פרק 6
שיט שיט שיט!!! חשבתי לעצמי כששמתי לב אל השעה שהגעתי לביתי בה, שלא לדבר על זה שלא הייתי בבית אתמול... היה לי יותר מדי כיף היום עם דניאל שלא שמתי לב לשעה. הדבר היחיד שאבי דורש ממני הוא שאני אהיה בבית בשעת העוצר. יש לי שעת עוצר, והיא ההכי גרועה בעולם...כאילו מי עושה שעות עוצר בעשר בלילה לילד בין שמונה עשרה?
טוב נו לא חשוב עכשיו. הקטע החשוב הוא שאני מאחר!!! כל כך מאחר!!! שיט אבא שלי הולך לרצוח אותי!! אני כל כך מת!!
השעה עכשיו שתיים בלילה. אני רק מקווה שהם ישנים ולא ישימו לב מתי הגעתי, כי ככה כשהם מחר יצרחו עליי אני אוכל להגיד שהגעתי בשעה מוקדמת יותר משתיים. אבל אני צריך לבחור את המילים שלי בקפידה, כי אם אני אגיד להם שעה שהם היו ערים בה הם ידעו שאני משקר, ואז אני באמת אהיה מת. אני יכול לדמיין את אבא שלי אפילו... אח... "אתה אומר לי עכשיו שלא רק שהגעת מאוחר יותר אלא גם אתה משקר לי?! חכה חכה עד שאני אתן לך את העונש שלך" או משהו בסגנון...
מחשבות אלו רצו בראשי כאשר ניסיתי להיכנס לביתי בשקט ככל שאפשר. אך כמובן שחיכו לי...
"איפה אתה חושב שהיית נער צעיר?!?!"
הוא לא אמור לדעת בעזרת כל הסוכנים שלו וכל זה??
"א-אמ... בעבודה?"
"העבודה שלך נגמרה ממזמן!! הסוכנים שלי איך שהוא איבדו אותך ברגע שיצאת מהחנות!!! אז כדאי שתגיד לי כאן ועכשיו איפה היית אחרת תישא בתוצאות!!!"
"א-אמ... הייתי ב-" אני מנסה למצוא תירוץ טוב אך שום דבר לא עולה למוחי,ואין סיכוי שבעולם שאספר לו על דניאל."איחרתי..." אני מחליט לבסוף להגיד.
"שמתי לב!!! עכשיו תגיד לי את הסיבה!!!" אבי אמר בכעס בזמן שאימי החורגת חיבקה אותו בבגד החושפני המגעיל הזה שלה. כאילו את מי היא מנסה להרשים?!"יקירי~" פתאום אימי החורגת, מליסה, מחליטה להגיב(הערת הכותבת: כן אני יודעת ששכחתי לכתוב את שמה...).
"אולי כדאי שנעניש אותו כמו שמגיע לו~? הרי הוא לא יכול לעבור את זמן העוצר כל הזמן~" מליסה החליטה להמשיך ושיואו אמן היא הייתה סותמת."אולי את צודקת... כן... הוא צריך ללמוד לקח..." אבי ענה בתגובה
"אבא!!! אתה לא רציני!!! זאת רק הפעם השנייה בחיים שלי שאני עובר את שעת העוצר והפעם הראשונה הייתה בטעות כשהייתי בן חמש עשרה!!!""פעם ראשונה זה סבבה אבל אם ניתן לך לעבור בשלום פעם שנייה אתה תחשוב שאפשר לעבור על שעת העוצר כל הזמן ואת זה אנחנו לא יכולים לעשות. נכון יקירי~?" את החלק הסופי שלה המשפט אמרה כשנגעה קלות באפו של אבי, וכשהיא עושה זאת זה אומר שהיא מקבלת את מה שהיא רוצה. ככה זה תמיד. הוא לא יכול להתנגד לה...
"יש משהו בדבריה..."אבי אמר כשהוא מלטף את סנטרו.
"אתה לא רציני!!! אני הולך מפה!!!" אמרתי-צרחתי.
"אין לך לאין ללכת וגם אם תזוז צעד אחד לא במקום העונש יהיה יותר כבד!!!" אבי אמר לפתע. אז אני מנחש הוא החליט להקשיב למליסה... כמו תמיד. וזה אומר שהלילה אני לא אלך לישון, אלא אני אלך למקום השנוא עליי בכל העולם כולו- המרתף של מליסה.אני יודעת שהפעם זה קצר אבל רציתי לסיים את זה ככה😅 וגם לא היה לי ממש זמן השבוע... תסלחו לי פליז🙏😘
YOU ARE READING
אהבה או מציאות?? (boyxboy)
Romanceניק וייס הוא נער ממוצע סך הכול. החיים שלו היו דיי בזבל מאז ומעולם. אבל מה קורה כאשר הוא פוגש את האדם שמצליח בהכול, דניאל רוס?? האם החיים שלו ישתנו לטובה?? או אולי האדם הזה יהפוך את המציאות של ניק למשהו אחר?? את הכול תגלו כשתקראו מקווה שתאהבו