1)Airon:
Wygląd: przystojny brunet o niebieskich oczach, umięśnionej sylwetce. Wyróżnia się w tle wielu mężczyzn i chłopców.
Wiek: osiemnaście lat
Charakter: Jako Mroczny rycerz: Zły, okrutny, nieprzewidywalny. Jako Airon: dobry, szlachetny, uczciwy i lojalny wobec przyjaciół.
Opis:
Airon jest dobrym i szlachetnym człowiekiem. To syn mnicha i królowej. Nie zna swojego pochodzenia. Jako dziesięciolatek trafia do szkoły dla młodych kadetów, prowadzonej przez Hirona, centaura i przyjaciela wszystkich. Akademia Hirona jest najbardziej neutrealnym miejscem gdzie nawet magia króla nie działa. Airon stara się postępować dobrze. Zaprzyjaźnia się z młodszym synem króla Gajosem oraz córką Strażnika ksiąg Langorą. W pewnym momencie zostaje zamroczony przez czarną magię, która go opętuje. Próbuje z nią walczyć, ale bezskutecznie. Przyrodni brat kompletnie opętał jego umysł. Airon staje się mrocznym rycerzem, a to dopiero początek.
Langora strażniczka ksiąg:
Wygląd: długie rude włosy, blada twarz, szczupła sylwetka i zielone oczy.
Charakter: odważna, uczciwa, szlachetna i lojalna wobec przyjaciół. Wojownicza oraz bardzo empatyczna.
Opis:
Langora jest jedną z niewielu kobiet, które trafiły do Akademii. Jej ojciec był strażnikiem w świątyni ksiąg w Iriks. Tam znajdują się wszystkie ważne księgi, którymi opiekują się później czarownice. Ukryte miejsce z dala od mrocznej magii. Długo nie może znaleźć w sobie miejsca aż spotyka Airona. Strażniczki rzadko kiedy się zakochują. Przeważnie wiodą samotny tryb życia aż następna z nich zajmuje jej miejsce. A jednak wbrew przeznaczeniu Langora zakochuje się w Aironie. Ona odkrywa też dobro w Mrocznym Rycerzu. Czuje się zagubiona przez swoją miłość i nie wie jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Musi również uciekać przed wiedźmą Nemirą, która pragnie zdobyć jej białą moc.
CZYTASZ
Dziedzictwo Krwi
Fantasy"Kto nie wie skąd przychodzi i komu siebie zawdzięcza ten nie odkryje też dokąd powinien iść" - miłość - magia - klątwa - śmierć poznaj losy magicznego królestwa, które będą zależeć od wyboru jednego człowieka!