Halli. Csak utólag szeretnék boldog születésnapot kíváni az én kis Mochimnak.🥺💜🎂
Na mindegy. Jó olvasást kívánok! 😊💜💜( Másnap reggel )
Úgy ébredtem hogy Hoseok itt horkol melletem. Fel ültem és azt néztem ahogy alszik. Nagyon aranyos. Elmosolyodtam rajta aztán kimentem a konyhába valami reggelit csinálni. Ahjj. Folyton Jungkook jár az agyamban. Vajon nagyon utál? Vagy már nem haragszik rám? Nem tudom. Nagyon szeretem őt. Remélem nem fog haragudni hogy nem mentem haza az éjjel. Eltévedtem. Peddig eredetileg haza készültem. Szóval nem az én hibám.
Csináltam magamnak és Hoseoknak müzlit. Mert, mert az finom. Szóval ja. Le ültem az asztalhoz és enni kezdtem. Ahogy hallom most jön le a lépcsőn. - Te már fent vagy? - Mondta azt hiszem nekem. Csukva volt a szeme és úgy beszélt. Na most kaptam röhögögörcsöt. - Te min nevetsz? - Mondta CSUKOTT SZEMMEKEL. Hát én nem bírom.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Amikor kiröhögtem magam megmostam az arcomat. Adígra Hope-nak már nyitva volt a szeme.
- Hát ez jó volt. - Fújtam eggyet. - Min nevettél? - Kérdezte. - Amikor beszéltél csukva volt a szemed és..
- Nem mondtam tovább mert megint rám tört a nevetés. Itt már ő is nevetet.Amikor kiröhögtük magunkat, ettünk, felöltöztünk aztán le ültünk a kanapéra. - Amúgy... - Mondtuk egyszerre amin mind a ketten elmosolyodtunk. - Kezd te. - Mondta Hoseok. - Nem kezd csak te. - Mondtam neki. - Nem! - Mondta ki nemes egyszerüségel. - Rendben. - Sóhajtottam. - Akkor megbocsájtottál nekem? - Kérdeztem tőle és könnyek gyültek szemembe. - Én már nagyon régen megbocsájtottam. Soha nem tudnék rád semmiért sem haragudni mert szeretlek. - Mondta ki én peddig azonnal nyakába ugrottam. Szorosan öleltem szememet összeszorítva. - Tah.. Taeh.... Meg-meg-megfogsz fuhjtani. - Mondta ki nagy nehezen. - Jaj úristen bocsi. - Ugrottam le róla és hátra estem. Ezen elkezdett nevetni. - Ha, ha, ha. Nagyon vicces. Ha most egy idegen nevetet volna ki, megfogtam volna levágtam volna a nyelvét és feldugtam volna a seggébe aztán felakasztottam volna a gecibe. - Mondtam neki ezután abba hagyta a nevetést és félve rám nézett. - Jajjjj, nyugi téged nem bántalak. - Nevettem el magam. Ez után ő is elkezdett nevetni. - Nekem mostmár mennem kell. Tudod vár rám Jungkook. - Mondtam neki. Ő peddig sóhajtott - Ja rendben. Menny csak. - Mondta nekem és egy hamis mosolyt küldött felém. - Holnap jövök. - Simogattam meg az arcát aztán indultam az ablak felé. - Van ajtó! - Mondta. - Nekem már szokásom az ablak. - Nevettem el magam és kiugrottam. - SZIAAA. - Kiabáltam neki. - SZIAAAA! - Kiabált vissza aztán elhúztam onnan. Örülök hogy újra jóban vagyok J hope-val.
Haza felé mentem és hirtelen kiabálásokra leszek figyelmes.
El indultam a hang irányába és meg látom Jimint és Jungkook-ott. Veszekednek. Nem megyek oda mert kíváncsi vagyok hogy miről megy a téma.- Jimin: Nem érdekel! Álicsd le míg én fogom! - Kiabálta Jimin Jungkook-nak. Most rólam van szó?
- Jk: Jajj. Miért mit teszel ha?? Rá küldöd a férjedet? - Férj? Miért lenne Jimin-nek férje? Mivan? Össze zavarodtam.
- Jimin: Azt mondtam kusolj!
- Kiabált idegesen Chim.- Jk: Na de ideges lett valaki... - Mosolyodott el Kook. Ezazzz szívem. Így kell ezt.
- Jimin: Miért jöttettek vissza? Eddig jól megvoltunk! Boldogok voltunk! Erre fel Taehyung agyon üti a szerelmem. - Ahaa! Már mindent értek. Szóval ha jól értelmezem Suga és Jimin eggyüt vannak.
- Jk: Nem tudta hogy ő az! - Kiabálta Kook.
- Jimin: Jaj ne őricsél meg! Ő soha nem tud semmit?? Mert ő a nagy Kim Taehyung? A gyilkos faszopó geci? - Na ezért Jiminek meg kell halnia! Hogy monthat rám ilyet?
- Jk: Ne beszélj így róla! - Kiabálta a képébe Jungkookie.
- Jimin: Annyirán véded azt a patkányt. Ugye tudod hogy megcsal téged? - Nevetet Jimin. Miért csalnám meg? Szeretem őt.
- Jk: M-mi? De-de ő soha ne-nem tenne ilyet. Sze-szeret engem. - Gyültek könnyek gyönyörű szemeibe.
- Jimin: Akkor most hol van? Miért nem veled van? Tudod hol van most? J hope-nál. Ja és azt szerintem te is tudtad hogy Hoseok szerelmes Tae-be. Mivan ha elveszi tőled? - Nevetett fel Jimin.
- Jk: Nem! Nem! NEM!! - Sírt keservesen és elfutott. Jimin peddig mosolyogva nézte végig ahogy távolodik.
Én nekem elegem lett és oda mentem hozá. - Mi a bajod velem Jimin? - Kérdeztem tőle elötte álva.
- Te mi-mióta va-vagy i-itt?
- Kérdezte és ahogy látom rajta be van tojva. - Régóta vagyok itt. Elég régóta és mindent hallotam. Hogy én patkány? Én? Én egy gyönyörű élőlény vagyok te buzi. - Mondtam neki. - Te is buzi vagy. - Mondta nekem én peddig elgondolkoztam. - Jaaa téleg. - Mondtam. - De én a jobbik fajta buzi vagyok. - Mondtam neki és lefejeltem. - Auuu. - Fogta meg a fejét. - Ezt azért kaptad mert Jungkook sírva elfutott. És a többit amit most fogsz kapni nem kapod meg mert szeretem Yoongit. Suga peddig szeret téged. Jajj hogy dögölnél meg Chim. - Nyafogtam. - Maradj távol Jungkook-tól. Szálj ki az életünkből! Még egy ilyen húzás és kivágom a nyelvedet és a szemedre ragaszom hogy legyen még egy szempillád. - Mondtam neki és ott hagytam. Egyenesen haza indultam és abban reménykedtem hogy Jungkook ott van és nem csinál semmi hülyeséget.....
....
....
....
....
....
....
....
....
....Itt a kövi rész. Remélem tetszik.
Bocsika a hibákért.
💜💜
KAMU SEDANG MEMBACA
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
HororKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...