ДОБРО УТРО, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! ДА, ЗА МЕН Е УТРО ТАКА ЧЕ ДОНТ ДЖЪДЖ МИ ПЛИЙС.
ПОДНАСЯМ ВИ НОВАТА ГЛАВА И САМО ДА КАЖЕТЕ, ЧЕ СЪМ ЛОША, ХД.
НЯМА ДА ГОВОРЯ МНОГО ПО НЕЯ, НО ЩЕ КАЖА ЧЕ ИМА ОГРОМЕН КЛИФХЕНГЪР МУХАХАХАХ
ДА, ДА, И АЗ СЕ ОБИЧАМ.
АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, КАКТО СПАЙК МЕ ЧАКА ДА ГО НАХРАНЯ
ИМА СНИМКА САМО НА ЕДНА ОТ ТАТУИРОВКИТЕ Ѝ ПОНЕЖЕ ЗА ДА ВИДИТЕ И ОСТАНАЛИТЕ ДВЕ КАКА ВИ ТРЯБВА ДА СЕДНЕ ДА ГИ НАРИСУВА, ОБАЧЕ ТОВА НЯМА КАК ДА СТАНЕ ЗАЩОТО ПРЕКАЛЕНО МНОГО Я МЪРЗИ...
НАУ ЕНДЖОЙ!
*Павел*
Не знам какво бе това нещо в нея, което будеше звяра в мен. Бях като ненаситен. Не като, ами направо си бях ненаситен. Имаше нещо в тази малка отракана брюнетка, което просто ме изваждаше извън кожата ми. Знаех, че беше сгодена, но поради някаква причина това не ми пречеше. Харесваше ми да прекрачвам правилата, да ям от забраненият плод и да я отмъквам под носа на онзи глупак, да правя магии с тялото ѝ. Цял уикенд я скъсвах от секс и ѝ давах това, което той не можеше и навярно никога нямаше да можеше и бавно по бавно я пристрастях. Знаех от какво има нужда и ѝ го давах с охота. Личеше си от километри, че беше незадоволена и има нужда от истински мъж, който да боготвори тялото ѝ и тези прекрасни извивки. Калина беше като изрисувана от най-великият художник на света и все още не можех да повярвам как жена като нея ми върза. При това цели няколко пъти.
Гледах я докато готвеше, а Камелия задължително бе усилена и се поклащаше леко в ритъма на музиката докато бъркаше вечерята ни и си нямаше и на идея, че я наблюдавам. А, аз всъщност следях всяко нейно движение. Дарк разбира се, седеше плътно до нея и чакаше нещо да падне. Още ми беше интересно как я беше приел толкова добре и всъщност я хареса още от както го заведох при нея заради боксерките. Той не обичаше ветеринари. Мразеше ги дори, но с нея се държеше различно и не знаех дали това ме радваше или не. Единствено знаех, че това между нас каквото и да беше то ми харесваше. Харесваше ми да прекарвам време с нея, харесваше ми и да прекарвам време в нея. Харесваше ми всичко.
KAMU SEDANG MEMBACA
Забранено Моя (ВИС-3 №5) (18+)
RomansaНикога не си бях представял, че ще се влюбя отново. Никога не си бях представял и че ще бъда вторият мъж в нейният живот, но за нея бях готов на всичко. Тя беше онова сладко изкушение, онзи забранен плод на който не можех да устоя и ми даваше миг сп...