Bylo tomu již tak, nad Chicagem se snášelo pozdní jaro. Vzduch byl provoněn květinami a jarním svěžím vanoucím vzduchem.... Ale to nic neměnilo na tom, že okrsek 21 a policisté v něm stále chtějí udělat Chicago lepším městem než je.
Rozvědka se právě zabývá papírováním k nedávnému uzavřenému případu a jak se říká, nedočkavě očekávají další spáchaný zločin... Který se ohlásí až později, ale teď k aktuálnějším věcem...
Během dne se všichni domluví, že večer půjdou k Molly. A to se taky stane. Večer zprvu probíhá klidně, baví se do doby než Ruzek začne trochu rýpat do svých kolegů. Vždy jak se trochu dostane do formy s posílením alkoholu, tak začne o tom kdo by dokázal nabalit nějakou kost a on si začne vybírat tu nejlepší.
"Baví tě to?" zeptám se. "Baví co, Jayiku?" zakření se na mě. "Co? Randíš s Burgess, ona tě miluje a vypadá to, že i ty, nebo si snad hraješ zase? Víš, co by někteří dali za to, kdyby mohli být na tvém místě?! Bejt zamilovaný a chtěný a hlavně, aby to od někoho bylo vzájemný? Nevážíš si toho. Už po druhý začínáš blbnout, ale Kim není blbá ani naivka. Nenechá si s tebou zkazit život. A ty až jednou budeš chtít, tak na tě budou srát ostatní a nebudou tě brát vážně." Řeknu pod mračeně, poslední dobou bývám nějak náladový, jako kdybych byl ženská a měl před menstruací. "A jeje, my jsme nějak nevrlý. Bojíš, že získám tu nejlepší?" ušklíbne se Ruzek. "Jdi do háje, jsi trapnej. Jednou by ses mohl chovat jako 24 letej dospělej muž." Pronesu kárně a hodím na stůl peníze, vezmu bundu a odejdu. Nemám na něho náladu, jsem unavenej a jaksi se stále nemůžu smířit s tím, že mi Erin dala kopačky, pokud se tomu dá tak říkat, když to trvalo jen chvíli. Asi Ruzekovi závidím a to nebývám závistiví člověk, ale občas si člověk potřebuje trošku vybouřit a upustit páru. Když dojdu domu, dám si sprchu, načnu si ještě jedno pivo a sednu si k televizi, není na poklidný staromládenecký život, ale protože tam není nic kloudného tak to brzo vypnu a jdu si lehnout...
YOU ARE READING
Chicago PD - Soul of darkness - Duše v temnotách
ActionCo se stane když člena rozvědky postihne vážné onemocnění?