi, içinden sağ kurtulduğum alevlerden daha gürdü. Bu alevler bir gün asıl yanması gereken kişiyi yakacaktı.
Banyodan çıkınca hızla kurulanıp üzerime siyah kalın bir kazak ve siyah kumaş pantolon geçirdim. Odamın balkonuna çıkıp sigaramı yaktığım sırada telefonuma gelen mesaja baktım ve henüz bir nefes aldığım sigaramı söndürüp evden çıktım.
Mesaj: Kim Junmyeon
"Bir saat içinde, Junbi'de."
Merhabalarrrrr, yaklaşık 3 yıl sonra geri döndüm :') Umarım keyif alacağınız bir hikaye olur! Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin~~~
Kapağımızı Ceren Kacik hanımefendi yaptı, buradan ellerine sağlık diyorum yenidennn
Bu fici yayınlamadan önce fikir danıştığım çoğu insandan aldığım bir soru olduğu için bunu açıklayıp sonraki bölüme geçmenize müsaade edeceğim,
Dragon's Teet, 'Ejderha Dişi' anlamına gelmiyor. İntikam anlamında kullanılan bir tabir olarak da geçiyor~~~
EHEHEHEHEHEHEHEHE
AY BİR DE ŞUNU DA DİYEYİM, BEN BU FİCİ 2 YILDIR FALAN YAZIYORUM :""") YANİ BÖLÜMLERİN ÇOĞU HAZIR. O YÜZDEN SİZİ ÇOK BEKLETMEDEN HIZLI HIZLI YAYIMLAMAYI PLANLIYORUMMMMMM ÖPPTTTÜÜÜMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAGON'S TEETH
Fanfictionİçimde yanan intikam ateşi, içinden sağ kurtulduğum alevlerden daha gürdü. -Byun Baekhyun