Soul of darkness - Duše v temnotách 11

16 2 0
                                    


A během tohoto dění a nedění se stane něco otřesného, co otřese jak lidmi na okrsku tak i lidmi na stanici 51. A to když Herrmannovi zavolá jeho žena Cindy, že jejich syn Henry k ní vůbec nedošel a to se zpozdila jen o pár minut. A tak Herrmann nechá práce a jede za úplně hotovou Cindy a zavolají rozvědku. Ta když přijede na místo začne vyslýchat lidi a zkoumat kamery. Podle pár lidí Herrmannovic syna viděli nastupovat do nějakého černého vozidla. Podle jiných byl tmavě šedivý a v další skupině figuruje značka auta ford a mercedes. Naštěstí jde tohle dopátrat pomocí kamer na křižovatkách v okolí i když to bude pro Jina náročné, ale Voight k němu nažene Atwatera a Ruzeka, aby mu s tím píchli. Ač nikdo moc z toho výsledek moc neočekává tak přijde. Sice je SPZka kradená, ale mají dost zřetelnou fotku pachatele a na jedné z nich je i malý chlapec. A zdá se, že se konečně dostali k hlavě pomyslné krakatice. Teď to jen správně naplánovat a nahrát dokonale spolupráci s Herrmannovými a konečně to ukončit.

Jenže se stane to, že když jednou pracovní skupina funguje jako rodina a to tak, že za každé situace, tas se snaží do všeho plést. Což dělají i teď i když Voight to s nimi několikrát řeší, dokonce se v diskuzi mihne i prosba na Bodena, aby krotil emoce svých podřízených, jenže to jako ve většině případů nepomáhá.

Jednou to zajde tak daleko, že kluci svým snažením málem překazí plánovanou akci a nebyl by to v poslední době Jay, kdyby do toho nezačal strkat nos. Hned po ní přiletí na stanici "rozrazí" dveře do společenské místnosti a zároveň jídelny. "Můžete mi říct, v čemu ve slově NEPLEŤTE SE DO TOHO, nerozumíte?!" Vyjedu. "Halsteade, o co jde?" zeptá se Capp. "Oni ti jistě tvoje drazí kolegové nebo raději říct drahý poručík a kolegové řeknou, co udělali v pracovní době?" Ušklíbnu se. "Nebo ne? Tak já to řeknu asi za ně. Strkali svůj rypák do naší operace! Málem jste to celý posrali! Takhle Henryho nikdy živýho nenajdeme a svýmu kamarádovi a kolegovi syna nezachráníte! Držte se svých debilních hadic, vyprošťováků a dalších blbostí a přestaňte se srát do našich věcí!" Prsknu. "Jayi... Tohle není nutný, myslim, že to jde vyřešit jinak." Řekne Casey. "Ne, nejde! Jestli to Vaše mozková kapacita nedokáže zpracovat nebo už žádnou nemáte, protože se Vám všechny neurony roztekly, tak Vám to řeknu ještě jednou a naposled! Neserte se do naší práce jinak Vás už příště nakopu do vašich spálených prdelích nebo uvalim do vazby za maření vyšetřování a sazba pobytu ve vězení jsou až dva roky! Takže si dávejte sakra, majzla!" Křiknu, sjedu je nenávistným pohledem a stejným způsobem odejdu. A to, že jsem rozpoutal další požár a kolegiální nevoli je mi fuk, jako bych tento cit proto úplně ztratil nebo mi ho něco vzalo...

Chicago PD - Soul of  darkness - Duše v temnotáchWhere stories live. Discover now