- Jeon Mina și Kim Taehyung sunt chemați de urgență în biroul directorului!
- Afurisitule! E doar vina ta!
- Tu ai țipat ca din gură de șarpe!
- Cine n-ar faceo dacă i se turna o găleată de mâzgă în cap?
- Și mie mi-ai turnat,dar nu am țipat ca o disperată!
Fata nu mai comenează, știind că dacă mai spune ceva ajunge din nou să-l pălmuiască pe băiat. Intră ambii în biroul directorului și i-au ca de fiecare câte un loc pe scaunele din fața biroului.
- El/ea a fost de vină!
Spun ambii simultan, directorul încrutânduse, și măsânduși tâmplele.
***
După ce eșiseră din biroul directorului, apoi din școală, fuseseră întâmpinați de Jungkook,fratele geamăn al fetei, și de prietenii acestora. La vederea celor doi, toți începuseră să râdă pe seama lor, căci mâzga verde de mai devreme ce era puțin apoasă,acum se uscaseră și se îmbibară în hainele acestora.
- De data aceasta ce pedeapsă aveți? Spălatul toaletelor o lună? Curățarea acvariilor din cabinetul de biologie pentru tot restul anului? Saaau... pedeapsă mâine pentru cinci ore?
Întreabă Namjoon,stârnind râsete mai puternice.
- Ha,ha,ha
Zice fata sarcastică și îi dă o palmă peste braț, cât timp Taehyung își reglează vocea pentru a vorbi.
- Pentru că sunteți ultimul an de facultate, și eu cu ceilalți pedagogi am decis să organizăm ceva pentru clasa voastră, ceva eșit din comun,o dată ce ați dat toate examenele în februarie,acum sunteți mult mai liberi, așa că nu vă pot pedepsi, căci n-am timp să vă mai țin și vouă grijă.
Spune el,repetândul pe director.
- Acum chiar sunt curios pentru a afla ce ne pregătesc.
- Mda..cum spuneți voi..
Zice fata nepăsătoare,îndrepânduse spre mașina ei,descuindo.
- Yah! Petală! Mă poți duce și pe mine acasă?
Strigă Taehyung la ea, mergând din urma lui Jungkook ce dorea să urce în mașina surorii lui lângă ea în față.
- Urcă, frunzuliță!
~~~
- Eommaaa! Appaaa! Am ajuns!
Strigă fata fericită, intrând în bucătărie.
- Ea loc scumpo, ție foame?
- Nu,mersi eomma.
- Sincer eu aș mânca!
Vine Jungkook și ia loc lângă tatăl lui, începând să ciugulească câte puțin din tot ce era pe masă.
- Aish, îi semeni lui tactu, ambii sunteți niște fomiști.
Spune doamna Jeon râzând,cei doi ignorando continuând să mănânce și Jungkook săi povestească despre viitorul album cel vor scoate împreună cu trupa.
Mina a plecat la ea în cameră,sa schimbat în niște haine mai comode. Și-a pus la televizorul din cameră o k-dramă,apoi și-a scos șevaletul și toate acuarelele. Cât timp își amestecă și alege culorile potrivite pentru a continua să decoreze bucata de pânză telefonul ia început a suna, a răspuns de îndată când văzuseră cine o sună, și la setat pe difuzor.
- Minaaaa! Scumpoo! Cât de dor îmi este de tine!
- Maie! Și mie de tine!
- Cum o mai duci? Ce ai mai făcut?
- Nimic nou, de acasă la școală iar de la școală acasă,ca de fiecare dată...
- Niciun iubit?
- Niciunul...
Oftează, și își înmoaie pensula în apă.
- Scumpo...ai 22 de ani și nici măcar primul n-ai avut,nu mai zic de sărut..
- Maie,toate la timpul lor
- Mereu îmi zici asta! Mereu! Uite! Îți dau un termen de două luni! Dacă nu pui ochii pe cineva îți fac eu cunoștință cu câțiva tipi!
- Bine șefa!
- Faimosul Maknae al trupei Bangtan ce mai face?
- Mănâncă, auzi, tu când te vei întoarce în Coreea?
- Nu știu... ți-am zis, mă simpt atașată de Londra, mi-am început cariera aici, și nu cred că aș vrea să părăsesc aceste locuri...
- Uff...orice ai alege îți voi susține alegerea..
- Mersi,cu tabloul din vise cum mai este?
- Ultimele retușuri
- Mă bucur,Mina, scumpo, îmi sună de la firmă, mai vorbim,okey?
- Bineînțeles.
Își închide telefonul și se reconcentrează la tabloul ei. Ușa se deschise,iar pe ea intrară geamănul ei, având în mână o sticluță cu banana-milk.
Vine și se așează în spatele ei,privind atent cum mânuiește sora lui pensula în mână, și cât de talentată este.
- E gata?
Întreabă și își pune bărbia pe umărul ei.
- Acum...e gata.
Zice zâmbind, și își rezemă capul de al fratelui ei,privind ambii munca acesteia.
- Totuși,nu mi-ai spus nimic,ce este cu locul ăsta de l-ai pictat?
-Toate la timpul lor Kookie, toate la timpul lor....
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...