0.6

690 57 34
                                    

İyi okumalar!

💦

"Vanessa dersin kaçta bitiyor?" bakışlarımı tabletten ayırmadan Sarah'ı cevapladım.

"Öğleden sonra." Olduğu yerde ofladı. Her zamanki gibi derslerin sıkıcılığından ve gereksiz olduğundan bahsedecekti. Çünkü zengin bir erkek bulup evlenecekti ve keyif sürecekti, ailesi zorunlu tutmasa okuyacağını düşünmüyordum. Özel bir üniversiteye geliyorduk, benim %75'lik bir bursum vardı. Ama Sarah tonlarca para ödeyerek geliyordu, bu beni tabi ki ilgilendirmiyordu ama önündeki fırsatları görmemezlikten geliyordu. Omuzlarımı silkerek tabletime yoğunlaştım.

Nayeon'un instagramında dolaşıyordum. Ben gittikten sonra 1 yıl boyunca kadar hiç girmemişti, daha sonra ikimizin fotoğraflarını kaldırmış ve baştan kullanmaya başlamıştı. Benim yaşadığımdan habersizdi, aslında ne durumda olduğumu bile bilmiyordu. İlk hafta beni her saat başı aramıştı, annem fark etmişti ve bana yeni numara almıştı.

Yoongi ile nişanlanmışlardı. Toplu fotoğrafa denk geldiğimde derin bir nefes verdim, acaba o da var mıydı? Fotoğrafı yakınlaştırdım, saçlarını sarıya boyatmıştı ve yanında çok güzel bir kız vardı. Eli kızın belini sımsıkı tutuyordu, en önemlisi gülümsüyordu. Fotoğrafın üzerine tıkladım ve üzerindeki etikete basarak onun hesabına girdim. Herhangi bir fotoğrafa bastım, ah yanında yine aynı kız vardı. Burada saçları simsiyahtı, kalbimin sancılandığını hissettiğimde daha fazla dayanamayarak tableti kapattım. Daha fazla bakarsam ağlayabilirdim.

"İyi misin?" onu onayladım ve masanın üstündeki eşyalarımı toparladım. "Emin misin? Bak yine o çocuğu mu düşünüyorsun? Düşünme boş ver, çirkin bir yaratıkla beraber olmamalısın." Böyle konuşuyordu ama onu görse ağzının dibinin düşeceğine emindim. Ona az çok olanlardan bahsetmiştim, tabi ki biraz değiştirerek.

"Ben derse giriyorum, lütfen aksatma sen de gir. Çıkışta görüşürüz." Dudaklarını büzdüğünde gözlerimi devirdim. Sınava bir kez daha hazırlanmıştım ve Psikoloji bölümünü  kazanmıştım. Doktor olmaktan çoktan vazgeçmiştim, sınıfa geldiğimi fark ettim. Hızlıca içeri girdim ve boş yerlerden birisine rastgele oturdum. Sınıfımız çok kalabalık değildi.

Geçen gün aldığım notları çıkardım ve üstünden tekrar geçecektim. Her ne kadar hepsini ezberliyor olsam da.

💦

"Sarah hadi gidelim." Eşyalarımı çantama sıkıştırmaya çalışıyordum ve bir yandan da arkadaşıma laf yetiştiriyordum.

"Vanessa şu bizim Babita'nın sevgilisine bakar mısın? Bu çocuk buna nasıl bakmış, ah Tanrım." Bakışlarımı söylendiği tarafa çevirdim. Çocuk gerçekten yakışıklıydı, açık sarıya yakın dalgalı saçları ve yeşil gözlere sahipti. Gerçek şuydu ki Babita oldukça güzel bir kızdı ve samimiydi. Sarah onunla tartıştığı için dünyanın en çirkin kızı olarak ilan ediyordu.

"Yine saçmalamaya başladın, Annem mesaj atmış. Akşam ailecek bize yemeğe gelecekmişsiniz. Beraber direk bize geçelim." Beni onayladı ve oturduğu banktan kalktı. Sonbahar yaklaşıyordu ve havalar serinlemişti. Sabahki güneşe aldanmış ve ince giyinmiştim. Annemle aram düzelmişti, tabi ki birkaç ay öncesine kadar. Beni durmadan arkadaşlarının oğullarıyla tanıştırmaya çalışıyordu ve artık sinirimi bozmaya başlamıştı. Her şeyi geride bırakalı 3 yıl olmuştu.

Ben aklımdan Kim Taehyung'ı çıkaramıyordum. Başkası umurumda değildi, onu doğru düzgün tanımamıştım bile. Hissettiklerime ad koyamıyordum, kesinlikle bu diyemiyordum. Onu sadece özlüyordum ve sanırım kıskanıyordum. Sarah'ın arabasıyla bizim eve hızlıca ulaştık. Odama girmiş ve üstüme mevsimlik kıyafetlerimi giymiştim. Üşüyordum, ebeveyn banyosuna girdim. Elimi yıkadım ve yüzümdeki hafif makyajı tamamen yok ettim. Odama geri döndüğümde Sarah yatağıma uzanmış ve telefonuyla oynuyordu.

Let Me Die | TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin