Soul of darkness - Duše v temnotách 45

23 1 0
                                    

Ráno se s námi spojí, nějaký anonym a vypadá to, že si s náma chce hrát. Dá nám indicie a nějaký vodítka alá vy hledejte pitomci. A jakmile jde o Antonia, tak to Voight zapojí i mě jako pomocnou sílu, žádný kancelářování. Jdeme po stopách, vždy je to "v hádankách" a ještě u těch cílových míst jsou překvápka v podobě nástrah - dělbuchy, výstražné granáty... a stupňuje se to. Až nás to už pozdě večer zavede k opuštěné hale. "Rozdělíme se, tři ze předu a tři ze zadu a prohledáme to tu. Halsteade, zůstaň tady, ať máme nějaký monitoring z venčí." Řekne Voight. "Dovolím si nesouhlasit..." Namítnu. "O co se snažíš Halsteade?!" otočí se na mě. "Tohle není dobrý nápad. Jistě víte, že každý další nález stupňoval nástrahy. Tak co myslíte, že bude tady... Posledně tam byla výstražná bomba. Jestli Antonio je uvnitř a my jen tak půjdeme tak si myslim, že si nás pak všechny půjdou sebrat havrani... Řekl bych, že tohle všechno je past a tyhle dva vstupy budou jistě zajištěné." Řeknu trochu povýšeně a jasně naznačim, tak tohle si moc nezvládl. "Hm... Co bys navrhoval?" pronese Voight. "Zkusit se tam dostat přes střechu a střešní okno a pak se spustit dolu." Odvětím. "Dobře... dobrovolníci?" zeptá se a přihlásí všichni až na Óčka a Voighta. "Ruzek a Atwater... Pokud vim ty do akce nechodíš..." Řekne Voight směrem ke mě. "Myslim, že teď není čas, na to se dohadovat kam chodim nebo ne, protože ani jeden z nich nemá cenný zkušenosti, které by se mohli hodit, protože nevíme co tam je... Takže bych tam měl jít já a Ruzek..." Namítnu. "....Dobře, běžte na to, Atwatere budeš je jistit, my budem krýt vchody. Buďte opatrný." Řekne Voight a my si dojdeme pro věci do auta a pak po požárním schodišti vedlejšího objektu dojdeme až na střechu a výškový rozdíl budov překonáme skokem dolu a jdeme k vykíři, odkud vidíme dovnitř. "Rozbijeme to?" zeptá se Ruzek. "No nic jinýho nám nezbude, nemáme tu na to vybavení. Snad dole nic nebude co by něco odpálilo... Hmm i když to můžem udělat jinak... Rozbijeme jen část a zbytek vylámeme ven." Rozhodnu a pustíme se do toho. Když je tak uděláno, navlíkneme se do postroje a zajistíme ho o konstrukci a Atwater nás jistí. "Budem se spouštět pomalu, abysme něco neaktivovali a rozhodně mějme oči na šťopkách." Řeknu a začneme se spouštět dovnitř. Všimneme si, že u dveří jsou kanystry, do něho vede spínač s rozbuškami a kolem zdí jsou dráty. Kdybysme přišli dveřmi, tak je po nás. Když se dostaneme na pevnou zem, tak to nahlásím Voightovi a rozhlídneme se kolem. V rohu místnosti si všimneme, sedící postavy. Dojdeme opatrně až k ní a posvítíme na ni baterkou a uvidíme Antonia, který je spoutaný a ústa má přelepená páskou. "Tony...!" Dojdeme k němu a skoukneme situaci. "Nevede ti k pásce nějaká rozbuška?" zeptám se. Antonio zakroutí hlavou a tak mu pásku sundám. "Co ty tady děláš? Zdrhnul si Voightovi?" ušklíbne se. "Ne... To teď neřeš. Co ruce a nohy? Nic na nich nemáš?" "Ne..." Odpoví. "....Ale kolem pasu jo. Je tam i časový spínač." Odpoví. "Fajn... Dostaneme tě z toho. Potřebujeme pyrotechniky." Otočím se k Ruzekovi a rozepnu Antoniovi bundu. "C4 spínač nastaven na 4 minuty a odpočívá, za zády další napojení, které vede k drátům kolem místnosti." Nahlásím Ruzekovi a ten když to přetlumočí, tak se dozvíme, že pyrotechniky nedokážou dojet včas a budeme to muset zvládnout sami. "Ruzeku, budeš svítit a když řeknu pomůžeš." Obhlídnu si znova celou situaci. "Neudělejte ze mě prosim salám." Řekne Antonio. "Hm... Z tebe by byl tvrdej salám, bro. A mlč už, salámy většinou nemluví." Ušklíbnu se. "Detektive, jsem pyrotechnik Willous, můžete mi popsat co vidíte?" zeptá se. Znova mu všechno popíšu. "Dobře... Ruzeku podívej se kolem místnosti na další rozmístění náloží, jestli v případě přerušení obnovu nedojde k výbuchu... Halsteade, projdi si znova kabely, aby nás nic nepřekvapilo. Jestli se kabely nekříží, nezmění zbarvení... Nebudu ti nic nalhávat, moc se mi to nelíbí." Řekne pyrotechnik. "Díky, to povzbudí... A máme tři minuty..." Odvětím. "Ruzeku, jak jsi na tom?" "Řekl bych, že to nebude na to reagovat... Vede tam jen jeden kabel k rozbušce, která je přichycena v barelu a kdyby došlo k otevření dveří tak se to poruší. Z C4 se vytáhne kabel a zůstala by tam jen jedna část..." Řekne Ruzek a Willous se na chvíli odmlčí. "Jestli to nejde, nechte mě tu a zachraňte se sami." Řekne Antonio. "Zapomeň, buď odejdem všichni nebo nikdo! Willousi, tak co? Fakt nás tlačí čas..." Řeknu naléhavěji. "Je ten pás na něco připojenej? Vedou v něm dráty? Nebo se dá volně odstřihnout? Aniž by to explodovalo?" zeptá se pyrotechnik. "Vypadá, že je čistej." Odvětim. "Ok, riskni to a střihni to." Řekne pyrotechnik. "Ruzeku vypadni... Budeme pak muset rychle ven, takže pomůžeš nahoře Atwaterovi nás vytáhnout." Rozhodnu. Ruzek přikývne a udělá to. "Co když je tam nějaký mechanismus co mu snímá tep?" optám se s nožem na pásu. "... Řež a bůh Vám pomáhej." Kouknu na Antonia a potom říznu do pásu a z čela mi zkápne pot... 

Chicago PD - Soul of  darkness - Duše v temnotáchWhere stories live. Discover now