Глава 30

1.5K 131 54
                                    

ТЪЙ, ТЪЙ, КАКА ЩЕ ВИ ЗАРАДВА И ДНЕС С НОВА ГЛАВА. Е, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ ТОВА Е ЕДНА ДОСТА ВАЖНА ГЛАВА И ПРЕДПОСЛЕДНАТА СПОКОЙНА ТАКАВА. 

ФИНАЛЪТ ЗАПОЧВА ДА ПРИБЛИЖАВА (НЯМА ДА БЪДЕ ТОЛКОВА СКОРО, НО РАЗВРЪЗКАТА ЧУКА НА ВРАТАТА)  И НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ! ЗА РАЗВРЪЗКАТА ИМАМ ПРЕДВИД, А НЕ ЗА ФИНАЛА, ХД. 

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И ОЧАКВАМ КОМЕНТАРИТЕ ВИ С ОЩЕ ПО-ГОЛЯМО НЕТЪРПЕНИЕ, ЗАЩОТО ИМАМЕ ОЩЕ ЕДНА ОГРОМНА СЛЕДА (ТРОХИТЕ ВЕЧЕ СВЪРШИХА, ВЕЧЕ ЗАПОЧВАМЕ ДА СГЛОБЯВАМЕ НЕЩАТА, ХД) 

АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ ДА ИДВА КОЛЕДАААА! 

ОБИЧАМ ВИИИ! 

НАУ ЕНДЖОЙЙЙ!


*Калина*


Да се събудя пак в обятията му беше освежаващо. За прът път от четири дни насам се будех с усмивка. Облегнах глава на ръката си и просто се наслаждавах на гледката пред мен. Красивият силен мъж спеше до мен спокойно и дори похъркваше. Ръката му почиваше върху релефният и леко окосмен корем, а гърдите му се издигаха и спускаха равномерно. От обичайната дълбока бръчка на челото му нямаше и следа и смеех да кажа, че изглеждаше като детенце докато спи. Ето, че отново бяхме на начална позиция. Уж прекратих нещата с него в името на брака ми, но не издържах дълго. Още дори не бяха преполовила бутилката вино, когато побързах да му се обадя. Разбира се, знаех че ще дойде. Той не можеше да ми откаже Може би това беше и нещото, което най-много харесвах у него, а именно неспособността му да ми отказва. Вероятно звучеше доста грозно от моя страна, но не можех да си кривя душата. Павлик ми тичаше по задника и това ми харесваше. В крайна сметка коя жена не обичаше мъжът да изпълнява всичките ѝ прищевки? В моят случай аз имах двама такива. Единият се грижеше за мен материално, а другият задоволяваше сексуалните ми нужди и не виждах абсолютно нищо лошо в това. Това си казвах за собствено успоконие...истината обаче беше съвсем друга. 

За жалост не се намирах в измислен любовен роман, в който момичето от малък град среща любовта на живота си, който е милионер, огромен задник, но с нея ,видите ли, се държи мило, има огромен  пакета и знае как да го използва. Не, не. Аз бях в реалността и моят милионер нито беше огромен в пакета нито знаеше как да го използва, а само как да  ми изневеряваше след като ми предложи брак на вторият ни месец заедно и аз се съгласих на секундата, защото знаех че това е златният ми билет. Живот ли бе да го опишеш...

Забранено Моя (ВИС-3 №5) (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora