Έρχεται 8/11 - 2 με 3 κεφάλαια κάθε εβδομάδα
Με το πρώτο λοκνταουν ήθελα να ανεβάσω κάτι για χάρη αυτών που αγάπησαν τις ιστορίες μου και κατ επέκταση τα βιβλία μου. Προσπάθησα να ανεβάσω τότε κάτι στο φμπ αλλά δεν τα κατάφερα εξαιτίας του φόρτου εργασίας και επειδή είχα πιαστεί με το γράψιμο του τέταρτου βιβλίου μου. Τώρα παρά τη δύσκολη κατάσταση ήρθε η ώρα να εκπληρώσω αυτήν την υπόσχεση μιας που και η ίδια έχω την ανάγκη να ξεχαστώ και επειδή οι ιστορίες που θα εκδοθούν ευελπιστώ σύντομα δεν με παιδεύουν τόσο πολύ (μία από αυτές γνωστή και αγαπημένη!). Ας σταματήσω την φλυαρία που δεν ενδιαφέρει και κανέναν και ας περάσω στην ουσία...
Λίγα λόγια για την ιστορία.
Η Ειρήνη ζει μαζί με την μητριά της και την ετεροθαλή αδερφή στο πατρικό της σπίτι, το οποίο έπειτα από το θάνατο του πατέρα της έχει περάσει στην κατοχή της μητριάς της. Αναγκάστηκε να εργαστεί από μικρή ηλικία για να μην χάσουν και αυτά τα λίγα που τους έχουν απομείνει. Έχει μεγάλη αδυναμία στην μικρή της αδερφή και προσπαθεί να κρατά ισορροπίες στη σχέση της με τη μητέρα της. Αποτελεί στήριγμα στην οικογένεια και επίσης πληρώνει κάποια από τα δίδακτρα της σχολής θυσιάζοντας προσωπικές πολυτέλειες. Η ομορφιά της αποτελεί προσόν αλλά αναγκασμένη να κρυφτεί πίσω από την σκιά της Κάτιας ξέχασε τα δικά της θέλω και τα όνειρα θάφτηκαν σε κάποιο μπαούλο. Εργάζεται σε ένα ζαχαροπλαστείο, βοηθώντας και στο εργαστήρι εάν χρειαστεί.
Η Κάτια σπουδάζει σε ένα καλή σχολή. Διαβάζει πολύ, μοχθώντας έτσι για καλούς βαθμούς και επιβράβευση από τους καθηγητές. Ντρέπεται για τη φτωχική καταγωγή και προσπαθεί με ψέματα πολλές φορές να πείσει τους πάντες πως άλλη είναι η αλήθεια. Έχει λιγοστούς φίλους ενώ παρόλο που χρωστά πολλά στην αδερφή της εκμεταλλεύεται στο έπακρο την αδυναμία που της έχει.
Από την άλλη όπως ήταν αναμενόμενο η μητριά της (η Σία) πάντα στήριζε την κόρη της και φρόντιζε να την πείσει πως θα είχε πάντα λαμπρό μέλλον και καλή τύχη. Γενικά της φουσκώνει τα μυαλά!
Ο Αλέξανδρος είναι κοντά στην ηλικία της Κάτιας φοιτητής στο ίδιο πανεπιστήμιο και φροντίζει σε κάθε ευκαιρία να της κάνει τη ζωή κόλαση γιατί θεωρεί πως μόνο οι πλούσιοι πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτό το πανεπιστήμιο. Είναι πολύ κακομαθημένος, οξύθυμος και μπλέκει σε καυγάδες. Οι γονείς του ποτέ δεν του χάλασαν χατήρι άρα έμαθε να κερδίζει πάντα!
Εύχομαι σε όλους υπομονή, υγεία πάνω από όλα!
Σας ευχαριστώ
Καλή ανάγνωση!!!
YOU ARE READING
Να θυμάσαι...
RomanceΝα θυμάσαι αυτά που μου έκανες πριν ζητήσεις συγχώρεση Να θυμάσαι τα λόγια σου πριν βρεθείς ξανά μπροστά μου Να θυμάσαι την προειδοποίηση πριν με τιμωρήσεις ξανά και ξανά. Να θυμάσαι πως εάν με αγαπήσεις θα είναι αργά...