18. Vissza Koreába a családhoz
( Vajon mit fognak szólni Tae szülei? A gyilkos újra a családnál van. 😏 )Másnap jól ébredtem. Örültem hogy Taehyung-al holnap vissza megyünk Koreába. Óvasossan ki keltem az ágyból hogy fel ne ébreszem Tae-t. Olyan békésen nyugodtan szunyókál itt mellettem. Anyira aranyos. Nem nézem ki belőle hogy ő egy gyilkos. Egy sorozat gyilkos. Ahj emlékszem az első találkozásunkra. Annyira elmebeteg volt. És most meg? Jaaa ..... hát még mindig az.
Ne értsd félre!
Nagyon szeretem őt!
Ő a mindenem!
Szóval szépen olvass és békén lehet hagyni...!
Ne neves és ne is mosolyogj!
Gonosz😒
Ki mentem a konyhába csinálni reggelit. Csináltam szendvicset. Az jó reggeli. Sőt bombasztikus! Férre tettem Taehyung-nak aztán mentem repülőjegyeket intézni. Nagyon szar hogy Taehyung-nak hamis iratai vannak azóta. Na mindegy.
Amikor kész lettem ezel is mentem fel ébreszteni a drágámat. Be léptem a szobába és a drágán sehol sem volt. Megnéztem a fürdő szobában ott sem volt. Vissza mentem a szobába és le ültem az ágyra. A földet kezdtem nézni és azon gondolkodni hogy V hogy a bánatba tud eltünni mindig. Hirtelen
"valaki" a hátamra ugrott ezel le esve az ágyról. Ő is a földön kötött ki és én is. - Hol voltál te nem nolmáris? - Taehyung szakadva a nevetéstől feküdt még mindig a földön. Én felkeltem és rá feküdtem az ágyra. Taehyung meg rám feküdt. - SZIAAAA- Kiabált Tae a pofámba. Komolyan mondom rosszul kelt fel. - Taehyung kiszakad a fülem. - Mondtam neki. A feje az én fejemen volt. - JAAA BOCSIII.
TUDOD HÜLYE VAGYOKKKKK. - Kiabált megint az arcomba. - TAEHYUNG NYUGHAS! - Kiabáltam neki énis. - NEM VAGYOK KUTYA! - Kiabált! - Ja, csak bolond. - Forgattam meg szemeim. - Szeretlek. - Mondta és megcsókolt. Ilyenkor aranyos. De néha hülye. De szeretem. Szóval szeretem. Najó nekem is problémám van. Eskü ma megvagyunk zavarodva. Habár a holnapi nap nehéz lesz.Amikor vége volt a reggeli huncutkodásunknak elmentünk lefürdöttünk aztán én elkeztem pakolni a mai induláshoz V meg el ment zabálni. Vagyis enni.
○○○○○
( 3 nap múlva, Dél-Koreában Seulban a közös házukban. )
- De Taehyung! Biztos meg gondoltad? - Kérdeztem tőle. Nagyon boldog vagyok. De viszont félek is. Taehyung vissza akar költözni ide. Már megint mit tervez ez a fél örült? Néha olyan, olyan cuki. Vagyis nem. Vagy nem tudom. - Igen át gondoltam!! Ide költözünk! Békét kötök Hoseokal. És a családomal. - Mondta halál nyugodtan. - HA MEGMERED VALAMELYIKET ÖLNI, ÉN TESZLEK A TEMETŐBE KIM TAEHYUNG! - Mondtam neki idegesen. Tudom hogy valamit tervez. Ismerem őt nagyon. - Nyugodj meg szívem. Nem hazudok. - Mondta és megcsókolt. A csókját szívesen viszonoztam. - Majd meglátjuk. - Váltam el tőle egy bő egy perc múlva.
Úgy terveztük hogy este megyünk el Taehyung szüleihez. Amikor vacsi idő van. Vagyis Taehyung szerint:
" Régen nálunk mindig este 9-kor volt a vacsi idő. Ha most változtattak anyáék akkor betörünk." Én magamba: "Jajj Tae "..
El érkeztünk az estéhez. Vissza megyünk Taehyung volt házába. Vagyis Tae szüleihez. Már sötét volt. Sétáltunk a sötét utcákon át. Beszélgettünk olyanokat hogy mit fogunk mondani. - Akkor én belépek a házba és ezt mondom.. - köszörülte meg a torkát és folytatta tovább. - Sziasztok kedves családom. Békét kötni jöttem. - Mondta mosolyogva. - Rendben Taehyung ez jó lesz. Ezt mondjad. Tévettem. Te mégis aranyos gyerek vagy. - Ezt még megfogom bánni hogy kimondtam. Taehyung itt ugrándozik melletem és dúdolgat nem tudom hogy mit. - Nem álnál le igaz? - Mondtam. - Nem. - Adott egyszerü választ. Oda értünk a házhoz és Taehyung az ablakot vette célba. - Minek mész arra? Van ajtó! - Mondtam neki. - De ha embert ölünk.... - Mondta de én azonal félbe szakitottam. Tudtam hogy ez lesz. - Taehyung! Fogd már fel hogy NEM ölünk embert! Amit mondtál az úton azt mond el!
- Mondtam neki. - Ja ja okés. De akkor csak be lesek. - Mondta és be nézet. - URISTEN KOOK. - Kiabált és utána le bukot a bokorba ahogy énis mert Tae szerintem rá jött hogy az elöbb jó hangosan szólt hozzám. Lent a bokorban ültünk és súgtam neki... - Miért mondtad azt hogy uristen kook? - Kérdeztem tőle suttogva. - Képzeld bent vacsorázik anya, apa, J HOPE, és 2 ismeretlen csaj meg 3 ismeretlen fiú. - Mondta és látszott rajta hogy örül. - Mi? Jó mindegy. Azt mond majd amit az úton mondtál. Okés? - mondtam ő peddig válaszolt és felált.- Oké. - Indult el az ajtó felé.Oda értünk az ajtóhoz és Taehyung be nyitot. - MEGJÖT KIM TAEHYUNG AKI MOST MEGFOG ÖLNI MINDENKIT! ÉS ÉHES VAGYOK!!! - Kiabálta. Én meg: BAZMEG TAE.....
...
...
...
...
...
...
...
...
...Itt van a 18-dik rész.
Már 18? Jó mindegy. Bocs a hibákért. Remélem tetszik. Majd holnap után vagy azután hozom a kövi részt. Puszika....
💜💜💜🥺😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
TerrorKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...