СПОКОЙСТИВИЕТО СВЪРШИ И ДРАМИТЕ ЗАПОЧВАТ ДА ИДВАТ ЕДНА ПО ЕДНА, ХД.НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДНЕС РЕВАХ НА ТЕСТА ПО ИСТОРИЯ.
ОБИЧАМ ВИИИИИИИ
НАУ ЕНДЖОЙЙЙ
*Калина*
Чаках нервно на пристигащите в терминал две и хапех устни, потропвайки с крак. Полетът му закъсняваше вече час и аз не можех да си намеря място. Спази си обещанието и ме събуди с новината, че си взел билет за в два на обяд и аз вътрешно се успокоих. Е, доколкото можех след случилото се сутринта. Целунах друг мъж, при това не кой да е, ами Павел. Бях заслепена от страст и изневерих – нещо, което винаги съм била крайно против. Зная, беше само целувка, но това не го правеше по-малко грешно. Беше твърде грешно. Може и в момента си противоречах страшно много, защото всеки един имах мръсни мисли, с който и да било, най-вече с Павел, но сега след като се случи виждах колко грешно всъщност беше. Бях сгодена, обичах Замир, но мамка му...просто беше по-силно от мен и категорично алкохолът също си оказа влияние. Бях твърдо решена обаче да оставя тази целувка в миналото и да се посветя на връзката ми със Замир. Трябваше. Нямаше как да жертвам всичко, не и след всичките тези години борба. Телефонът ми иззвъня и номера на Натали освети екрана. Натиснах зелената слушалка и го долепих до ухото си.
- Ало? – промълвих едвам-едвам и подпрях чело на ръката си.
- Изтрезня ли?
- Дори не бях пияна, тъпачко.
- Мхммм, и затова едва не изчука Бопаджията. Кажи ми, че поне нищо не сте правили, моля те.
Боже Господи, въоръжи ме със сили!
- Натали, адекватна ли си? Много ясно, че нищо не сме правили. За такава ли ме имаш? Сгодена съм, по дяволите.
- Снощи не изглеждаше така! – тонът в гласа ѝ беше обвинителен и това ме подразни истински.
- Оф, не ме занимавай с глупости! Хайде, чао. – троснах ѝ се и побързах да затворя и точно в този момент забелязах поток от хора. Вдигнах глава и го търсех с поглед и в момента в който зърнах познатата усмивка и черни очи скочих на крака и се затичах. Най-накрая!
VOUS LISEZ
Забранено Моя (ВИС-3 №5) (18+)
Roman d'amourНикога не си бях представял, че ще се влюбя отново. Никога не си бях представял и че ще бъда вторият мъж в нейният живот, но за нея бях готов на всичко. Тя беше онова сладко изкушение, онзи забранен плод на който не можех да устоя и ми даваше миг сп...