Když se ráno vydám do práce, tak mě před okrskem zastihne přicházející Lindsay. "Jayi?!" Nezní moc přívětivě. "Dobré ráno ti taky přeju." Řeknu a čekám, co na mě vytáhne, protože většinou, když nezdraví, není to dobré. "Nešaškuj! Cos to včera vyváděl zase?!"zaprská. "Co myslíš?" zeptám se. "Já myslela, že je to pryč, že chápeš, to že mezi námi definitivní konec a ne, že si začneš vymýšlet takový ptákoviny a teorie, ještě před kolegy!" zavrčí Erin. "O čem to mluvíš?! Proč myslíš, že já to nemám srovnaný! Tys teď vytáhla nás. Já ne, já jen řekl, co se mi nelíbí na Ruzekovi a jeho chování za zády Burgess. Hlavně, že ho všichni propíráte neveřejně, ale jednou to udělám veřejně, ještě když byl vožralej, tak je to špatný!" Vypěním zase. "Přestaň na mě řvát laskavě! Chceš snad omluvu, že jsem si to špatně vyložila? Promiň!" Zavrčí Erin a odejde na okrsek. (Jasně a je to moje chyba! K sakru!) Vejdu na okrsek a prásknu vchodovýma dveřma. "A jeje detektive, jsme vstali špatnou nohou?" podívá se na něho Platt. "Ne!" zavrčim, dojdu ke dveřím rozvědky zadám kód a jdu dovnitř. "Brý ráno." Odhodím na stůl bundu a jdu si dát kafe. A pak se jdu věnovat opět papírování. Vztek ze mě vyprchá za dopoledne, ale stejně se ve vzduchu snáší něco negativního, co vypluje na povrch až mnohem déle...
YOU ARE READING
Chicago PD - Soul of darkness - Duše v temnotách
AksiCo se stane když člena rozvědky postihne vážné onemocnění?