Po zajištění důkazů se vrátí na okrsek a vše putuje do laborky. Jin na záznamech za tu dobu našel podezřelého muže, akorát je problém s jeho identifikací. Protože jeho obličej je buď rozostřený nebo je za nečím v zákrytu. Ale v podstatě to není důležité, jde prvotně o důkazy a ty mají zbytek se dořeší pak...Všechny expertízy a zdokumentování trvají dva dny. Po nich může Voight konečně jít za jeho nadřízeným kapitánem Perrym, kde se společně setkají i se Schrankmann, která plive síru. "Bylo to moje místo činu! Oni ho narušili a tím i moje vyšetřování!" Obhájí se.
Voight: "Kapitáne, nevíme co tam dělala, ale rozhodně to nevypadalo na vyšetřování. Nám k tomu stačili dvě hodiny, abychom zjistili podle důkazů, že můj podřízený je nevinný a že je dost pravděpodobně, že ve zločinu, který byl spáchán byla namočena i naše tzv. obět." Řekne a přeloží mu i důkazy.
Schrankmann:"Ale pane...!" začne.
Kapitán Perry:"Ticho! Mlčte oba dva!" zvýší hlas.
Schrankmann: „Ale, já mám důkazy o tom, že s detektivem Halsteadem nebylo něco v pořádku! Dechová zkouška potvrdila alkohol, ale vzorek moči už ne." Vnutí se i tak.
Voight: „No a? Pokud vim máte právo jen na dechovou zkoušku a tomhle případě druhý test nebyl nutný, i blbec ví jak fungují ledviny a za jak dlouho se někam něco dostane..." Setře ji.
Schrankmann:„A proč vy jste mu nechal dělat test, před 4 měsíci? Hm?" zeptá se.
Voight: „To sem nepatří, s tímhle případem to nesouvisí." Obhajuje svého podřízeného, adíky bohu na jeho stranuse přidá i kapitán.
„Řekl jsem mlčte! Seržant má pravdu, jsme teď a tady a ne před 4 měsíci, takže bych si odpustil tyto podrazy!" Pak si na rychlo si projde materiály. "Případ zůstává na dále seržantovi, vy paní Schrankmann přestanete do případu jakkoliv zasahovat a vrátíte odznak detektivu Halsteadovi, ještě dnes." Řekne.
Schrankmann: "Ano pane." Řekne přiškrceně a společně s Voightem opustí kancelář. "Teď jste vyhrál, ale příště takový štěstí mít nemusíte. Jednou Vaše všechny praktiky vyplují napovrch." Zavrčí poraženě.
Voight se ušklíbne. "Víte co, dejte mi Halsteadův odznak, já mu ho předám sám. Vás bys to mohlo ještě iritovat." Řekne a nastaví ruku.
Schrankmann zuží oči do škvírek a do ruky mu plácne odznak a poraženě odejde. Voight vezme mobil a zavolá Jayovi. "Halsteade, přijď okamžitě na okrsek." Řekne a zavěsí.
(A jéje co se zase děje? Voight zněl nějak nakrkle.) Převleču se a vydám se na okrsek. Když tam dorazím, dojdu do našeho patra, letmo se pozdravíme s kolegy a dál si to zamířím k Voightově kanceláři. Voight se vynoří proti mě. "Jayi, nesu dobré zprávy. Ukázalo se, že jsi nevinný. Našli jsme podezřelého a to, že si postřelil toho kluka není tvá vina. Stáli v zákrytu nemohl si trefit toho správného. Podařilo se nám najít i jeho střely a tím pádem jsme tebe zbavili obvinění a taky Schrankmann a tudíž tobě vracím odznak a hned se můžeš dát do práce a vyrazit s Óčkem." Řekne Voight. "No... jsem rád, že se to vyřešilo, ale rád bych zůstal v kanceláři." Řeknu. "Proč?" Nechápe. "Už jednou kvůli mě vznikli problémy a já bych nerad způsobil další a nějak zkomplikoval průběh a uzavření případu." Rozhodnu se. "Aha, no dobře... Tak ti dáme papírování no..." Pokrčí Voight rameny a respektuje mé rozhodnutí. Poděkuju mu a mé rozhodnutí je prosté, už se na to nějak necítím a může za to poslední dobou to, že jsem nesoustředěný a občas se zastihnu jak jen tupě zírám před sebe a ani nemám tušení co při tom dělám nebo ne. Zhoršuje se to a nejspíš bych už toho měl nechat, ale opět se rozhodnu, že to počká dokonce případu, aby to všechno bylo posychrovaný.
YOU ARE READING
Chicago PD - Soul of darkness - Duše v temnotách
AçãoCo se stane když člena rozvědky postihne vážné onemocnění?