Глава 3

1.8K 147 26
                                    

ИИИИ СЪБОТА ДОЙДЕ!

НАДАВАМ СЕ ГЛАВАРА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО СПАЙК МИ ПРОВАЛЯ ЧАСОВЕТЕ

ОБИЧАМ ВИ!
НАУ ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙЙЙЙ

*Павел*


Друго си беше събота да се събудиш с мисълта, че закъсняваш за работа обаче после да се сетиш, че си почивка и да се обърнеш на другата сутрин и сладко-сладко да потънеш обратно в дълбок сън. Това разбира беше докато смотанякът известен като кучето ми не реши, че съм умрял и трябва да ме вдига от мъртвите. Понякога ми идеше да го изхвърля това говедо колкото и да го обичах.

-    Ох, бе Дарк! – изръмжах, но слонът му със слон не помръдваше и ме копаеше с лапи докато ме облизваше целия. Изрод! – Добре де, ставам. Знам, че ти се излиза.

Щом чу това явно се успокои и се мръдна от мен, но не пропусна да ми оближе цялото лице като за последно и разбира се, ушите. За къде бяхме без ушите. И после ротвайлерите били страшни, лоши кучета. Лошото бе, че моето бе полицейско и се очакваше наистина да е злобно. Е, беше злобен на работа и когато някой реши да застане пред вратата или усети пинчера от другия край на коридора. Ей, тогава се скъсваше да лае и ръмжи. Какво да ви кажа...Дарк имаше тежък случай на олигофрения. Изведох го колкото да препика храстите и после се прибрах и му дадох да яде. Изкъпах се и започнах да се оправям за партито понеже разполагах само с още един час преди да ми се наложи да тръгна. Облякох си една чисто бяла тениска и черни дънки и отгоре наметнах черно кожено яке. Дарк веднага усети, че ще остава сам и започна да ме дърпа за крачола и из апартамента ехтяха псувни след псувни.

Както и да е, най-накрая се качих в джипа и потеглих, а подаръците ги метнах отзад. На Лев му взех нова играчка пистолет, за бебето плюшено кученце защото само за това се сетих и за сестра ми взех един огромен еднометров шоколад, защото на друго нямаше да се зарадва. И вече виждате ли защо ѝ казвах Шоколадче? И да не говорим, че когато тя ми звънеше ѝ бях сложил Аленка за рингтон. Паркирах пред тях с малко трудност понеже имаше поне пет други коли и едно огромно ново лъскаво черно BMW 730. Гледай ти. Познах колите на Юрош, Мартин и Адриян, но тази ми бе непозната. Заключих G classата и влязох вътре и разбира се бях посрещнат от Страх и Марая, които връткаха дупета щастливо. Заобиколих къщата и се запътих към барбекюто, където видях че вече се бяха събрали.

Забранено Моя (ВИС-3 №5) (18+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang