Глава 24

1.6K 132 47
                                    

АЗ СЪМ ТОЛКОВА ДОБРА ДУША, ЧЕ ПРОСТО НЕ МОЖЕХ ДА НЕ Я ПУСНА ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ Е ГОТОВА, ХД.

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО ПОДСКАЧАХ, КОГАТО ЛЮБИМОТО МИ КАКЕНЦЕ VanesaGarkova КАЧИ, ХД. ЛОВ Ю, КАКЕНЦЕЕЕЕЕ!


*Павел*

На другата сутрин се събудих крайно разочарован. Калина я нямаше до мен и желанието ми за едно бързо си отиде толкова бързо колкото се бе и появила. Надигнах се от леглото с огромно нежелание и понеже не се бях разсънил се олюлях щом станах. Разтърсих глава и се хванах за стената и веднъж отново в кондиция тръгнах на инспекция из апартамента. Тя не беше особено дълга, защото заварих Дарк пред банята и чувах водата да тече, което значеше че беше там. Намъкнах се вътре при това без Дарк и се ухилих щом я видях. Беше с гръб към мен и беше заровила пръсти в косата си и я миеше. Е, предполагам бих се възползвал от един душ. Бавно, с походката на котка се присъединих към нея и в момента, в който обвих ръце около мокрото ѝ тяло съжалих за всяка една моя стъпка до момента. Писъкът ѝ беше толкова шибано висок, че за момент изгубих слуха си. Кълна се. А, в това време впи ноктите си в ръцете ми и това болеше. Адски.Шибано.Болеше.

- Аууу! Стига, стига, стигаа!

- Ще ти дам едно „стига", олигофрен такъв! – завъртя се и извади ноктите си от ръцете ми. Погледът ми шареше между луничките и бледо лилавите ѝ нокти и невярващо, опитвайки се да разбере как се получиха. Ноктите ѝ дори не бяха толкова дълги, по дяволите! Те обаче не бяха дълго на показ, защото в момента в който се обърна друга част от анатомията ѝ прикова погледа ми и това определено е бяха ноктите ѝ. Ненадейно езикът ми се подаде и навлажни устните ми, а устата ми се пълнеше със слюнка само докато я гледах и усещах как всичката ми кръв имаше внезапен приток на юг. Калина навярно забеляза това, защото се подсмихна и смяната в настроението ѝ ме озадачи, но доста бързо се съвзех щом се надигна и притисна устни в моите. Това вече беше нещо друго. Ръцете ми отново се увиха около тънката ѝ талия и я притеглих към себе си, увеличавайки натиска върху устните ѝ и я целунах дълго и настоятелно, а топлата вода падаше върху нас и се стичаше по гъба ми. Както винаги целувките ѝ пораждаха онова странно, но приятно усещане. Беше сякаш по вените ми пълзеше огън, които изпепеляваше всичко по пътя си. Огънят на желанието. И само тя можеше да го разпали. Повдигнах я и я накарах да се отпусне върху стената и я целунах още по-настоятелно, притискайки се към нея и ѝ позволих да усети какво ми причинява.

Забранено Моя (ВИС-3 №5) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora