פרק 22

343 37 8
                                    

פרק 22

היום זה היום הראשון שאני ודניאל מבלים ביחד בתור זוג רשמי. אני כל כך מתרגש, אני לא יכול לחכות. אני לא יודע מה קורה לי. הלב שלי מקפץ במהירות ואני מרגיש שאני עוד שנייה הולך להתעלף. אם אני רק אראה את הפרצוף שלו אני חושש שאני אתעלף.

אבל הלב שלי יצטרך לסבול את זה כי אנחנו נפגשים היום. אם אני אתעלף דניאל ייקח אותי לבית חולים? אולי הוא יחזיק אותי בידיים כשהוא סוחב אותי לשם??
אני מרגיש את לחיי מתלהטות, החום הזה בלתי נסבל.
"אההההה!!!" אני צורח בתסכול, מעיף את השמיכה מעליי ומחליט לקום.
"למה למה למה למה למה..." אני ממלמל כל הדרך מהמיטה שלי אל השירותים שבקצה המסדרון.
אני נכנס לשירותים ושוטף את פניי הכי חזק שאני יכול, רק כדי להוריד ממני את המחשבות האלה!

אני מסתכל במראה ואני רואה נער סמוק כולו בוהה בי חזרה.
"אההה אוף!!!" אני צורח בתסכול ומכה בכיור.
"...אולי מקלחת תעזור" אני מסתכל על האמבטיה הגדולה ומחליט לקחת לי מקלחת נעימה, לקחת את הזמן, ולשכוח קצת מכל מה שהולך לקרות היום, ביום החופשי שלי... עם דניאל.
"אההה!!! שמישהו יעזור לי זה לא יוצא לי מהראש!!!" אני זורק מעליי את הבגדים, במהירות מדהימה שבדרך כלל לא אופיינית לי, ונכנס למקלחת.

אני מסבן את גופי ומשתדל לחשוב על כל דבר אחר שעולה לי לראש חוץ ממנו. שמתי שירים בווליום גבוהה כדי שזה גם יעסיק אותי.
דינה כרגע ביום החופשי שלה וההורים שלי בעבודה - תודה לאל.
אני חופף את שערי, משתדל שהשמפו לא ייפול לתוך עיניי. זה תמיד קורה לי כשאני לא מפוקס.
אני שוטף את גופי בזרם החמים. מגעו קצת מזכיר את המגע של דניאל, חמים ונעים...
"רגע אתה! מה אתה חושב שאתה חושב?!?!" אני צורח בתסכול על עצמי.
"מוח מטומטם! מטומטם! מטומטם!!" אני דופק קלות על ראשי.

אחרי שסיימתי להתקלח אני נשכב קצת באמבטיה, שכבר הספיקה להתמלא מים חמימים, ומכניס את ראשי לתוך המים, כמו שאני תמיד עושה כשאני לחוץ, זה עוזר ומרגיע אותי.
המים מרגיעים את גופי המתוח ואני מתחיל סוף סוף להירגע.
אחרי חצי שעה טובה באמבטיה אני מחליט שהגיע הזמן לצאת.
אני כורך מגבת סביב מותניי ושם מגבת קטנה סביב צווארי. אני יוצא מהשירותים והולך לעבר חדרי. להתארגן ל...דבר שלא ייאמר.

מעכשיו אני אעלה רק מתי שאני יכולה אז סליחה מראש ומקווה שלא תנטשו את הסיפור. אוהבת❤️

אהבה או מציאות?? (boyxboy)Where stories live. Discover now