40. esély

401 26 0
                                    

Taehyung szemszöge:

Úgy rohantam ahogy csak tudtam Felix házához. Amikor oda értem szinte be törtem a házba. - Jungkook? Hol vagy?? Hahó? - Kiabáltam össze vissza közben kerestem Jungkook-ot. Sehol sem találtam. Miért történik ez? Miért?

Sírtam keservesen közben kerestem Kook-ot. Kifutottam az udvarra hogy ott is megnézem és ott volt. Ott feküdt a földön. Azt mondogatta egymás után hogy "ne"

Mit csinálhatot vele még az az őrült. Istenem csak ad hogy életben maradjon. Felhívtam a mentőket akik egy 4 perc múlva már itt is voltak. Bevitték Jungkook-ot én meg mentem utána.

Be értem a kórházba és meg kérdeztem hogy hol van és hogy milyen az állapota. Nem mondtak nekem jó hírt. Azt mondtak nagyon súlyosan megerőszakolták és hogy több helyen súlyosan megsérült.

Elvileg meg kellet őt műteni. 
Fel hívtam Yoongiékat hogy tájékosztasam őt mindenről.
Azonnal jött ő is ide a kórházba a fiúkal és anyával eggyüt. Nem mehetek be Kook-hoz ezért a folyosón vagyok.

Nem sokkal késöbb ide értek a fiúk és anya.
Le ültek mellém és maguk elé néztek. A nagy csöndet Suga szakította meg. - Mi van Jungkook-al? - kérdeszte agódva. - Meg kellet őt műteni. Azt mondták jobban lesz. De mível ott sérült meg ahova nem atható neki altató meg ilyesmi ezért aztmondták hogy úgy mütöték hogy ébren volt.
- Mondtam úgy hogy a földet néztem. - Többről nem tudok. - Mondtam. - Gyere Taehyung. Megkérdezük az orvosokat. - Mondta és oda jött hozzám hogy keljek fel a helyemről. Felkeltem és mentem Yoongival. Találkoztunk egy orvosal és én nem mertem beszélni mert most sokkos állapotban vagyok. Suga beszélt helyettem.

3 perce beszélgetnek kb. és én azt sem tudom hogy miről. Most nem oda koncentrálok sajna hanem imákat mondok el magamban.
- Szóval akkor kb. 2 hónapot kell várni. Addig nem történhet semmien szexuális dolog. - Mondta. Ez aztt jelenti hogy 2 hónapon keresztül nem baszhatok Jungkook-al? Nemár.

Amikor elmondot mindent az orvos hogy mit nem szabad csinálnia Kooknak azt mondta hogy be mehetünk hozzá. Egyedül én mentem be. Jungkook ott feküdt az ágyon és a plafont nézte. - Kookiem. - Sirtam el magam és oda futottam hozá. Jó szorosan megöleltem és szétpuszilgattam az arcát. - Életem, drágám, mindenem,  bogaram, madaram, kismackóm, kisnyuszikám, szerelmemmmm. Annyira sajnálom. Én vagyok a hibás. Jajjj szerelmem nagyon sajnálom. - Sirtam karjaiba. - Nem a te hibád. De ezt nem értem. Miért vagy itt? Szakítottál velem. - Mondta és könnyei kezdtek hullani. - Tudom. És sajnálom. Óriási hiba volt részemről. Nagyon szeretlek és nem tudok élni nélküled. - Sírtam. - Akkor újra Eggyüt vagyunk? - Lett nagy mosoly az arcán. - Igen picikém. Újra egymásé vagyunk. - Mondtam és nagy mosolyal az arcomon megcsókoltam. - Minden percben csókolgatni akarlak. Annyira imádlak. - Mondtam közben puszilgattam ő meg kacagot rajta. 

(3 hónappal késöbb)

- Drágám! - Kiabáltam a házban.
Este van és le akarok feküdni de Jungkook sehol. Ja amúgy úgy volt hogy Kook 2 hónapig nem szexelhet. Ez már a HARMADIK hónap. Kérdeztem már egy párszor de azt mondta nem akarja. De én nem erőltetem. Van kezem az is jó. Habár már fáj. Annyira nagy a hiányom hogy napi 2-szer verem ki. Hát na. Kooknak nincs kedve. Biztos benne van még az a dolog amikor Felix mit tett vele. Azt a barmot azóta se a rendőrség se én nem kaptam el. De majd adok én neki.

Este 10 elmúlt és már álmos vagyok. Nem tudom hol van Jungkook. Lehet hogy a konyhába. Mindegy is. Én most alszok. Le feküdtem aludni de valaki felkapcsolja a villanyt. - Nemárrr. Kapcsold le. Aludni akarok. - Nyafogtam. - Kár.. én azt hittem hogy a mai estén újra a magadévá teszel. - Mondta és ki akart menni az ajtón. - NEHOGY KIMERJ MENNI AZON A ROHAT AJTÓN! SZÉPEN IDE JÖSZ KISKUTYÁM! - kiabáltam rá torkom szakatából. - Ez tetszik. - Mondta csábos mosolyal és ide jött. Rám feküdt és egy hosszú szenvedélyes csókba invitált.  

NA VÉGREE
KEZDŐDJÖN A MI ESTÉNKKKK

...
...
...
...
...
...
...




Azon gondolkozom hogy a kövi rész legyen e +18. Nem tudom. Lehet. Vagy talán. Majd meglátom.
2-3 nap múlva hozom a kövi részt mert most nem lesz időm. Pestre megyek nem tudom minek. 😂
Na mindegy. Sok pusza.

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Where stories live. Discover now